Relaties Relaties

Relaties

Man wil dat ik stop met open relatie

Gebruikersnaaminvullen schreef op 29-04-2023 om 23:28:

[..]

(...) terwijl bij een opmerking van een forummer over het aantal bedpartners van jouw gelijk over slut-shaming werd gesproken en werd de opmerking meermaals gerapporteerd.

(...)

Heb jij inside information...?

Blomke82 schreef op 29-04-2023 om 13:00:

[..]

Ja het was nog meer dan verwacht. Heb hem voor het eerst oraal gegeven, wat hij volgens mij erg fijn vond. Ontvangen was nog een stap te ver maar hij liet wel zijn handen werken, daarna knuffelen was eigenlijk ook erg fijn.

Het was geen dampende seks maar wel liefde, de sfeer in huis is eigenlijk super nu, haha

Ik moet zeggen dat ik dit mij ook verbaasde. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 29-04-2023 om 23:28:

[..]

Dat vind ik meer een reactie van iemand wiens lichaam faalt en de schaamte die daarbij komt kijken. Nog steeds vind ik het niet fair om het zo te brengen, je man is door die opmerking voor van alles uitgemaakt hier terwijl bij een opmerking van een forummer over het aantal bedpartners van jouw gelijk over slut-shaming werd gesproken en werd de opmerking meermaals gerapporteerd.

Dat jij oraal nu wel lekker vindt kun je, vind ik, niet tegen je man gebruiken. Zeker niet omdat jij het ook pas sinds kort ontdekt hebt en er voorheen hetzelfde in stond als je man.

Kun je eens stoppen me dit soort berichten. 
Hoeveel berichten kun je aanhalen waarbij haar man wordt uitgemaakt en in hoeveel berichten wordt zij voorgesteld als een slet? 

To geeft aan dat ze ondanks haar minnaars (gekomen met toestemming van partner), weer het seksleven met haar partner wilt aanwakkeren; misschien is ze dan meer gebaat met tips ipv kritiek.

Moirmel schreef op 30-04-2023 om 04:31:

[..]

Hoeveel berichten kun je aanhalen waarbij haar man wordt uitgemaakt en in hoeveel berichten wordt zij voorgesteld als een slet?

To geeft aan dat ze ondanks haar minnaars (gekomen met toestemming van partner), weer het seksleven met haar partner wilt aanwakkeren; misschien is ze dan meer gebaat met tips ipv kritiek.

Van dat laatste ben ik niet helemaal overtuigd.  Ja,  ze wil haar seksleven nieuw leven inblazen maar nog steeds die minnaars niet opgeven. 

Ze schildert haar man af als een prutser in bed,  die niet eens aan orale seks wil doen, maar nu blijkt dat TO zelf niet zo heel lang geleden net zo fantasieloos was. Niks mis mee. Maar....

Je hebt samen jarenlang een niet zo heel bijzonder seksleven gehad.  Ook voordat die man problemen kreeg. Nu heeft TO het licht gezien en deugt die man niet meer in bed.  En daarom vindt TO het volkomen logisch dat ze haar minnaars er nog maar even bij houdt terwijl ze manlief wat probeert aan te leren. 

Mijn tip aan TO is om toch te stoppen met die andere mannen en haar energie te steken in haar huwelijk. Mijn tip is om te stoppen met het verzinnen van smoezen. Als die man dit ontdekt wordt dat één groot drama. 

Ga naar een seksuoloog,  praat met man en blijf dat doen en inderdaad doe wat je dit weekend deed. 

Misschien wil TO antwoord geven op de vraag of ze nu wel bereid is om te overwegen haar minnaars op te geven, die is al een paar keer gesteld.

Moxxie schreef op 30-04-2023 om 09:31:

Misschien wil TO antwoord geven op de vraag of ze nu wel bereid is om te overwegen haar minnaars op te geven, die is al een paar keer gesteld.

Geen antwoord is ook een antwoord: dat wil ze niet. 

HexOpBezemsteel schreef op 30-04-2023 om 09:43:

[..]

Dat is invullen wat je niet weet, is al genoeg gebeurd op dit topic lijkt me.

Moirmel schreef op 30-04-2023 om 04:31:

[..]

Nee.

Lees de berichten van TO terug. Ze schildert haar man af als een minder bedeeld persoon die steeds hetzelfde kunstje deed in bed met een lichaam wat het eigenlijk niet zo mooi als als die van haar jongere dates. En achteraf blijkt dat ze beiden hetzelfde kunstje deden, wat verder geen probleem was, voordat impotentie en seksdates om de hoek kwam kijken. 

Hex heeft het prima omschreven.

HexOpBezemsteel schreef op 27-04-2023 om 09:46:

[..]

Jij noemt het recht door zee. Ik noem het minachting. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met quoten. Ben benieuwd hoe hij er over zou denken als hij leest hoe je over hem schrijft.

Ik denk dat hij nooit meer wil als hij leest dat jij het omschrijft als "20x met de piemel op een neer" en woorden van die strekking.

Hij gaf jou het vertrouwen om het buiten de deur te zoeken. Nu hij heel duidelijk aangeeft dat niet te willen, ga jij gewoon door, want je bent inmiddels beter gewend dan die beruchte 20x.

Je praat het echt met wat "vrouw van de wereld praat" over scheiden van liefde en lust, en over hoe speciaal je relatie moet zijn voor een open relatie.

HexOpBezemsteel schreef op 30-04-2023 om 09:43:

[..]

Of het is nog iets waar ze mee worstelt.

Dus nee, geen antwoord is niet ook een antwoord. Behalve in het hoofd van andere mensen. Alleen al daarom zou het fijn zijn als de vraag beantwoord.

@Blomke Mensen zullen de vraag blijven stellen, alleen al omdat de reden is dat je dit topic opende. Dus ik hoop dat je de vraag wilt beantwoorden.

sommige mensen hier lijken erg vast te zitten in het zoeken naar de meest verwijtbare/schuldige. Jammer, want het lijkt me weinig helpend (en slaat in deze situatie nergens op wat mij betreft). En het gaat volledige voorbij aan het feit dat Blomke en haar partner beiden aan het zoeken zijn naar een nieuwe weg. Heel erg kwetsbaar, voor hen allebei. Zal ook met vallen en opstaan gaan. Blij dat de eerste ervaring iig hoopgevend is. 

ik heb de gewoonte om vaak topics aan mn man te vertellen (die dat meestal vreselijk saai vindt maar ja) en hij vond het maar een raar verhaal en zei dat je seks altijd met zn 2en doet. Ik zei dat in dit geval de man wel echt zelf heel erg slecht was, maar man kon dat niet echt geloven. Als ik dit zo lees heeft hij toch een beetje gelijk.

Stardust schreef op 30-04-2023 om 09:59:

sommige mensen hier lijken erg vast te zitten in het zoeken naar de meest verwijtbare/schuldige. Jammer, want het lijkt me weinig helpend (en slaat in deze situatie nergens op wat mij betreft). En het gaat volledige voorbij aan het feit dat Blomke en haar partner beiden aan het zoeken zijn naar een nieuwe weg. Heel erg kwetsbaar, voor hen allebei. Zal ook met vallen en opstaan gaan. Blij dat de eerste ervaring iig hoopgevend is.

En daarom moet Blomke stoppen met haar minnaars.

Stardust schreef op 30-04-2023 om 09:59:

precies laten we positieve ontwikkelingen toejuichen

Feit is gebleken dat TO maar een half verhaal deelde en ik heb daarin persoonlijk bijzonder weinig zelfreflectie gelezen.
Ik vind het raar om maar klakkeloos uit te gaan van een eenzijdig verhaal, maar voor veel mensen is dat blijkbaar genoeg om een wildvreemde man af te fakkelen.
Nu komt er een kleine aap uit de mouw, niet helemaal verrassend als je het mij vraagt, en dan mag er volgens sommigen nog niet gezegd worden dat TO hier ook zeker haar aflatende aandeel in heeft.

Schiet mij maar lek.

en volgens mij heeft blomke nergens geschreven dat ze absoluut door wil met haar bedgenoten, maar dat ze het idee van stoppen “eng” vindt. Zeker als daar (nog) niets voor in de plaats komt. Ze onderneemt stappen om daar verbetering in te brengen. Als daar de focus nou eens op zou liggen, ipv op de minnaars of de lamzakkerigheid van de partner. Ook hij neemt stappen. Er zijn veel relaties waarin minimaal 1 van beiden dat niet wil/kan, maar hier doen beiden hun best. Waarom zo blijven “bashen” (heb even geen beter woord)?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.