Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie, vol. 2 (gesloten ivm vol. 3)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

01-08-2021 om 16:44

Mija schreef op 01-08-2021 om 16:34:

[..]

Voor mij slaat juist al dat gepolariseer en geschreeuw de dynamiek van de discussie volkomen dood. Ik zie nauwelijks argumenten, alleen maar extreme stellingen en drama. Als je daarvan houdt is dat leuk maar als je in een discussie nieuwe inzichten wil opdoen en benieuwd bent waardoor mensen dingen anders zien dan jijzelf biedt het niet zoveel reliëf. Voor mij wordt dat juist gauw een brei.

Ik vind het ook een beetje flauw om kanttekeningen te framen als watjesgedrag door te beginnen over een weerbaarheidstherapie. Ik wil graag scherp discussiëren maar wel graag inhoudelijk en dat je naar argumenten mag vragen en die ook ter discussie mag stellen. Dat is ook bepaald geen vanzelfsprekendheid. Ik zie ook heel wat geklaag van de mensen die beweren van pittig discussiëren te houden over hoe slecht ze behandeld worden. Als je sterk poneert, krijg je weerstand en kun je er donder op zeggen dat je om sterke argumenten wordt gevraagd. Dat is all in the game. Ik zou zeggen: als ik nou die suggestie voor een weerbaarheidstraining overweeg, mag ik dan een debattraining aanbevelen?

Vetgedrukte: dat dus. Die argumenten staan er wel, maar worden vaak bedolven. Heb het al vaak ervaren. Je probeert wat te onderbouwen, vragen te stellen, open te staan. En bam! Eentje gaat erop los en vergeet compleet wat je nu werkelijk schreef. OF je inhoudelijke tekst wordt overgeslagen en het topic gaat verder met bekvechten tussen een paar anderen. Waarbij jouw tekst dan naar achteren schuift en niemand meer ziet dat je iets inhoudelijks had te melden. 

Zag het bij Culture toe-eigening zo gaan en op nog een paar topics waar iemand een privéprobleem schetst en in dit topic overigens ook). Zo jammer altijd. 

Geronimo3 schreef op 01-08-2021 om 15:16:

[..]

Je kan het misschien niet geloven maar niet iedereen heeft zin in dat niveau van praten. Op het VF kan je wel je gang gaan, daar vinden ze het ook echt leuk om mensen volledig af te branden als ze iets belachelijk vinden omdat ze het "probleem" al "zo vaak gelezen hebben". Daar staffen ze trouwens ook veel en is vriendjespolitiek een belangrijk onderdeel van wie niet en wel. Hier doen ze daar niet aan dus ik snap wel dat er flink gemord wordt op het VF over het banbeleid hier, ineens kregen forummers een ban die ze op VF niet krijgen met hun houding. Tja.

Ik vind dat je echt te kort door de bocht gaat. Je doet het voorkomen alsof mensen die een discussie voeren over het moderatiebeleid een stelletje rellers, zeikerds, staffers zijn. Ik voel me niet aangesproken door je typering en ik herken een aantal anderen die kritisch zijn er evenmin in. Ik vind het dus nogal makkelijk van je en niet bijdragen aan een constructieve discussie hier.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

01-08-2021 om 17:25

Nou het begint nu na zoveel pagina's wel gezeik te worden ja.. Die moderators doen zo hun best vind ik, ik vind het gewoon sneu worden. Ik vind het erg gezellig hier en heb niks te klagen, en  ben erg blij met dit forum. En ik waardeer het ook zeer hoe snel jullie dit forum  op hebben gezet en proberen aan ieders verwachting tegemoet te komen (anders dan op viva)!! 

Mods geniet nog lekker even van het weekend!

Ik vind het ook een fijn forum, met mods die proberen aan al die wensen te werken. Na 16 jaar forummen overgestapt naar Via en eigenlijk meteen gewend. En iemand die VF prettiger vindt kan daar gewoon doorgaan nu, win win voor iedereen dus.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-08-2021 om 19:07

Mija schreef op 01-08-2021 om 15:58:

[..]

In het kader van zelfregulering: Mag ik je vragen waarom je herhaaldelijk negatief de aandacht op deze forummer(s) vestigt?Je blijft ook volhouden dat het 1 persoon is terwijl dat is ontkend. Wat draagt dit nog verder bij aan kumbaya? Misschien kun je je eigen - uitstekende - advies opvolgen: negeren?

Je hebt helemaal gelijk. Zelfkastijding is toegepast 😉

Nose schreef op 01-08-2021 om 19:07:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Zelfkastijding is toegepast 😉

Dat van die kastijding had van mij dan weer niet gehoeven 😂. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-08-2021 om 19:55

Mija schreef op 01-08-2021 om 19:52:

[..]

Dat van die kastijding had van mij dan weer niet gehoeven 😂.

Zweepjes collectie hier 😁🙈

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

01-08-2021 om 19:55

Kijk dat is al een hele andere sfeer! 

💖

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-08-2021 om 22:14

Yolo schreef op 01-08-2021 om 19:55:

Kijk dat is al een hele andere sfeer!

💖

❤️

Aquarius27

Aquarius27

01-08-2021 om 23:42

Yolo schreef op 01-08-2021 om 00:48:

[..]

Maar het maakt wel uit wat jij wenst?? Wel opvallend dat er hier maar een paar wat te zeiken hebben, terwijl de rest hier wel gewoon van dit forum genieten...

inderdaad. En maar blijven zeiken hier.  En dan verbaasd als de moderators hier terecht ingrijpen.  

Aquarius27

Aquarius27

01-08-2021 om 23:43

coolpack2 schreef op 01-08-2021 om 17:14:

[..]

Ik vind dat je echt te kort door de bocht gaat. Je doet het voorkomen alsof mensen die een discussie voeren over het moderatiebeleid een stelletje rellers, zeikerds, staffers zijn. Ik voel me niet aangesproken door je typering en ik herken een aantal anderen die kritisch zijn er evenmin in. Ik vind het dus nogal makkelijk van je en niet bijdragen aan een constructieve discussie hier.

Hou jij nooit op? 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

01-08-2021 om 23:44

Aquarius27 schreef op 01-08-2021 om 23:43:

[..]

Hou jij nooit op?

SSSSSST het was net zo lekker rustig  😅

Aquarius27

Aquarius27

01-08-2021 om 23:45

Yolo schreef op 01-08-2021 om 23:44:

[..]

SSSSSST het was net zo lekker rustig 😅

😂

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

01-08-2021 om 23:46

Aquarius27 schreef op 01-08-2021 om 23:43:

[..]

Hou jij nooit op?

Geheel insgelijks.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.