Over het forum Over het forum

Over het forum

Aquarius27

Aquarius27

04-07-2021 om 17:34

Wat zal je dan weer niet missen op het Viva forum.

De verworven privileges van bepaalde oudgedienden. Mensen die zich als een soort prominenten, beroemdheden gingen gedragen. Door het modereren werd dat een beetje gestimuleerd. Β Dat zal ik niet missen. Β 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
LawfulLark45

LawfulLark45

06-07-2021 om 19:17

Nou Letterkoekje je perma is opgeheven hoor. Zo zie je maar weer: klagen helpt 😁

Kersje schreef op 06-07-2021 om 19:15:

[..]

Had ze ook zelf achteraan kunnen gaan. De toon van je berichten, dat vind jij echt normaal?

Nee jou toon van je berichten zijn fijn? Zo maak je niet echt een punt als je hetzelfde blijkt te doen.

Lady-Voldemort schreef op 06-07-2021 om 19:17:

Nou Letterkoekje je perma is opgeheven hoor. Zo zie je maar weer: klagen helpt 😁

Nou kijk, probleem opgelost 😁

Bedankt aan wie het voor mij opneemt. Er zat helemaal niks slecht van mij achter. Gewoon de mensen die de volkstelling hielden, even helpen. Zonder opdringerig of wat dan ook te zijn.

Cherokee, ik heb zelfs twee mails naar de moderators hierover gestuurd. Ik heb hen uitgelegd dat ik dacht dat spammen enkel met publiciteit had te maken en niet met het forum zelf. Ze bleven bij hun standpunt.

Dus het is zo en ik betreur dat ik onterecht hard ben aangepakt, temeer daar ik (heb ik ook in de mail naar de moderator geschreven) het topic volg over de vrouw die met een pasgeboren baby met kanker wordt geconfronteerd.

Nogmaals mijn diepe erkentelijkheid voor wie voor mij op is gekomen (zoals Lady Voldemort) binnenkort zitten ze zonder werk, dan hoeven ze niet meer te modereren. Misschien zitten ze daarover vol frustratie.

πŸ’–πŸ’–πŸ’–

@Letterkoekje bizar dat mailen niet heeft geholpen.

Maar fijn dat het nu geregeld is

Lady-Voldemort schreef op 06-07-2021 om 19:17:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW, tenkjoe, tenkjoe, tenkjoe.
Ik had ook nog aan de moderator geschreven dat ik het jammer vond dat ik het einde van het forum niet meer kon meemaken. Maar dat gaat nu dus wel! Joepie, joepie.

Vanaf nu ben ik dus weer even mamme-zel!

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

letterkoekje schreef op 06-07-2021 om 19:22:

Bedankt aan wie het voor mij opneemt. Er zat helemaal niks slecht van mij achter. Gewoon de mensen die de volkstelling hielden, even helpen. Zonder opdringerig of wat dan ook te zijn.

Cherokee, ik heb zelfs twee mails naar de moderators hierover gestuurd. Ik heb hen uitgelegd dat ik dacht dat spammen enkel met publiciteit had te maken en niet met het forum zelf. Ze bleven bij hun standpunt.

Dus het is zo en ik betreur dat ik onterecht hard ben aangepakt, temeer daar ik (heb ik ook in de mail naar de moderator geschreven) het topic volg over de vrouw die met een pasgeboren baby met kanker wordt geconfronteerd.

Nogmaals mijn diepe erkentelijkheid voor wie voor mij op is gekomen (zoals Lady Voldemort) binnenkort zitten ze zonder werk, dan hoeven ze niet meer te modereren. Misschien zitten ze daarover vol frustratie.

πŸ’–πŸ’–πŸ’–

Hele logische reactie! En fijn dat het nu (een soort van) is opgelost.

letterkoekje schreef op 06-07-2021 om 19:22:

Zonder opdringerig of wat dan ook te zijn.

hier moet ik even heel hard om lachen.Β 

maar je van wordt vast wel teruggedraaid.Β 

Lollypopje schreef op 06-07-2021 om 19:24:

@Letterkoekje bizar dat mailen niet heeft geholpen.

Maar fijn dat het nu geregeld is

Voor jou ook erg bedankt, Lollypopje. Ik lees jou ook dikwijls hoor en dat zal blijven!

LawfulLark45

LawfulLark45

06-07-2021 om 19:28

Graag gedaan hoor letterkoekje. Nou nog even zien te wennen aan je nieuwe nick 🀣

Rhonda schreef op 06-07-2021 om 19:17:

[..]

waarom maken jullie je er nog druk over als over twee dagen hier het Viafora opengaat en ik neem aan die van Viva zelf wordt opgeheven?

Omdat veel mensen daar bepaalde topics volgen en in meeschrijven.

Ik zou er ook van balen als ik dan opeens niet meer mee zou mogen doen, zeker als dat onterecht is.

Het is fijn dat er een vervanger komt, maar dat betekent niet dat daar ook meteen evenveel leven is als op Viva of dat al die topics/mensen die je volgt daar ook hun plek vinden.

letterkoekje schreef op 06-07-2021 om 19:28:

[..]

Voor jou ook erg bedankt, Lollypopje. Ik lees jou ook dikwijls hoor en dat zal blijven!

Graag gedaan.

Ik dacht laat ik maar eens informeren, fijn dat dat dit aan het rollen heeft gebracht.

Rhonda schreef op 06-07-2021 om 19:17:

[..]

waarom maken jullie je er nog druk over als over twee dagen hier het Viafora opengaat en ik neem aan die van Viva zelf wordt opgeheven?

Ik maak me er helemaal niet druk om.

Waar is het Peter rrrrrrrrrrrrrrr de vries topic?

hats schreef op 07-07-2021 om 00:07:

Waar is het Peter rrrrrrrrrrrrrrr de vries topic?

Op t viva forum.Β 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.