Relaties
Lief-voor-elkaar
08-10-2023 om 16:31
Als juf achter vader aan...
Als juf trof ik afgelopen jaar een vrijgezelle vader in m'n klas. Contact was oke en merkte dat ie steeds leuker werd.
Nu zit zijn zoon in andere groep en zie ik hem nog geregeld en wordt er wat heen en weer geflirt... Wat kan ik doen?☺️
Lief-voor-elkaar
08-10-2023 om 21:38
SuzyQFive schreef op 08-10-2023 om 19:14:
Ach, je bent echt de enige juf niet die een relatie met een vader krijgt. Ik zou er niet moeilijk over doen maar ik zou wel even bij de directie peilen wat de regels zijn.
Ik hoor er hier in oosten niet veel over vandaar m'n vraag. Maar hier dus ook geen mensen die iemand kennen?!
Moederkareltje
08-10-2023 om 21:42
Wandelvrouwtje schreef op 08-10-2023 om 21:09:
[..]
Hoe jij deze vrouw als incubator neerzet is smerig. Je weet niet eens of ze een kinderwens heeft, maar gaat daar volkomen vanuit. Want het kan natuurlijk niet anders zijn in jouw beleving.
Nounou, het was een onschuldige opmerking "dat haar eitjes opraken en een vrouw niet het eeuwige leven heeft" omdat iemand zei dat ze misschien beter kon wachten tot kind van school is voordat ze wat met man in kwestie begint. In het ergste geval is dat 7 jaar en dat is een lange tijd. Vooral als je ervan uitgaat dat het hier om een juf gaat nog zonder kinderen in de vruchtbare periode van haar leven met waarschijnlijk nog een kinderwens. Allemaal mijn aannames en vooroordelen klopt. Het feit is dat de meeste vrouwen wel een kinderwens hebben en een gezin willen, dus ging er voor het gemak even vanuit.
Friezinnetje
08-10-2023 om 21:46
Lief-voor-elkaar schreef op 08-10-2023 om 21:38:
[..]
Ik hoor er hier in oosten niet veel over vandaar m'n vraag. Maar hier dus ook geen mensen die iemand kennen?!
ja, kennissen van mij. Zij is leerkracht op lagere school, hij ging mee met schoolreisje van 1 van de kinderen. Beide waren uit relatie. Goede gesprekken gehad tijdens schoolreisje en daar vloeide een relatie uit voort. Volgens mij was 1 van zijn kinderen nog op de lagere school. Relatie is wat in versnelling gekomen, nadat kind van school ging, volgens mij een jaar later. Zij bleef aan school staan, verder geen problemen geweest
yette
08-10-2023 om 21:56
[..]
Jawel dus, zie mijn reactie op de eerste pagina. Dat was een jaar of 10 geleden, bij mijn kind in de klas. Inmiddels is die moeder een vriendin van me, dus ik ben aardig op de hoogte.
Lief-voor-elkaar
08-10-2023 om 21:58
yette schreef op 08-10-2023 om 21:56:
[..]
Jawel dus, zie mijn reactie op de eerste pagina. Dat was een jaar of 10 geleden, bij mijn kind in de klas. Inmiddels is die moeder een vriendin van me, dus ik ben aardig op de hoogte.
Ow sorry even gemist!
Maat geeft dus wel iets van 'het kan'. En wie weet wordt het allemaal niks. Dat kan ook nog
Anne1234!
08-10-2023 om 22:18
Ik zie het probleem niet zo en zou dus zeker gaan onderzoeken of er meer in zit.
FancyDuck29
08-10-2023 om 22:41
Zou voor mij een gevalletje “niet schijten waar je eet” zijn. Een waardevolle levensles die een boel potentiële drama voorkomt.
SuzyQFive
08-10-2023 om 22:50
Renmuis schreef op 08-10-2023 om 19:29:
Ik heb een kind van een collega in de klas. Gaat prima hoor. Zou me over eventuele stiefkinderen (lekker hard van stapel ook!) geen zorgen maken.
Mijn jongste dochter zit ook bij mij op school. Ik heb zelf les gehad van mijn vader. Ik ben collega geweest van mijn vader, mijn ex (toen nog man) en mijn vriend 😅
SuzyQFive
08-10-2023 om 22:54
[..]
Ik woon in Groningen, echt een onderwijsstad en ik kan er echt een aantal opnoemen waar dat bij gebeurd is.
yette
08-10-2023 om 22:56
Lief-voor-elkaar schreef op 08-10-2023 om 21:58:
[..]
Ow sorry even gemist!
Maat geeft dus wel iets van 'het kan'. En wie weet wordt het allemaal niks. Dat kan ook nog
Klopt. Het is denk ik vooral lastig als je een blauwtje loopt of als je na enige tijd toch weer uit elkaar gaat. En die kans is gemiddeld genomen best groot.
Al met al zou het denk ik handiger zijn geweest als je verliefd was geworden op iemand die geen kinderen bij jou op school heeft
Lief-voor-elkaar
09-10-2023 om 05:32
yette schreef op 08-10-2023 om 22:56:
[..]
Klopt. Het is denk ik vooral lastig als je een blauwtje loopt of als je na enige tijd toch weer uit elkaar gaat. En die kans is gemiddeld genomen best groot.
Al met al zou het denk ik handiger zijn geweest als je verliefd was geworden op iemand die geen kinderen bij jou op school heeft
Het is zeker ook nooit mn Intentie geweest. Maar opeens was het gevoel daar..... En hij doet mee; althans er worden opmerkingen gemaakt die niet des vaders-juf zijn mijn inziens🫣
BritgetJones007
09-10-2023 om 06:31
je hebt natuurlijk ook vaders die tegen elke vrouw dat soort opmerkingen maken...eerder een beetje sneuig.
Dat verklaard vaak wel de scheiding.
yette
09-10-2023 om 08:08
Lief-voor-elkaar schreef op 09-10-2023 om 05:32:
[..]
Het is zeker ook nooit mn Intentie geweest. Maar opeens was het gevoel daar..... En hij doet mee; althans er worden opmerkingen gemaakt die niet des vaders-juf zijn mijn inziens🫣
Ik zou dat geflirt op school sowieso afkappen. Het is niet zo professioneel, je weet niet hoe school er over denkt (informeer tzt eens voorzichtig) en hier ging de roddelbrigade aan de haal met elk signaal dat ze opvingen. Je wil niet dat het pleinnieuwtje straks is dat jij vaders loopt te versieren. Dus als je hier iets mee wil, doe dat dan buiten school en hou het voorlopig stil.
watertoren
09-10-2023 om 08:22
Ik zie het probleem niet. Ik hoop voor jou dat het iets wordt tussen jullie.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.