Relaties Relaties

Relaties

Sexproblemen en ruzies

Jane13

Jane13

06-11-2023 om 22:35 Topicstarter

@yumi. Oh die vragen heb ik zeker gesteld. Heb zelf al 2x aangeboden om mee te gaan naar de onderzoeken. Maar dat wilt hij niet. Ik belde hem elke dag. En dat ik graag wil horen als hij ergens heen gaat en aangekomen is daar. Omdat tja je weet maar nooit wat er onderweg kan gebeuren. Ik vertel hem telkens dat hij gezond moet eten en gevarieert. Hij smst me telkens met de vraag wat hij wel of niet mag eten. Dus ik ben zeker wel betrokken bij zijn situatie. Heb zelfs een blieddrukmeter voor hem geregelt. Dus het niet iets wat mij koud laat. Maar hij reageert vaak wel met mijn ziekte en niet mee bemoeien verder. Ik hoor je wel maar ik doe niks met je info is zijn antwoord dan. Als hij weer eens geirriteerd is. Daarnaast denk ik tja je ken werken ook, das ook stress. Je rijdt auto. Hij pietst zijn tanden voor 30 min. Maar ik zou dan niet iets kunnen vragen hoe hij daarover denkt.  

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

06-11-2023 om 22:43

Wat is er leuk aan je vriend ?

Jane13 schreef op 06-11-2023 om 22:35:

@yumi. Oh die vragen heb ik zeker gesteld. Heb zelf al 2x aangeboden om mee te gaan naar de onderzoeken. Maar dat wilt hij niet. Ik belde hem elke dag. En dat ik graag wil horen als hij ergens heen gaat en aangekomen is daar. Omdat tja je weet maar nooit wat er onderweg kan gebeuren. Ik vertel hem telkens dat hij gezond moet eten en gevarieert. Hij smst me telkens met de vraag wat hij wel of niet mag eten. Dus ik ben zeker wel betrokken bij zijn situatie. Heb zelfs een blieddrukmeter voor hem geregelt. Dus het niet iets wat mij koud laat. Maar hij reageert vaak wel met mijn ziekte en niet mee bemoeien verder. Ik hoor je wel maar ik doe niks met je info is zijn antwoord dan. Als hij weer eens geirriteerd is. Daarnaast denk ik tja je ken werken ook, das ook stress. Je rijdt auto. Hij pietst zijn tanden voor 30 min. Maar ik zou dan niet iets kunnen vragen hoe hij daarover denkt.

Oké, dit klinkt anders... fijn om te lezen, in je OP las ik dat niet.

Toch blijf ik erbij dat je beter uit elkaar kunt blijven, jullie klinken niet bepaald als een liefdevol stel. Slechte seks, hij slaat en de communicatie is niet best, hoeveel redenen heb je nodig om uit elkaar te gaan? Laat hem los, spreek af met je vriendinnen en ga iets leuks doen.

Sterkte!

Jane13

Jane13

06-11-2023 om 22:46 Topicstarter

Maar moet ook wel eerlijk zeggen. Dat als hij naar zijn werk gaat of daar bezig is, dan heeft hij nergens last van. En als hij dan thuis is of bij mij. Dan kan hij niet naar de winkel lopen. Die bij mij letterlijk tegenover is. En dan heeft hij al last. En dan heet het al een inspanningsverbod. Dus dan denk ik ook weleens " heb je nou alleen als je bij mij bent, overal last van". 
Mijn vriendinnen die natuurlijk ook van de sexproblemen af weten wat al 1.5 jaar speelt, die zeiden gelijk. Voordat deze ruzie er was. Hij kan het misschien weleens gebruiken om achter te schuilen zodst hij dat juist niet hoeft te doen.
Dus dat speelt bij mij ook wel een beetje mee. 
Zelfs toen hij wegging hier heb ik gezegd in zijn conditie dat ik get absurd vond dat hij wegging. En heb ik nog gebeld met dat vraag if hij aangekonen was. Dus ik ben wel betrokken in hoe hij zich voelt.

Jezus, OP, waarom denk je dat jouw probleem in deze relatie de slechte seks is? Je vriend is agressief en gevaarlijk en jij wil meer intimiteit? "waar je je wel niet druk over maakt" <---- wat dat betreft 100% eens met je vriend - die daarnaast dus een engerd en een lul is.   

Jane13

Jane13

06-11-2023 om 22:55 Topicstarter

@yumi  maar vind het wel fijn dat je zegt dat het lomp is onjuiste timing idd. Ondanks dat ik het niet zo zeg als " hey lullo, hij doet het niet meer, wat gaan we daaraan doen". 
Ik heb het de 1e keer wel een beetje tactisch gebracht. Van goh ik heb gelezen zus enzo, en hoorde van die en die dat die er ook zo bang voor was, en wat zou jij doen als dat zo zou zijn?. Dus heb het meer zo gebracht. En daar reageerde hij op als dan moet je maar oprotten.
Dus gewoon het hele onderwetp is bij hem taboe ofzo.
Ik zou dan liever willen dat hij bijvoorbeeld die avond had gezegd " nou ik zou he graag willen pkezieren maar ben nu gewoon bang, en durf dat niet". Dan stel je je kwetsbaar op waardoor ik begrip kan hebben en dan weet ik ook wat er speelt in zijn hoofd. Dan de reacties die ik nu krijg

Jane13

Jane13

06-11-2023 om 22:59 Topicstarter

@renmuis,. Ja je hebt gelijk waar maak ik me druk om. Maar ja ik vond/vind intimiteit wel belangrijk in de rekatie. Al is het maar eens een lekkere kroel. Een aai, een arm om je heen.

Jane13

Jane13

06-11-2023 om 23:12 Topicstarter

en ja waarom is me vriend leuk. Natuurlijk hebben we ook leuke momenten. Tis niet elk weekend ellende. We kennen ook wel lachen met elkaar. Maar deze uitvallen van hem maakten het zo lastig en ingewikkelt.

Jane13

Jane13

06-11-2023 om 23:18 Topicstarter

maad moet ik hem nu eigenlijk nog wel succes wensen als hij woensdag weer naar de arts moet. Of moet ik denken uit is uit. En zoek het maar uit dan ook daar.

en waarom maak je het niet uit dan? Je hebt al 2 jaar slechte tot geen seks, dat zal nooit veranderen.  Wil je dat de rest van je leven?
En nu heeft hij je ook nog drie keer geslagen.  Dat betekent dat hij dat zeker nog een keer zal doen want de drempel is weg nu
Dus kom op, maak het uit.  

Jane13

Jane13

06-11-2023 om 23:22 Topicstarter

@absor hij heeft het uitgemaakt. En ik moet sorry zeggen anders. 

Jane13 schreef op 06-11-2023 om 22:18:

en tootie, ik ben ook aan me knie geopereerd en toen zette hij mij gewoon 15 min verderop uit de auto en liet me lopen naar huis. Omdat hij geirriteerd was. Is ook lomp gedrag zeg maar.

Aangifte doen als je het aandurft.

TDM

TDM

07-11-2023 om 05:24

Dussssss jij laat je verrot schelden, hij mishandeld je, wil niet communiceren, al 2 jaar wordt er niets lichamelijks gedaan en jij moet je excuus aanbieden??
Serieus????????????

Ik had die vent nooit meer willen zien, damn girl, heb je zo weinig eigenwaarde???
Waarom blijf je bij zo iemand????

En lomp gedrag?Nee dat is het niet, het is onaanvaardbaar gedrag, waar iemand voor in de cel komt te zitten.

Jane13

Jane13

07-11-2023 om 06:55 Topicstarter

goedemorgen iedereen die het nog leest.
Maar was het van mij kant, me opmerking zo lomp en verkeerd om te zeggen?

Jane, het maakt niet uit wat je gezegd hebt of hoe je het gezegd hebt. Er is nooit een excuus om een ander op het hoofd te stompen, nooit. Maak dat je weg komt bij deze man, voor je straks gevangen zit in een relatie waarbij jij mishandeld wordt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.