Relaties Relaties

Relaties

Man wil dat ik stop met open relatie

Goed idee, zo'n dag samen. Ik hoop oprecht dat die sukkel (sorry) beseft wat een geluk hij heeft, en dat het kwartje valt bij hem.

Fijne dag samen 

Blomke82 schreef op 23-04-2023 om 09:51:

Even voor de duidelijkheid. Ik hou zielsveel van mijn man, heb bij mijn minnaars nog nooit een potentiële partner gevonden omdat ze op het mentale liefdesgebied totaal niet kunnen tippen aan mijn man.

Ik kan liefelde en pure lust heel goed scheiden. Niet iedereen snapt of kan dat, maar ik wel.

Een open relatie neem je niet zomaar, vaak zit de liefde zelfs dieper dan bij "normale" stellen.

Dream on
.

En nee, ik ben ook niet van steen. Ik steun mijn man ook overal in, geef hem aanwijzingen, maar het blijft een keer of 20 met de piemel heen en weer en klaar. Wel zijn we weer zover dat we knuffelen, er na maar ook zonder seks te hebben gehad. Daar heb ik ook alle geduld mee. Maar mis de seks die ik had enorm. Het gaf me elke keer een enorme boost en energie

Ik vind dat je best minachtend praat over de seks met jouw man. Buiten de deur zoeken is blijkbaar makkelijker dan het gesprek aangaan over wat je fijn vindt in bed.  Vluchtgedrag heet dat. 

Jullie hebben geen open relatie.  Jouw man heeft je toestemming gegeven om het elders te zoeken,  zo lang hij het maar niet weet.  Nu wil hij dat niet meer, maar jij bent niet van plan om nog te stoppen. 

Ik zit me al vanaf de start van dit topic te verbijten. Maar HexOpBezemsteel verwoordt keurig wat ik had willen zeggen met waarschijnlijk veel te veel woorden.
Dus, eens met Hex. 

Poezel_en_Wip schreef op 27-04-2023 om 09:15:

Ik zit me al vanaf de start van dit topic te verbijten. Maar HexOpBezemsteel verwoordt keurig wat ik had willen zeggen met waarschijnlijk veel te veel woorden.
Dus, eens met Hex.

Ik ook. TO zegt zo enorm van hem te houden maar ik lees voornamelijk minachting.

Blomke82

Blomke82

27-04-2023 om 09:24 Topicstarter

Spms worden feiten en minachting met elkaar verward denk ik. Ik vertel recht door zee hie het is.

Blomke82 schreef op 27-04-2023 om 09:24:

Spms worden feiten en minachting met elkaar verward denk ik. Ik vertel recht door zee hie het is.

Ik ben het wel eens met anderen dat je eerdere opmerking dat de liefde bij openrelaties vaak dieper gaat voor jullie niet op lijkt te gaan.

Dat kan uiteraard wel, maar dat komt dan mede door goede communicatie en het blij worden van je partner blij zien door de open relatie. Dat zijn twee dingen die bij jullie gewoon echt niet op gaan. Maar dat is natuurlijk ook een grootdeel van jullie probleem, zoals al eerder benoemd.

Niet kunnen communiceren over seks en niet uit liefde maar uit jaloezie een probleem aan willen pakken, is gewoon geen goede basis. Dus als je die diepere relatie wilt met je man, zullen jullie hier aan moeten werken. Ik zeg heelbewust jullie, al ligt het gebrek aan communicatie bij hem, maar communiceren doe je met zijn tweeen. Dus als hij niet het initiatief neemt, zul jij dat moeten doen. 

Doorgaan zoals jullie nu doen gaat namelijk niet houdbaar zijn nu hij zijn toestemming heeft ingetrokken. Hij zal jaloerser worden, jij zult minder lekker in je vel gaan zitten en de gebrek aan communicatie over seks zal tussen jullie in blijven staan en die dingen alleen maar erger maken.

HexOpBezemsteel schreef op 27-04-2023 om 09:03:

[..]

Ik vind dat je best minachtend praat over de seks met jouw man. Buiten de deur zoeken is blijkbaar makkelijker dan het gesprek aangaan over wat je fijn vindt in bed. Vluchtgedrag heet dat.

Jullie hebben geen open relatie. Jouw man heeft je toestemming gegeven om het elders te zoeken, zo lang hij het maar niet weet. Nu wil hij dat niet meer, maar jij bent niet van plan om nog te stoppen.

ad. 1 Nou nee, Blomkeman wil er niet over praten hè? 

ad.2 Ja ik vind geloof ik dat het toch stiekem doen juist het vluchtgedrag is om niet onder ogen te zien dat het op seksueel gebied met man er echt niet van gaat komen maar om de relatie vol te houden wordt het buiten de deur gezocht. 

Blomke82 schreef op 27-04-2023 om 09:24:

Jij noemt het recht door zee.  Ik noem het minachting. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met quoten. Ben benieuwd hoe hij er over zou denken als hij leest hoe je over hem schrijft. 

Ik denk dat hij nooit meer wil als hij leest dat jij het omschrijft als "20x met de piemel op een neer" en woorden van die strekking. 

Hij gaf jou het vertrouwen om het buiten de deur te zoeken.  Nu hij heel duidelijk aangeeft dat niet te willen,  ga jij gewoon door,  want je bent inmiddels beter gewend dan die beruchte 20x.

Je praat het echt met wat "vrouw van de wereld praat" over scheiden van liefde en lust,  en over hoe speciaal je relatie moet zijn voor een open relatie.

Van alle mensen met open huwelijken die ik ken is ongeveer 90% inmiddels uit elkaar. Inclusief de vader van mijn kinderen en ik. Minstens de helft daarvan ging er vandoor met een ander. 

Intussen ben jij hard onderweg je speciale en liefdevolle relatie duurzaam te ontwrichten. Maar ja,  je man kan niks en wil niks en jij weet nu beter. 

Intussen staat die roze olifant maar in jullie kamer. Want jullie weten niet hoe dit op te lossen en dus loop je er allebei van weg. En zo lang jij je gerief buiten de deur haalt hoef je het thuis ook niet op te lossen. 

Lexus schreef op 27-04-2023 om 09:39:

[..]

ad. 1 Nou nee, Blomkeman wil er niet over praten hè?

Niet op de manier waarop zij dat wil.  Misschien vindt hij het heel erg moeilijk? 

ad.2 Ja ik vind geloof ik dat het toch stiekem doen juist het vluchtgedrag is om niet onder ogen te zien dat het op seksueel gebied met man er echt niet van gaat komen maar om de relatie vol te houden wordt het buiten de deur gezocht.

Ad "ad.2" Hoe goed is de relatie dan werkelijk? 

Poezel_en_Wip schreef op 27-04-2023 om 09:15:

Dus, eens met Hex.

Ben blij dat anderen dit ook vinden. Zo bijzonder dat iedereen hier ineens haar kant kiest want oh ze is zo zielig want haar man wil haar niet beffen. Zijn bedprestaties waren blijkbaar altijd prima want anders had je het wel eerder aangepakt, maar nu ineens is hij zo slecht ik bed en kan niet tippen aan haar geweldige minnaars.

news flash je hebt geen open relatie, die werkt 2 kanten op, je ging gewoon ordinair vreemd en man stond dat min of meer oogluikend toe, ik vraag me af of hij zelf heeft gezegd zoek het elders of dat je hem min of meer gedwongen hebt om te zeggen. Zo lijkt het soms wel met hoe je over hem praat.

Ik heb oprecht medelijden met man van TO. Zo minachtend behandeld te worden, daar wordt natuurlijk geen piemel hard van.

HexOpBezemsteel schreef op 27-04-2023 om 09:49:

[..]

Ad "ad.2" Hoe goed is de relatie dan werkelijk?

Ja dat denk ik dan ook. Maar ik kan me ook Blomkes positie indenken: Ik heb ook in een  situatie gezeten waarbij ik zielsveel van mijn man hield maar hij niet meer vrijde terwijl ik een gezond libido had. En er viel ook niet over te praten. Nou was ik monogaam dus de keuze was: of bij hem blijven zonder seks of het verbreken met degene van wie ik zoveel hield omdat er geen seks was. Ik koos voor het eerste maar omdat het ziek werd en stierf heeft dat geen jaren geduurd. Ik weet ook niet hoe het gegaan was als hij was blijven leven maar ik weet wel dat ik toen voor de liefde koos terwijl ik de seks enorm miste. Nee ook geen goed huwelijk dus. Maar ik begrijp haar dilemma dus wel. 

Het feit dat haar man haar nu ineens verbiedt met anderen te gaan noopt haar te kijken naar wat ze met deze man wil. Ik vind het allemaal nogal manipulatief van hem: hij wil er niet over praten, vind een vagina vies, in de seks gaat het voornamelijk over hem en het is kort en hij geeft niet veel om haar orgasme maar ze 'mag' wel eerst met anderen om het daarna weer in te trekken om dat zijn ego het niet trekt. Ja ik vind dit huwelijk ook best aan een grondige evaluatie toe in plaats van te vluchten in een nieuw sekscontact, waar ik het me dus wel voor kan stellen. 

Blomke: en verder gaan als vrienden met je man? Zit dat er in?

Moradora schreef op 27-04-2023 om 09:54:

[..]

Ben blij dat anderen dit ook vinden. Zo bijzonder dat iedereen hier ineens haar kant kiest want oh ze is zo zielig want haar man wil haar niet beffen. Zijn bedprestaties waren blijkbaar altijd prima want anders had je het wel eerder aangepakt, maar nu ineens is hij zo slecht ik bed en kan niet tippen aan haar geweldige minnaars.

news flash je hebt geen open relatie, die werkt 2 kanten op, je ging gewoon ordinair vreemd en man stond dat min of meer oogluikend toe, ik vraag me af of hij zelf heeft gezegd zoek het elders of dat je hem min of meer gedwongen hebt om te zeggen. Zo lijkt het soms wel met hoe je over hem praat.

Ik heb oprecht medelijden met man van TO. Zo minachtend behandeld te worden, daar wordt natuurlijk geen piemel hard van.

Ik denk eigenlijk dat velen hier op het forum dit ook vinden maar niet eens reageren.

Lexus schreef op 27-04-2023 om 09:58:

[..]

Ja dat denk ik dan ook. Maar ik kan me ook Blomkes positie indenken: Ik heb ook in een situatie gezeten waarbij ik zielsveel van mijn man hield maar hij niet meer vrijde terwijl ik een gezond libido had. En er viel ook niet over te praten. Nou was ik monogaam dus de keuze was: of bij hem blijven zonder seks of het verbreken met degene van wie ik zoveel hield omdat er geen seks was. Ik koos voor het eerste maar omdat het ziek werd en stierf heeft dat geen jaren geduurd. Ik weet ook niet hoe het gegaan was als hij was blijven leven maar ik weet wel dat ik toen voor de liefde koos terwijl ik de seks enorm miste. Nee ook geen goed huwelijk dus. Maar ik begrijp haar dilemma dus wel.

Het feit dat haar man haar nu ineens verbiedt met anderen te gaan noopt haar te kijken naar wat ze met deze man wil. Ik vind het allemaal nogal manipulatief van hem: hij wil er niet over praten, vind een vagina vies, in de seks gaat het voornamelijk over hem en het is kort en hij geeft niet veel om haar orgasme maar ze 'mag' wel eerst met anderen om het daarna weer in te trekken om dat zijn ego het niet trekt. Ja ik vind dit huwelijk ook best aan een grondige evaluatie toe in plaats van te vluchten in een nieuw sekscontact, waar ik het me dus wel voor kan stellen.

Blomke: en verder gaan als vrienden met je man? Zit dat er in?

Ik begrijp haar ook wel. Ik zal niet zeggen dat ik nooit gevlucht ben uit mijn "achteraf minder goede huwelijk dan ik dacht". 

Maar dat maakt de realiteit niet anders. Is die man echt een misselijke man die alleen aan zichzelf denkt?  Waarom was dat tot voor kort dan wel prima? Of is het onvermogen?  Van hem?  Van haar?  Van beide? 

Wegvluchten en dat recht praten voor jezelf is op zijn best een uitstel van executie. Zeg ik uit ervaring. 

Moradora schreef op 27-04-2023 om 09:54:

[..]

ja dat en hij vindt een vagina vies, en zij moet lief en geduldig zijn terwijl hij alleen sekst met haar voor zichzelf, en er valt niet over te praten... Als ik het zo hoor masturbeert hij zich in haar en moet zij daar tevreden mee zijn. 

Nee nu heeft ze geen open relatie, maar toen het 'mocht' van man wel. Maar ja daar is inderdaad in feit pandora's box mee geopend: nu weet ze hoe het ook kan zijn en kan ze niet meer terug. 

Ik heb niet zo'n medelijden met blomkeman hoor. Ga je eens openen voor de wensen van je vrouw, ga nieuwe dingen als tantra proberen, geef om haar orgasme. Kijk waar je vrouwenhaat (vagina= vies= vrouwenhaat) vandaan komt. durf eens over seks te praten. 

Nee ze heeft nu geen open relatie meer en nu wordt het vreemdgaan. Begrijpelijk vanuit de voorgeschiedenis maar een vlucht om onder ogen te zien wat ze nu werkelijk wil met man. En ja bedrog, dat ben ik met je eens. Niet ideaal Maar zielig voor man? mwoah, hij manipuleert ook hoor

Lexus schreef op 27-04-2023 om 10:06:

[..]

ja dat en hij vindt een vagina vies, en zij moet lief en geduldig zijn terwijl hij alleen sekst met haar voor zichzelf, en er valt niet over te praten... Als ik het zo hoor masturbeert hij zich in haar en moet zij daar tevreden mee zijn.

Nee nu heeft ze geen open relatie, maar toen het 'mocht' van man wel. Maar ja daar is inderdaad in feit pandora's box mee geopend: nu weet ze hoe het ook kan zijn en kan ze niet meer terug.

Ik heb niet zo'n medelijden met blomkeman hoor. Ga je eens openen voor de wensen van je vrouw, ga nieuwe dingen als tantra proberen, geef om haar orgasme. Kijk waar je vrouwenhaat (vagina= vies= vrouwenhaat) vandaan komt. durf eens over seks te praten.

Nee ze heeft nu geen open relatie meer en nu wordt het vreemdgaan. Begrijpelijk vanuit de voorgeschiedenis maar een vlucht om onder ogen te zien wat ze nu werkelijk wil met man. En ja bedrog, dat ben ik met je eens. Niet ideaal Maar zielig voor man? mwoah, hij manipuleert ook hoor

Misschien vind hij het wel vies omdat ze met iedereen het bed induikt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.