Over het forum
YolandaOudersnl
14-11-2022 om 08:02
Win een van 2 dinercheques t.w.v. €100,-
Het is weer tijd voor een nieuwe winactie! De dagen worden korter en kouder... Dan is er toch niets fijner dan 's avonds lekker uit eten te gaan in een goed restaurant? En dat kan nu op kosten van Viafora! Lekker vooruitzicht, met de feestdagen op komst!
Dit keer geven we maar liefst twee dinercheques weg, ter waarde van €100,- per winnaar. De bon kun je besteden in een restaurant naar keuze.
Natuurlijk horen daar weer spelregels bij en dat zijn de volgende:
- Meedoen kan door je aan te melden met één simpele knop, die vind je hier:
https://www.viafora.nl/win-actie/feestdagen-2022 - Ieder Viafora-lid dat zich heeft aangemeld én 5 losse berichten plaatst in de periode van 14 november tot en met 5 december, maakt kans om te winnen
- Je hebt nog meer winkans als je ook anderen over onze winactie tipt. Lees er meer over op de pagina van de winactie https://www.viafora.nl/win-actie/feestdagen-2022
De winnaars maken we op 6 december bekend.
Doe jij ook weer mee met deze geweldige actie? En vertel eens... Zou jij gaan voor een restaurant in de buurt of juist een restaurant waar je nog niet eerder bent geweest?
SophieHowl
21-11-2022 om 08:17
Vergeten toe te voegen: ik zou met mijn tienerdochters lekker uit eten gaan rond de kerstdagen, want meestal is het dan erg stil voor hen in de kerstvakantie.
Magnoliatakje
21-11-2022 om 18:21
Oja, ik heb het ook nog niet hier getikt. Ik zou als ik win graag met man lekker willen eten. Het restaurant moet ik nog bedenken.
Rondstruiner
21-11-2022 om 19:03
Ik zou hem aan iemand anders cadeau doen, want zelf geef ik er niet zo om. Maar ik ken wel iemand die er wel van houdt en die ik het heel erg gun.
Lollypopje
21-11-2022 om 19:05
Wat ik er mee ga doen, zal afhangen van hoe het met mij gaat. Hersyel ik voldoende in de tijd dat hij geldig is, neem ik een lieve vriendin mee. Lukt dat niet, dan zal ik er iemand anders blij mee maken.
Tover-Feetje
22-11-2022 om 15:27
Leuk, ik doe mee
Ik zou waarschijnlijk voor een restaurant in de buurt gaan aangezien ik als kluizenaar niet graag over mijn dorpsgrens heen ga
Biebel
22-11-2022 om 17:45
Als oo-fossiel moet ik hieraan mee doen. Ooit hing ik folders over ouders.nl (het ‘zusje’) op in het consternatiebureau. Nu ben ik veel meer van de illusie van privacy. Maar; mocht ik winnen, dan gaan dochter en ik twee dorpen verderop uit eten. Bij een onbekend restaurant, want een buiten je comfortzone diner is net wat lekkerder als iemand anders betaalt
Knutselkei
22-11-2022 om 21:44
Ik denk dat ik een nieuw restaurant uit zou proberen. Man is meer van het veilige steeds tzelfde maar ik wil best eens wat anders proberen. Dus of ie dan mee wil of zegt ga jij maar mooi met vriendin hahaha
AppleTree
02-12-2022 om 03:49
Ik zou hem gebruiken om met de kinderen een keer uit eten te gaan. Het zal dan niet volledig de kosten dekken denk ik, maar wel een groot deel. Ik denk dat ze dat heel leuk zouden vinden en nu doen we het nooit vanwege de kosten. Wel zou ik dan een kindvriendelijk restaurant kiezen, maar geen pannenkoeken/MC donalds gebeuren. Juist een keer echt uit eten al is het een daghap van sate met patat. Dat hebben ze nog nooit gedaan dus die ervaring zou ik ze graag geven en lijkt me heel gezellig.
YolandaOudersnl
06-12-2022 om 11:50
Iedereen ontzettend bedankt voor het meedoen en de leuke reacties. De twee winnaars zijn inmiddels getrokken en de gelukkigen zijn.. tromgeroffel....
Coreopsis en Sassenach Gefeliciteerd beide! Jullie hebben ook een bericht in de inbox.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.