Relaties Relaties

Relaties

Als juf achter vader aan...

Als juf trof ik afgelopen jaar een vrijgezelle vader in m'n klas. Contact was oke en merkte dat ie steeds leuker werd. 
Nu zit zijn zoon in andere groep en zie ik hem nog geregeld en wordt er wat heen en weer geflirt... Wat kan ik doen?☺️

Gewoon lekker voor gaan TO. Volg jouw hart, maar houd het voorlopig nog stil op jouw school. Succes!

Lief-voor-elkaar

Lief-voor-elkaar

09-10-2023 om 18:16 Topicstarter

Fleurette schreef op 09-10-2023 om 08:37:

Ga ervoor! De kinderen én de school hoeven het toch niet meteen te weten, dat komt later. Leer elkaar eerst eens wat beter kennen en kijk of de relatie verder groeit. Veel geluk🍀

Mooie; zo maar naar kijken! Lieve reactie!

Lief-voor-elkaar

Lief-voor-elkaar

09-10-2023 om 18:18 Topicstarter

Yumi schreef op 09-10-2023 om 12:52:

[..]

Eens dat verliefdheid niet valt te sturen, maar ik vraag me wel af waarom het 'n jaar bij flirten is gebleven? Ze is al bij hem thuis geweest dus de mogelijkheid om buiten school, contact te hebben was er al.... De vraag zullen we 'n keer samen iets gaan drinken, is bij beide niet opgekomen? Zelf was ik na 'n paar weken flirten al afgehaakt.

Dat flirten, knipoog van hem als ik hem zie, opmerkingen vanuit hem, dat is echt pas sinds deze 5 schoolweken! Dat was vorig schooljaar nog niet. 

Flirten, de ander uit de tent lokken met opmerkingen, rond draaien om elkaar, dat kan best even duren☺️

Lief-voor-elkaar

Lief-voor-elkaar

09-10-2023 om 18:19 Topicstarter

watertoren schreef op 09-10-2023 om 13:16:

Ik begreep dat TO hem in de loop der tijd steeds leuker is gaan vinden.

Klopt, in begin helemaal niks, omdat ik zo eigenlijk nog nooit mn gevoel heb verloren! Keek nooit zo naar vaders.

Lief-voor-elkaar

Lief-voor-elkaar

09-10-2023 om 18:21 Topicstarter

absor schreef op 09-10-2023 om 15:29:

[..]

Nou jongens zeg. Wat een vooroordeel. Die man kan TO ook gewoon een leuke vrouw vinden volledig los van haar beroep hoor.
ik zeg niet dat er geen mannen zijn die met alles en iedereen flirten, ja die zijn er, en vrouwen ook… op basis van openingspost baseren dat deze man zo is dat is wel erg man-onvriendelijk

Hij is zeker geen flirt man! 

Hahaha dat zou fijn zijn als hij mij leuk zou vinden ipv de leuke juf van zoon. We gaan het zien. 

Lief-voor-elkaar schreef op 09-10-2023 om 18:18:

[..]

Dat flirten, knipoog van hem als ik hem zie, opmerkingen vanuit hem, dat is echt pas sinds deze 5 schoolweken! Dat was vorig schooljaar nog niet.

Flirten, de ander uit de tent lokken met opmerkingen, rond draaien om elkaar, dat kan best even duren☺️

Ahhh oké dan heb ik het niet goed gelezen. Maar zoals ik al schreef, de vraag zullen we 'n keer ergens iets gaan drinken... Gewoon doen

Wandelvrouwtje schreef op 08-10-2023 om 18:53:

[..]

Wat een smerige opmerking.

Is er nog enige ruimte om iets met een korreltje zout te nemen, of is dat inmiddels helemaal verdwenen 

Dat is aan TO om te bepalen wat haar wel gezegd kan worden en wat niet, niet aan andere forumers iig.  We bepalen steeds meer wat een ander moet vinden van een opmerking. Daar wordt de wereld niet bepaald vriendelijker en mooier van.

On topic, ga er lekker voor en kijk wat er in het vat zit. Maak je nu nog niet druk over eventuele problemen over een tijdje. Eerst maar eens kijken of het überhaupt wat wordt.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

09-10-2023 om 20:32

Blomke82 schreef op 09-10-2023 om 20:00:

[..]

Is er nog enige ruimte om iets met een korreltje zout te nemen, of is dat inmiddels helemaal verdwenen

Dat is aan TO om te bepalen wat haar wel gezegd kan worden en wat niet, niet aan andere forumers iig. We bepalen steeds meer wat een ander moet vinden van een opmerking. Daar wordt de wereld niet bepaald vriendelijker en mooier van.

On topic, ga er lekker voor en kijk wat er in het vat zit. Maak je nu nog niet druk over eventuele problemen over een tijdje. Eerst maar eens kijken of het überhaupt wat wordt.

Bij die forumster is die ruimte er niet, nee, wat mij betreft. Komt door een eerdere opmerking over dat vrouwen natuurlijk wel een kind gaan willen, als ze eerst maar even in therapie gaan en hun problemen gaan aanpakken. Dan komt de kinderwens vanzelf. En ik vind de wereld er niet mooier van worden als een vrouw en haar wensen en dromen bij voorbaat gereduceerd worden tot de eitjes in haar lichaam.

Dus ik onderschrijf je laatste tip volledig: maak je niet druk over eventuele problemen over een tijdje (zoals een kinderwens als je die nu niet hebt), kijk eerst maar of het überhaupt war wordt.

Wandelvrouwtje schreef op 09-10-2023 om 20:32:

[..]

Bij die forumster is die ruimte er niet, nee, wat mij betreft. Komt door een eerdere opmerking over dat vrouwen natuurlijk wel een kind gaan willen, als ze eerst maar even in therapie gaan en hun problemen gaan aanpakken. Dan komt de kinderwens vanzelf. En ik vind de wereld er niet mooier van worden als een vrouw en haar wensen en dromen bij voorbaat gereduceerd worden tot de eitjes in haar lichaam.

Dus ik onderschrijf je laatste tip volledig: maak je niet druk over eventuele problemen over een tijdje (zoals een kinderwens als je die nu niet hebt), kijk eerst maar of het überhaupt war wordt.

Je quote mij wat kort door de bocht, ik heb gezegd dat er altijd iets onder ligt als vrouwen bewust geen kinderen willen omdat ik in de natuur en biologie geloof. En geen kinderen willen is dan een niet logische stap. Dat is tegennatuurlijk. Als een organisme dat doet sterft hij uit. We hebben gewoon een andere visie en als ik dan bij kinderloze vrouwen zoals jou een gevoelige snaar raak mij excuses. 

Lief-voor-elkaar

Lief-voor-elkaar

09-10-2023 om 23:03 Topicstarter

Moederkareltje schreef op 09-10-2023 om 20:42:

[..]

Je quote mij wat kort door de bocht, ik heb gezegd dat er altijd iets onder ligt als vrouwen bewust geen kinderen willen omdat ik in de natuur en biologie geloof. En geen kinderen willen is dan een niet logische stap. Dat is tegennatuurlijk. Als een organisme dat doet sterft hij uit. We hebben gewoon een andere visie en als ik dan bij kinderloze vrouwen zoals jou een gevoelige snaar raak mij excuses.

Deze discussie begrijp ik niet helemaal....

Lief-voor-elkaar

Lief-voor-elkaar

09-10-2023 om 23:05 Topicstarter

Yumi schreef op 09-10-2023 om 18:43:

[..]

Ahhh oké dan heb ik het niet goed gelezen. Maar zoals ik al schreef, de vraag zullen we 'n keer ergens iets gaan drinken... Gewoon doen

Gewoon doen... Effkes heel veel moed verzamelen.

Mannen zijn zo moeilijk te lezen of dat zij de stap zetten. Al is dat ook weer een ouderwetse gedachte.

Knip- die offtopic discussie is nu klaar

On topic: en TO heb je de man nog gezien en zo ja hoe ging het?

Lief-voor-elkaar

Lief-voor-elkaar

10-10-2023 om 19:22 Topicstarter

Facy66 schreef op 10-10-2023 om 13:29:

[..]

Knip- die offtopic discussie is nu klaar

On topic: en TO heb je de man nog gezien en zo ja hoe ging het?

Nog niet gezien☺️

Lief-voor-elkaar

Lief-voor-elkaar

14-10-2023 om 14:25 Topicstarter

We have a date! 
Althans we hebben afgesproken en neem aan dat dat als date geldt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.