Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie, vol. 2 (gesloten ivm vol. 3)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
DanGun schreef op 05-09-2021 om 15:44:

[..]

Het korte antwoord is dus ‘nee’? 😂😂😂

Ik vind het fijn dat Alex de moeite doet het uit te leggen. Nu begrijp ik het. Dat helpt 😂

Mija schreef op 05-09-2021 om 19:36:

[..]

Ik vind het fijn dat Alex de moeite doet het uit te leggen. Nu begrijp ik het. Dat helpt 😂

Ik begreep er dan weer helemaal niks van 😂

DanGun schreef op 05-09-2021 om 19:43:

[..]

Ik begreep er dan weer helemaal niks van 😂

Als ze het wel toelaten, moeten ze onderscheid maken tussen legaal (een link plaatsen) en illegaal (tips over hoe de betaalmuur te omzeilen). Dat is gecompliceerder dan de hele kwestie ondervangen door het plaatsen van links niet toe te staan. Zo heb ik het gelezen. 

Ik begrijp die beslissing wel: je moet bij/na het plaatsen van zo’n link steeds in de gaten blijven houden of mensen hun illegale tips niet gaan delen. Delete je de ene met waarschuwing dan heeft de volgende die nog niet gezien en plaatst ‘m nog een keer. Enzovoorts. En die mensen  moet je dan gaan vertellen dat het niet mag, wat ook al geen feestje is, gezien de dikke tranen die hier soms gelaten worden als iets niet mag. Ik vind dat ook wel een heel bijzondere dynamiek en begrijp dat forumbeheer die wat binnen de perken probeert te houden. 

Wat let je om het verhaal kort samen te vatten en alsnog je topic te beginnen? Of heb je dat gedaan en heb ik dat gewoon gemist 😂? 

Nou het is nogal een pittig onderwerp dus ik moet er even over denken. Een linkje plaatsen is dan wel makkelijker. 

Krijg ik nog een reactie op mijn bericht? Mag ook pb hoor. Mijn conclusie is voor nu eigenlijk: het feit dat ik geen reactie krijgt zegt me al genoeg....en dat is niet best. 

PinkFlower schreef op 05-09-2021 om 20:24:

Krijg ik nog een reactie op mijn bericht? Mag ook pb hoor. Mijn conclusie is voor nu eigenlijk: het feit dat ik geen reactie krijgt zegt me al genoeg....en dat is niet best.

Mods hebben ook nog zoiets als een leven. Dat houdt dan dus in dat niet alles onmiddellijk wordt opgepakt. Ik vind het jammer dat je denkt dat we mensen voortrekken. Ik kan je namens het hele team verzekeren dat dit niet het geval is. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

05-09-2021 om 21:04

Rose85 schreef op 05-09-2021 om 20:59:

[..]

Mods hebben ook nog zoiets als een leven. Dat houdt dan dus in dat niet alles onmiddellijk wordt opgepakt. Ik vind het jammer dat je denkt dat we mensen voortrekken. Ik kan je namens het hele team verzekeren dat dit niet het geval is.

Nou daar lijkt het wel op zo, ik vroeg ook meer dan 6uur geleden het zelfde als Pinkflower die vragen worden gewoon genegeerd.

Mods, zouden jullie als je tijd hebt al die ot berichten in m’n laatste topic willen verwijderen? Dan pas ik de op ff aan. Of is dat teveel werk? 

och er staan van mij nog onbeantwoorde dm’s bij diverse mods van ongeveer n week geleden 😂 Ze komen er heus wel een keertje aan toe denk ik dan. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

05-09-2021 om 21:10

DanGun schreef op 05-09-2021 om 21:04:

Mods, zouden jullie als je tijd hebt al die ot berichten in m’n laatste topic willen verwijderen? Dan pas ik de op ff aan. Of is dat teveel werk?

Mods, neem dan meteen al die (wél) off topic-berichten uit het Wat is racisme-topic ook meteen even mee als dat kan?

[..]

Beetje flauw om te reageren met dat jullie ook nog een leven hebben. Ik mag toch gewoon vragen om een reactie, op andere berichten werd nl wel gereageerd. Niet echt mod achtig deze reactie van je. 

En waarom kunnen jullie dan niet gewoon uitleggen hoe jullie tot een beslissing komen. Er zijn meerdere forummers (ik heb ook meerdere reacties in mijn pb gehad) die het niet offtopic vonden en die het ook als heel vervelend vinden hoe deze forummer op anderen reageert en toch blijven jullie deze forummer het hand boven het hoofd houden. Als een ander zo doet had hij allang een ban. 

De ene persoon leuker vinden dan de ander is menselijk en dus ook logisch dat mods dat ook hebben. Maar dit is wel degelijk voortrekkerij. Of de meerderheid die het heel vervelend vonden is gek, dat kan ook. Dan ben ik maar gek. 

Ik denk dat het mee forummen van mods nog wel eens het forum de das om gaat doen. Je kan zo niet objectief modereren, dat blijkt wel. 

Ik wil dit topic niet verder vervuilen vandaar dat ik ook steeds aangeeft desnoods via pb. Maar er klopt hier echt niks van en ik ben niet de enige die dit vindt. Maar goed de to is nog steeds bezig in het topic dus dat topic helpt zichzelf om zeep. Gelukkig is er nu een nieuwe geopend. 

[..]

Sorry, maar ik vind dit niet echt een modwaardige opmerking.

Sophia_!

Sophia_!

05-09-2021 om 21:22

SombraOnline schreef op 05-09-2021 om 21:13:

[..]

Mods houden ook van een zondag in de zon 

Als jullie nog even een moment geduld hebben? Even de vragen teruglezen en dan komen we erop terug. 

SombraOnline schreef op 05-09-2021 om 21:13:

[..]

waarom niet? Zoals al vaker gezegd, het zijn vrijwilligers, die mss ook van het mooie weer even hebben genoten. Ze staan niet 24 uur klaar voor hier he? 

Friezinnetje schreef op 05-09-2021 om 21:23:

[..]

waarom niet? Zoals al vaker gezegd, het zijn vrijwilligers, die mss ook van het mooie weer even hebben genoten. Ze staan niet 24 uur klaar voor hier he?

Omdat het gewoon niet professioneel overkomt. Ook al ben je een vrijwilliger, je bent een mod, gedraag je dan ook zo. Ik vroeg gewoon iets. En ik vroeg niet na 5 min al om een reactie. 

Omdat er op anderen wel gereageerd kon worden kreeg ik sterk het gevoel dat ik genegeerd werd, daarom vraag ik om een reactie en dan krijg je zo'n rare sneer. 

Maar ze zijn er mee bezig dus ik wacht af (dat is tenminste wel een normale reactie).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.