Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie, vol. 2 (gesloten ivm vol. 3)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aquarius27

Aquarius27

02-08-2021 om 07:10

coolpack2 schreef op 02-08-2021 om 00:01:

[..]

Geheel insgelijks.

Nou, ik lees hier alleen maar lange verhandelingen van jouw kant over hoe het zou moeten zijn. Dus over ophouden gesproken… 

_melon schreef op 02-08-2021 om 07:56:

Precies, denk je van dat eeuwige gezeik op elkaar omdat er blijkbaar op viva dingen gebeurd zijn af te zijn. Maar nee hoor.

Jij bent stom

Nee jij bent stom

Jij bent altijd iets stommer dan ik

Nietus 

Nouhouuuuu

Aquarius27 schreef op 02-08-2021 om 07:10:

[..]

Nou, ik lees hier alleen maar lange verhandelingen van jouw kant over hoe het zou moeten zijn. Dus over ophouden gesproken…

NinjeTurtle schreef op 02-08-2021 om 08:14:

[..]

Precies, denk je van dat eeuwige gezeik op elkaar omdat er blijkbaar op viva dingen gebeurd zijn af te zijn. Maar nee hoor.

Jij bent stom

Nee jij bent stom

Nietus

Nouhouuuuu

NinjeTurtle schreef op 02-08-2021 om 08:14:

[..]

Jij bent stom

Nee jij bent stom

Nietus

Nouhouuuuu

Ja leuk, laten we nu 20 pagina's gaan vullen met grapjes over hoe stom de forummers zijn op dit draadje.

Omdat ik bij ouders.nl geen vergelijkbaar draadje kan vinden: het topic "tampons op jonge leeftijd" is gesloten wegens trollen. Waarom? Het lijkt me dat hier een gewone discussie gevoerd wordt, met nuttige tips (dat heb ik in ieder geval m'n best voor gedaan) Zelfs als het topic door een trol geplaatst zou zijn (zo'n rare vraag is het niet), dan kunnen andere gebruikers er toch iets aan hebben?

Tijgeroog schreef op 02-08-2021 om 15:09:

Omdat ik bij ouders.nl geen vergelijkbaar draadje kan vinden: het topic "tampons op jonge leeftijd" is gesloten wegens trollen. Waarom? Het lijkt me dat hier een gewone discussie gevoerd wordt, met nuttige tips (dat heb ik in ieder geval m'n best voor gedaan) Zelfs als het topic door een trol geplaatst zou zijn (zo'n rare vraag is het niet), dan kunnen andere gebruikers er toch iets aan hebben?

Ik heb diezelfde vraag over het topic ‘dochter heeft pijn bij seks, hoe kan ik haar helpen?’. 

die laatste is inmiddels weer geopend. 🙂

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

02-08-2021 om 15:48

Piratenkoningin schreef op 02-08-2021 om 15:16:

[..]

Ik heb diezelfde vraag over het topic ‘dochter heeft pijn bij seks, hoe kan ik haar helpen?’.

Dit topic is inmiddels weer geopend. Wij sluiten sommige topics als er sprake is van trollen, maar als wij merken dat er behoefte is om verder te discussiëren (afhankelijk van het onderwerp of inhoud van de openingspost), dan zetten we het topic weer open. 

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 15:50

Wat is dan jullie definitie van trollen? Ik las echt niets vreemds in die topics 

Speculatie van mij: de gesloten topics: tampon, pijn bij sex, voorhuid jongen en misschien nog meer zijn allemaal geplaatst door iemand die zich net geregistreerd heeft. Het zou dus om dezelfde persoon kunnen gaan. Beheer kan dat zien aan het IP-adres.
Maar omdat er serieuze antwoorden komen waar anderen wel iets aan kunnen hebben zijn ze weer geopend.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-08-2021 om 23:17

U2fan schreef op 02-08-2021 om 15:48:

[..]

Dit topic is inmiddels weer geopend. Wij sluiten sommige topics als er sprake is van trollen, maar als wij merken dat er behoefte is om verder te discussiëren (afhankelijk van het onderwerp of inhoud van de openingspost), dan zetten we het topic weer open.

Domme vraag wellicht. Maar ik las daarstraks in een topic inderdaad jullie opmerking dat het gesloten was vanwege trollen (en daarna inderdaad weer open). Maar bedoelen jullie dan dat er bij de reacties trollen zitten? Of doelen jullie op de TO?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.