Relaties
Jane13
06-11-2023 om 21:21
Sexproblemen en ruzies
Ik heb een issue. Mijn vriend en ik hebben al jaren (2) slechte sex. Er is ook totaal geen intimiteit van zijn kant. En het frustreerd mij mateloos. Al vaak menig discussie over gehad, maar geen verbetering. Zo doen we ff snel een quickie. En dan zegt ie we gaan straks verder ( net alsof je dan als vrouw maar klaar zit te wachten op een stoel, zodat we weer verder kunnen) want elkaar dan een beetje warm houden gebeurd dan ook niet. Om dan vervolgens maar niet verder te gaan. Dus hij heeft ze ding kunnen doen. En ik heb me ogen kunnen knipperen. Daarna gebeurd er weer maanden niks omdat het niet wilt steigeren etc. Ik probeer daarover te praten en soms raak ik gefrustreerd ervan. En vraag ik hem of hij mij nog wel leuk genoeg vind.
Hij begrijpt dat niet dat ik zo ga denken waarop hij weer pissig wordt.
Nu het volgende 2 wkn geledwn heeft hij last gekregen van een hoge bloeddruk en cholesterol en van wat hij zegt een inspanningsverbod. Heeft betablokkers ontvangen en mag volgende week terugkomen. Nu dacht ik altijd hartproblemen inspanningsverbod? Meestal willen juist dat je nog wat beweegt geen marathon maar wel wat beweging. Dus ik dacht al even gebruikt hij het misschien als excuus. Maar ok.
Maar ff geschrokken natuurlijk van alles maar ok de draad proberen op te pakken en dingen aanpassen.
Ik zag in de bijsluiter staan erectieproblemen bij gebruik. En ik dacht ohoh!.
Dus ik vroeg nog een paar dgn later aan me vriendinnen. Wat zouden jullue doen als nu blijkt dat er geen sex meer in zitomdat hij het niet meer doet? Wat zouden jullie doen dan. Nou we kwamen erop uit sex is belangrijk maar als er dan nog affectie is en genegenheid zou het niet het grootste probleem zijn en wel wat aan te passen zijn. Een paar dgn later vroeg ik het aan me vriend. Van goh heb jij dat gelezen en wat zou je doen als dat ding van jou het niet meer zou doen.
Nou meneer werd gelijk pislink, waar ik me wel niet druk over maak. En zijn gezondheid is veel belangrijker dan mijn gedachte. En het interesseert hem geen reet en als hij geen sex meer heeft en als mij dat niet bevalt dan rot ik maar op.
Dus zo he, dacht ik, fijn antwoord en gaf ook aan nou wat een fel antwoord en een ziekte heb je nooit alleen en treft ook je partner. En dat je dit soort dingen ook bespreekbaar moet kunnen maken. En dat ik moet oprotten klinkt ook niet echt liefdevol.
Vervolgens een week later liggen we samen op bed. Dus hij praat wat over zijn bloeddruk etc. Slaat zijn arm om me heen en zegt dat hij van me houdt. En ik dacht laten we het even luchtig houden, dus ik spring half tegen hem aan en zeg een beetje met een gekke toon. Omdat jij nu niks mag doen qua sex, wil niet zeggen dat je mij niet kan plezieren hihi.
Wordt hij boos en zegt gelijk geirriteerd meen je dat nou serieus? Waarop ik nog even moest nadenken, en dacht nou ik bedoelde het nu grappig, maar ja ergens meen ik dat wel. Want als jij meer niks kan wil niet zeggen dat je niks met mij kan doen. Dus ik zeg tegen hem. Uhhh ja ik meen dat wel. Dus hij zegt wil je nu sex dan. Dus ik zeg nou nu niet nee maar wil niet zeggen dat je niks met mij kan doen. Dus ik vertel je kan elkaar toch wat strelen, beetje kussen. Ik zeg das toch andere soort inspanning dan dat je de daad doet zeg maar. Nou of ik nu echt zo dom ben? Ik zeg uh nou alsof je nou je tandenpoetst, je toetsenbord aanraakt je brood smeert ben je toch ook met je handen bezig. ? Dus ik vraag nou stel dan voor als je een dildo erbij neemt, zou je dat wel doen dan. Krijg ik na 2 min nadenken een antwoord. Nou dat ligt eraan hoe groot die is en wat de inspanning en kracht erbij is. ??? Dus ik zeg NOU ECHTTTT??. wordt ie boos staat hij op begint me verrot te schelden. Slaat me met volle vuist 3x op me hoofd( gelukkig kon ik me dekbed er tussen doen)dus heb alleen een tand door me lip. Kleed zich aan en zegt dat hij naar huis gaat. Ondertussen roept hij dat ik hem dood wil hebben. Belt 112 ? En zegt dat hij naar huis wilt want hij heeft een hartkwaal en dat ik gestoord ben. De dame aan de lijn zegt nou meneer u kan toch naar huis. En hij zegt ja maar zij is gestoord en weet niet of ik de deur uit kan. Dus ik roep ondertussen vanuit de stoel. Ja hoor ik doe de deur zelfs voor hem open. Hij is toen naar huis gegaan en heeft gezegd dat het uit is? Nou ik ben helemaal van me ei? En heb hem ff rust gegeven en dacht ik bel hem vandaag. Krijg ik te horen dat ik zijn dood wordt. En ik moet nadenken wat ik savonds om 12 uur zeg/discussie voer. En dat ik mijn excuus moet aanbieden?
Dus nu vraag ik me af, was het nu zo ontactisch van mij om dit op het moment als grapje te zeggen. En was hem nu zo dusdanig erg dan dat ik antwoord gaf op zijn ben je serieus? Ik snap er geen reet van. Ik snap dat sex ff op een laag pitje staat, maar heb ook het idee dat hij zich r nu een beetje achter schuilt. En ik vind wel dat het bespreekbaar moet zijn wat als. ? Wat vinden jullie moet ik mijn excuus aanbieden?
Verzonden vanaf mijn Galaxy
Jane13
07-11-2023 om 07:21
ja hij zegt dan dat ik hem trigger, dat ik gestoord ben. Omdat ik dan in zijn ogen zeur.
Dutchgirly
07-11-2023 om 07:32
Ja, en voor je het weet trigger je hem weer omdat je hem vraagt waarom hij de lamp niet heeft uitgedaan of als je vertelt over je aardige nieuwe collega. Echt, dit gaat alleen van kwaad tot erger. Straks ben jij een meester in het verbergen van je blauwe plekken en durf je helemaal niet meer bij hem weg. Denk aan jezelf.
UnknownCrocodile85
07-11-2023 om 08:28
Jane13 schreef op 07-11-2023 om 07:21:
ja hij zegt dan dat ik hem trigger, dat ik gestoord ben. Omdat ik dan in zijn ogen zeur.
Jij bent niet gestoord
Hij
Geen excuus aanbieden.
En het ook niet weer goedmaken
Jij verdient beter .
BritgetJones007
07-11-2023 om 09:25
heel eerlijk...je timing was niet oke. Hij dealt momenteel met ernstige gezondheidsproblemen. Je lijkt daar weinig oog voor te hebben en niet empatisch te reageren. Het kan zijn dat jullie voorgaande sexuele problemen daar ook mee samenhangen en dat hij zich schaamt daarvoor. Hij voelt zich niet begrepen en gehoord door jou.
Dat gezegd hebbende, maakt zijn reactie natuurlijk echt niet goed. Ik was namelijk weggelopen uit de situatie. Dat hoort hij ook te doen, ook al zou het terecht zijn dat hij boos is op jou.
Dat jij de trigger was, dat klopt.
Maar zijn reactie klopt absoluut niet en is onaanvaardbaar.
ToetieToover
07-11-2023 om 09:32
Jane13 schreef op 07-11-2023 om 07:21:
Iemand die zegt dat je zeurt, bedoelt meestal dat ze geen zin hebben om aan jouw behoeften te voldoen. Meestal omdat die niet samenvallen met waar ze zelf behoefte aan hebben. Jouw behoeften zijn net zo belangrijk als die van hem maar ze komen al jaren niet overeen. Jullie zijn dus geen match.
Iemand die zegt dat je hem triggert, maakt jou verantwoordelijk voor zijn emoties. En dat ben je niet. Hij heeft altijd de keuze om weg te gaan. Laat hem gaan. Laat hem vooral wegblijven. Ik denk dat dat beter is voor jou.
yette
07-11-2023 om 09:46
Jane13 schreef op 07-11-2023 om 06:55:
goedemorgen iedereen die het nog leest.
Maar was het van mij kant, me opmerking zo lomp en verkeerd om te zeggen?
Ik vind van niet
Het gaat al lang niet goed tussen jullie. Hij weet dat je hiermee zit maar heeft tot nu toe niet de moeite gedaan om een beetje meer zijn best te doen om rekening met jou te houden. Jij bent eigenlijk de enige van jullie twee die een relatie heeft. Want jij houdt als vanzelf rekening met zijn behoeften, omdat je hem belangrijk vindt. In een normale, leuke relatie krijg je hetzelfde terug. Maar andersom is dat helaas niet zo:
Hij heeft deze relatie met jou omdat jij het pikt dat hij vooral zichzelf belangrijk vindt. Tot nu toe wist hij je (misschien?) op een iets respectvollere manier duidelijk te maken dat vooral zíj́n welzijn belangrijk is, maar nu trekt hij alle middelen uit de kast en begint er bij jou een kwartje te vallen. Hij vindt jouw 'gebrek aan inlevingsvermogen' een goede reden om je in je gezicht te slaan en denkt blijkbaar zelfs dat ze bij 112 ook wel vinden dat hij recht heeft op nòg meer inlevingsvermogen van jouw kant.
Laat je alsjeblieft niet wijsmaken dat jij niet goed voor hem bent!!!
Dus nee, je was niet lomp of verkeerd. Echt niet. Vroeg of laat, was dit (hopelijk!!!) toch wel stuk gelopen vanwege het gebrek aan wederkerigheid. Pech voor hem dat het nu is. Maar jullie zijn niet het eerste stel dat door problemen beseft dat ze daar samen eigenlijk niet tegen bestand zijn. En nu hij zijn gezondheidsproblemen ook nog eens gebruikt als rechtvaardiging om nòg meer opoffering van jou te vragen, is het overduidelijk wat er mis was en lijken jouw ogen geopend.
Hou die ogen alsjeblieft open!!!
Echt hoor. Hij zit alleen in deze relatie omdat hij om jouw aandacht geeft. Niet om jou als persoon.
Dus ga hem alsjeblieft niet bellen om hem succes te wensen bij zijn afspraak. Want dan geef je hem alweer die aandacht. Andersom gaat hij jou nooit dezelfde aandacht geven. Je krijgt van hem niet wat je verdient. Hoe lang wil je nog op die stoel zitten wachten of het misschien een keer leuk wordt?!
Ik zou hem blokkeren. Hij gaat jou namelijk vandaag of morgen bellen. Omdat hij zichzelf heel belangrijk vindt en meent dat jij meer je best moet doen om hem te laten zien dat hij inderdaad de belangrijkste op aarde is. Wedden?
Succes! Je verdient beter 💜
absor
07-11-2023 om 09:53
Jane13 schreef op 06-11-2023 om 23:22:
@absor hij heeft het uitgemaakt. En ik moet sorry zeggen anders.
Mooi dat hij het heeft uitgemaakt
Nu meteen blokkeren overal en nooit maar dan ook NOOIT meer terug gaan je je zo als vuil laten behandelen
Jane13
07-11-2023 om 09:59
ja ik snap dat wel dat me timing niet goed was. Maar om daar zo zwaar aan te tillen dan weer niet.
En dst ik niet empatisch ben, ben ik dan weer niet mee eens. Omdat ik juist altijd zijn belangen voor op de mijne zet. En mezelf altijd weg cijfer.
En dan denk ik soms, ja ik mag ook wel iets vinden van iets. En omdat we op dat moment ff tegen elkaar aanlagen. Dacht ik leuk grappig te zijn. Ik zei het ook speels naar mijn idee. Maar misschien als je het al vaker hebt gezegd dat het niet grappig meer opgrvat wordt.
Maar om dan zo panisch te reageten begrijp ik dan ook weer niet.
Maar zoals nu dat hij niet opneemt en nergens op reageert vind ik ook weer zo kinderachtig. Bedoel je heb 13 jaar een relatie en dan besta ik gewoon niet meer?
absor
07-11-2023 om 10:05
ik vind je opmerking absoluut niet raar. In een goede relatie kan je dat echt gewoon zeggen. Je ligt tegen elkaar, hij heeft een inspanningsverbod. Sterker nog dan zou hij zoiets zelfs kunnen voorstelLen
hij gaslight jou. Zeker door jou in elkaar te slaan en zelf 112 te bellen. Het is gewoon een zielig mannetje. Dus weg daar
yette
07-11-2023 om 10:16
Jane13 schreef op 07-11-2023 om 09:59:
ja ik snap dat wel dat me timing niet goed was. Maar om daar zo zwaar aan te tillen dan weer niet.
En dst ik niet empatisch ben, ben ik dan weer niet mee eens. Omdat ik juist altijd zijn belangen voor op de mijne zet. En mezelf altijd weg cijfer.
En dan denk ik soms, ja ik mag ook wel iets vinden van iets. En omdat we op dat moment ff tegen elkaar aanlagen. Dacht ik leuk grappig te zijn. Ik zei het ook speels naar mijn idee. Maar misschien als je het al vaker hebt gezegd dat het niet grappig meer opgrvat wordt.
Maar om dan zo panisch te reageten begrijp ik dan ook weer niet.
Maar zoals nu dat hij niet opneemt en nergens op reageert vind ik ook weer zo kinderachtig. Bedoel je heb 13 jaar een relatie en dan besta ik gewoon niet meer?
Het lijkt mij beter voor jezelf als je stopt met bellen!
Natuurlijk besta je. Maar jullie relatie (relatie = dat je er voor elkaar bent) bestaat niet. Jij was er alleen voor hem. Hij niet voor jou. Jij bent de gokmachine die hij een dreun geeft omdat er niet uit komt wat hij verwacht.
Kan je een vriendin bellen? En dan liefst een die je ogen open houdt? Doe dat!
En ja, 13 jaar is lang. Maar de lengte van een relatie moet nooit een reden zijn om nòg langer over je heen te laten lopen.
Mija
07-11-2023 om 10:25
Jane13 schreef op 07-11-2023 om 06:55:
goedemorgen iedereen die het nog leest.
Maar was het van mij kant, me opmerking zo lomp en verkeerd om te zeggen?
Nee, jouw opmerking was niet zo heel verkeerd. Maar wel onhandig. Want het verwondert me wel dat je dacht dat je vriend het misschien leuk zou kunnen vinden of er positief op zou reageren. Dacht je echt dat het zou helpen te krijgen wat je nodig hebt? Uit wat je vertelt over hoe hij reageert op jouw wensen: hij is gewoon niet van plan jou genot en plezier te geven. Eerder niet en nu niet. Je moet ophouden dat te verwachten. Niet omdat je er geen recht op hebt, want dat heb je wel. Maar omdat je iedere keer ‘nee’ krijgt als je erom vraagt en nu dus zelfs een tand door je lip. Je gaat van hem geen liefdevolle seks krijgen. En wel meer klappen als je erom blijft vragen. Jij lijkt te denken dat het misschien zin heeft om je nog verder aan te passen, door toe te geven dat jij ‘fout’ was. Maar je bent niet fout en steeds opnieuw toegeven gaat er niet voor zorgen dat hij wel lief tegen je gaat doen en rekening met je gaat houden.
Wat wil jij als het zo blijft? Als hij gewoon geen rekening met jou wil houden en vindt dat je gewoon moet ophouden over seks?
rionyriony
07-11-2023 om 10:40
Joh, jij hebt ernstige problemen als je met een dergelijk soort mensen omgaat. Ben je relatieverslaafd? Je had deze "relatie" veel eerder moeten laten klappen.
Als je met een dergelijk soort vuil omgaat kan je echt geen liefde verwachten.
Jane13
07-11-2023 om 10:45
@mija. Nou ja leuk zou opvatten bedoel ik ook niet echt. Weet niet goed hoe ik hetvuit moet leggen. Ja ondertussen ben ikvwel sexsueel gefrusteerd als we het zo willen zien. Maar hij lag de hele avond al te slapen op de bank we stapten dat bed in. En hij begon weer over zijn hartprobleem. En ik dacht (lomp misschien.) Tja daar hebven we het de hele tijd al over, dus ik dacht laten we het even luchtig en gezellig houden voor het slapen. En daarom gooide ik het gek wijs erin. meer als een dolletje eigenlijk. Dus hij zei ook wil je dan nu dat ik je plezier en daarop gaf ik ook eerlijk antwoord nee nu niet en nu zeker niet. Maar er zit wel een kern van waarheid in.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.