Over het forum Over het forum

Over het forum

Wanneer stop jij op Viva? (Gesloten voor reacties)

Wat doen jullie? Blijven jullie bij Viva tot het bittere einde? Zijn jullie meerdere fora aan het uitproberen? Of bevalt het hier zo goed dat dit de nieuwe stek wordt? 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rare actie van ze, vond het al zo apart dat ze er ineens zo de stekker uit hadden getrokken.

Fijn dat al m'n oude berichten nu niet verdwijnen, maar vind het hier wel prettig eigenlijk. 

Echt een hele bizare sprong zeg....

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

16-07-2021 om 23:02

Say what?
Ehm, Viva mods en zo, 1 april was al enige tijd geleden. Of heeft corona ook onze kalender overhoop gegooid?

Ik had ook een permaban op Viva. Ik heb nog wel mailcontact gehad en toen zeiden ze dat ik terug mocht komen maar dat het nog te vroeg was. De kleuterjuf zei dus dat ik nog even op het strafbankje mocht zitten. Ik moest dus echt lachen dat het hele vivaforum opgedoekt werd. Ik vind dit forum geweldig! Voor de mensen van Viva, ik was Blondie456 . De naam Blondie was hier al in gebruik en actief en ik wilde toch wel van die naam af. Op viva dacht men vaak dat ik hooggeblonderd was en zonnebankbruin. Nou, dat ben ik helamaal niet. Ik heb die naam toen gekozen omdat mijn geschiedenisleraar mij zo vroeger noemde. He, Blondie, draai jij je ook nog even om. 

watertoren schreef op 16-07-2021 om 23:04:

Ik had ook een permaban op Viva. Ik heb nog wel mailcontact gehad en toen zeiden ze dat ik terug mocht komen maar dat het nog te vroeg was. De kleuterjuf zei dus dat ik nog even op het strafbankje mocht zitten. Ik moest dus echt lachen dat het hele vivaforum opgedoekt werd. Ik vind dit forum geweldig! Voor de mensen van Viva, ik was Blondie456 . De naam Blondie was hier al in gebruik en actief en ik wilde toch wel van die naam af. Op viva dacht men vaak dat ik hooggeblonderd was en zonnebankbruin. Nou, dat ben ik helamaal niet. Ik heb die naam toen gekozen omdat mijn geschiedenisleraar mij zo vroeger noemde. He, Blondie, draai jij je ook nog even om.

Wat fijn dat jij nu hier een plekje heb. Nu gaan die nare forummers lekker weer naar Viva en kan jij hier je positiviteit blijven verspreiden. Mits je dat niet ook verpest, succes.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-07-2021 om 23:13

BadEendje schreef op 16-07-2021 om 22:54:

Ja zie hier: forum.viva.nl/overig/het-forum-blijft-bestaan/list_messages/480071

Ooh, dat roep ik hier thuis al die tijd al: ze gaan straks natuurlijk een doorstart maken!

En voila. 

Ze zijn misschien jaloers geworden op het forum hier.  Sommige mensen bedrijven zijn soms net kleuters.

watertoren schreef op 16-07-2021 om 23:04:

En de rest van je verhaal was wel echt?

Hen74 schreef op 16-07-2021 om 23:13:

[..]

Ooh, dat roep ik hier thuis al die tijd al: ze gaan straks natuurlijk een doorstart maken!

En voila.

Ze zijn misschien jaloers geworden op het forum hier. Sommige mensen bedrijven zijn soms net kleuters.

Idd kleuterig ja, 

Ga jij terug?

Voel je je weer wat beter trouwens na je prik? 

ze zien nu ook in dat Viva een drukbezocht forum is. Ik blijft tussen dit forum en Viva pendelen. Had toch al geen leven met al die fora 

GroenTuintje schreef op 16-07-2021 om 23:17:

ze zien nu ook in dat Viva een drukbezocht forum is. Ik blijft tussen dit forum en Viva pendelen. Had toch al geen leven met al die fora

Ik ga ook pendelen 

LiefsteFeetje schreef op 16-07-2021 om 23:07:

[..]

Wat fijn dat jij nu hier een plekje heb. Nu gaan die nare forummers lekker weer naar Viva en kan jij hier je positiviteit blijven verspreiden. Mits je dat niet ook verpest, succes.

Weet je wat ik het allermoeilijkste vond van een permaban? Dat je op een topic die je zelf geopend hebt over de ziekte van je man en daarna overlijden. Meelezen deed ik altijd. Als ik dan lees van dingen die niet kloppen en je kunt daar dan niet op reageren dat is zo vrdrietig en frustrerend

Poezel_en_Wip schreef op 16-07-2021 om 23:14:

[..]

En de rest van je verhaal was wel echt?

Hier snap ik niks van

watertoren schreef op 16-07-2021 om 23:19:

[..]

Weet je wat ik het allermoeilijkste vond van een permaban? Dat je op een topic die je zelf geopend hebt over de ziekte van je man en daarna overlijden. Meelezen deed ik altijd. Als ik dan lees van dingen die niet kloppen en je kunt daar dan niet op reageren dat is zo vrdrietig en frustrerend

Dat had je kunnen voorkomen he....

Pimpelmees67 schreef op 16-07-2021 om 23:36:

[..]

Dat had je kunnen voorkomen he....

Hoe dan ?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-07-2021 om 23:41

Hobbelster schreef op 16-07-2021 om 23:15:

[..]

Idd kleuterig ja,

Ga jij terug?

Voel je je weer wat beter trouwens na je prik?

Wat lief dat je dat vraagt en überhaupt onthouden hebt!   Sinds vandaag geen verhoging meer. Voel er nu gelukkig niets meer van. Maar was twee nachten en een dag toch echt wel flink ziek met koorts.

V.w.b. het andere forum: ik was/ben sinds een jaartje alleen een meelezer zonder account. Jaren geleden had ik wel een account en schreef ik volop mee. Maar ik voelde me daar niet meer zo thuis. En ik kreeg andere bezigheden. Dus minder noodzaak.

Maar als ik de zogenoemde fitties zo steeds lees, zit ik hier prima op mijn plek. Ben op dit forum dus ook flink los gegaan met wél meeschrijven!  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.