Relaties
Blomke82
23-04-2023 om 06:06
Man wil dat ik stop met open relatie
Mijn man en ik zijn al jaren samen. De seks was eigenlijk nooit echt je van het geweest. Daar kwam bij boven op dat hij door medicijngebruik impotent werd, wat na het stoppen met de medicijnen een mentale kwestie werd. Hij wou er niets mee doen, en uit waarschijnlijk een soort van schaamte werd hij afstandelijk voor elke vorm van intimiteit. Ook knuffelen e.d. was zeg maar te veel.
Daar stond tegenover dat ik (mede daardoor?) juist steeds meer behoefte kreeg aan fysiek contact. Hij had op gegeven moment zelfs liever dat ik dat maar bij een ander moest zoeken, zolang hij er maar niets van merkte, zei hij een keer nadat ik weer eens werd afgewezen nadat ik fysieke toenadering zocht.
Hij werkt erg veel, was dus sowieso veel alleen als kids op school waren, en kwam op een ochtend uit verveling op een erotisch getinte chatbox terecht. Daar kreeg ik de aandacht waar ik enorm naar verlangde en zag er bepaalde foto's die me enorm nieuwsgierig maakten. Met de woorden van mn man in m'n achterghoofd besloot ik er aan toe te geven en ging fysiek daten.
Er ging echt een wereld voor me open, had regelmatig seks die me in de 7e hemel bracht. Ik werd een veel blijer persoon, wat mijn man natuurlijk ook merkte. Eerst vond hij het leuk me zo te zien maar gaande weg vond hij het steeds moeilijker. Hij besloot zelfs naar een seksuoloog te gaan met zijn probleem.
Wat wil het geval, het begint weer een beetje te werken bij hem en hebben zelfs al weer een paar vrijpartijtjes gehad. Maar wat een waardeloze seks is het met wat ik nu gewent ben. Hij wil nu dat ik ineens mijn "geheime" leven opgeef, maar dat kan ik niet meer.
De hung naar lust is zo groot dat ik ondertussen een paar keer weer met een minnaar heb gedate, wat resulteerde in super lekkere seks met toch een beetje schuldgevoel, wat ik hiervoor nooit had.
Wat ik hiermee wil? Weet het niet, beetje van me afschrijven of misschien dat iemand advies heeft voor deze tweespalt?
Miraval
29-04-2023 om 12:12
Moxxie schreef op 29-04-2023 om 11:59:
[..]
Ik vond de uitspraak ook niet netjes, maar er is intussen toch al genoeg over gezegd, na twee dagen en tig reacties?
Sorry was aan het bijlezen en kwam deze tegen... ik kon daar niet niets over zeggen omdat hij gewoon te bizar voor woorden is.
@TO hebben jullie een fijne avond gehad gisteren? Fijn dat je man ervoor open staat om dit aan te pakken! Hopelijk gaat het inderdaad werken voor jullie samen!
Blomke82
29-04-2023 om 12:57
Roos55 schreef op 29-04-2023 om 12:04:
[..]
Nog maar een keer
Ja, vind het ook heerlijk om alleen te zijn. Weekenden en feestdagen is hij er wel natuurlijk en dan is het ook heel leuk.
Het is een fijne combi zo voor mij, me-time, maar ook een gezin.
Blomke82
29-04-2023 om 13:00
Miraval schreef op 29-04-2023 om 12:12:
[..]
Sorry was aan het bijlezen en kwam deze tegen... ik kon daar niet niets over zeggen omdat hij gewoon te bizar voor woorden is.
@TO hebben jullie een fijne avond gehad gisteren? Fijn dat je man ervoor open staat om dit aan te pakken! Hopelijk gaat het inderdaad werken voor jullie samen!
Ja het was nog meer dan verwacht. Heb hem voor het eerst oraal gegeven, wat hij volgens mij erg fijn vond. Ontvangen was nog een stap te ver maar hij liet wel zijn handen werken, daarna knuffelen was eigenlijk ook erg fijn.
Het was geen dampende seks maar wel liefde, de sfeer in huis is eigenlijk super nu, haha
Lexus
29-04-2023 om 13:12
Blomke82 schreef op 29-04-2023 om 13:00:
[..]
Ja het was nog meer dan verwacht. Heb hem voor het eerst oraal gegeven, wat hij volgens mij erg fijn vond. Ontvangen was nog een stap te ver maar hij liet wel zijn handen werken, daarna knuffelen was eigenlijk ook erg fijn.
Het was geen dampende seks maar wel liefde, de sfeer in huis is eigenlijk super nu, haha
heerlijk voor je, jullie. Geniet van de liefde die er is. Heel mooi
Lollypopje
29-04-2023 om 13:35
[..]
Wat fijn. Dit klinkt echt hoopgevend
Helpt dit je de knoop doorhakken over je minnaars?
Miraval
29-04-2023 om 14:24
[..]
Wat fijn zeg! Misschien kun jij hem nu met alle opgedane kennis ook enthousiast maken voor andere seks. Uiteraard stapje voor stapje. Zodat hij gaat genieten van het jouw laten genieten en andersom en ontstaat er uiteindelijk een hele andere vorm van seks voor jullie samen.
Hoe sta je nu tegenover seks buiten de deur? Denk je dat je dat nu, omwille van jullie relatie en het opnieuw willen ontdekken van elkaar, mee wilt stoppen? Ik ben ervan overtuigd dat je dat kunt namelijk. De liefde samen weer hervinden na een open relatie. Bij ons is dat namelijk heel goed gelukt! We hadden een open relatie die nu weer terug naar monogaam is gegaan. Geen idee of dit zo blijft natuurlijk, de seks met anderen is voor ons beiden net als bij jou nooit een bedreiging geweest voor onze relatie. Ik weet dat dat heel vaak anders is of kan zijn.
Moirmel
29-04-2023 om 16:26
[..]
Heel leuk om te lezen. Verbaasd me wel een beetje dat je hem nu voor het eerst gepijpt hebt.
Laat het een leuke doorstart zijn voor jullie beide. (En plan de momenten in, als je merkt dat het niet vanzelf komt!)
Veel plezier.
Dromertje
29-04-2023 om 17:59
@Blomke82, zou ik je een pb mogen sturen? Ik wil je wat vragen. Ik ben een vrouw en herken het één en ander in je verhaal, maar heb liever 1 op 1 contact.
Blomke82
29-04-2023 om 19:15
Dromertje schreef op 29-04-2023 om 17:59:
@Blomke82, zou ik je een pb mogen sturen? Ik wil je wat vragen. Ik ben een vrouw en herken het één en ander in je verhaal, maar heb liever 1 op 1 contact.
Mag hoor
Blomke82
29-04-2023 om 19:34
Moirmel schreef op 29-04-2023 om 16:26:
[..]
Heel leuk om te lezen. Verbaasd me wel een beetje dat je hem nu voor het eerst gepijpt hebt.
Laat het een leuke doorstart zijn voor jullie beide. (En plan de momenten in, als je merkt dat het niet vanzelf komt!)
Veel plezier.
Thnx, ja klinkt misschien raar, maar oraal was een beetje taboe voor ons, had er zelf ook geen behoefte aan omdat ik het verder ook niet kende.
Was best bleu voor ik aan een minnaar begon, maar had wel flink libido. Daarom ging ik dus daten en ontdekte ik het hoe leuk het is om te doen en hoe heerlijk het is om te krijgen.
Dromertje
29-04-2023 om 20:12
Dromertje schreef op 29-04-2023 om 17:59:
@Blomke82, zou ik je een pb mogen sturen? Ik wil je wat vragen. Ik ben een vrouw en herken het één en ander in je verhaal, maar heb liever 1 op 1 contac
Blomke82 schreef op 29-04-2023 om 19:15: [..] Mag hoor
Ik heb je een pb gestuurd!
Gebruikersnaaminvullen
29-04-2023 om 21:18
Blomke82 schreef op 29-04-2023 om 19:34:
[..]
Thnx, ja klinkt misschien raar, maar oraal was een beetje taboe voor ons, had er zelf ook geen behoefte aan omdat ik het verder ook niet kende.
Was best bleu voor ik aan een minnaar begon, maar had wel flink libido. Daarom ging ik dus daten en ontdekte ik het hoe leuk het is om te doen en hoe heerlijk het is om te krijgen.
Waarom zei je dan dat je man heeft gezegd dat hij vagina/oraal bevredigen "vies" vindt? Toen je dat schreef leek het net of jij het wel deed en wilde en hij niet. En nu zeg je eigenlijk dat je er zelf geen behoefte aan had.
Blomke82
29-04-2023 om 22:29
Gebruikersnaaminvullen schreef op 29-04-2023 om 21:18:
[..]
Waarom zei je dan dat je man heeft gezegd dat hij vagina/oraal bevredigen "vies" vindt? Toen je dat schreef leek het net of jij het wel deed en wilde en hij niet. En nu zeg je eigenlijk dat je er zelf geen behoefte aan had.
Dat ging over toen we nog seksueel "actief" waren en er nog penetratie was. Toen dat weg viel heb ik hem oraal voorgesteld maar dat vond hij dus vies. Ook als ik het bij hem zou doen want dan werd het weer pijnlijk duidelijk dat hij hem niet meer om hoog kreeg dus wou hij dat niet hebben. Ik mocht er in geen enkel opzicht nog aan zitten.
Gebruikersnaaminvullen
29-04-2023 om 23:28
Blomke82 schreef op 29-04-2023 om 22:29:
[..]
Dat ging over toen we nog seksueel "actief" waren en er nog penetratie was. Toen dat weg viel heb ik hem oraal voorgesteld maar dat vond hij dus vies. Ook als ik het bij hem zou doen want dan werd het weer pijnlijk duidelijk dat hij hem niet meer om hoog kreeg dus wou hij dat niet hebben. Ik mocht er in geen enkel opzicht nog aan zitten.
Dat vind ik meer een reactie van iemand wiens lichaam faalt en de schaamte die daarbij komt kijken. Nog steeds vind ik het niet fair om het zo te brengen, je man is door die opmerking voor van alles uitgemaakt hier terwijl bij een opmerking van een forummer over het aantal bedpartners van jouw gelijk over slut-shaming werd gesproken en werd de opmerking meermaals gerapporteerd.
Dat jij oraal nu wel lekker vindt kun je, vind ik, niet tegen je man gebruiken. Zeker niet omdat jij het ook pas sinds kort ontdekt hebt en er voorheen hetzelfde in stond als je man.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.