Over het forum
YolandaOudersnl
03-12-2021 om 12:02
Win een dinercheque t.w.v €100,-
Het is alweer december, een maand die in het teken staat van lichtjes, verwarmde huizen én cadeautjes geven. Omdat wij al in de kerstsferen zijn, hebben we een mooie decemberactie voor al onze leden. We verloten namelijk een dinercheque ter waarde van €100,- onder alle actieve leden!
Hoe doe je mee?
- Iedereen met een actief Viafora profiel doet mee, het maakt niet uit of jouw account al maanden bestaat of pas net is aangemaakt.
- Per persoon telt maar één account. Ja, we kunnen het zien als je meerdere accounts aanmaakt
- Je loot automatisch mee als je in de maand december actief bent op Viafora en minstens 25 berichten hebt geplaatst. Geopende topics tellen ook mee.
We sturen de winnaar op 3 januari een bericht.
YolandaOudersnl
05-01-2022 om 10:44
Allereerst nog de beste wensen voor iedereen!
We hebben een winnaar getrokken, de gelukkige is Moxxie We wensen Moxxie ontzettend veel plezier tijdens het diner (zodra de maatregelen dit weer toelaten)!
Moxxie
05-01-2022 om 11:45
Joehoe, hier ben ik!!!
Dankjulliewel allemaal!
Ik maak gelijk even van de gelegenheid gebruik om het Via team te bedanken voor de bon én al het geduld en de goede zorgen voor 'ons forummers'. Een paar maanden geleden ben ik nogal boos geworden vanwege de nare sfeer die hier hing en heb ik gevraagd om mijn account op te heffen. Ik heb iemand onterecht beschuldigd van dubbelnicken en daar bied ik mijn excuses voor aan. Alex is met mij in gesprek gegaan en na een time out ben ik toch weer terug gekomen.
En gelukkig maar, want de sfeer is weer top!
Lollypopje
05-01-2022 om 11:49
@Moxxie mooie post. Netjes ook hoe je terugkomt op het incident en top hoe ook Alex dat heeft opgepakt.
En ja de sfeer hier is zo fijn 💜
Rondstruiner
05-01-2022 om 15:29
Gefeliciteerd Moxxie, en leuke en nette post heb je geplaatst. Veel plezier met je bon!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.