Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bakblik
06-01-2025 om 15:12
Als de afvalkalender van 2024 wordt gekopieerd en geplakt op 2025 hebben jullie dan echt niet door dat de boel dan scheef gaat lopen? Een jaar heeft 53 weken dus voor mij eindigde het jaar met gft op dinsdag en het begint ook weer met gft, terwijl in een systeem van om de week voor mij nu papier aan de beurt zou zijn. Door al dat geschuif rond de feestdagen heb ik ook nog dagen gemist, omdat de app eruit lag en ik het niet meer wist.
Dan krijg ik nu ook nog pushberichten dat mijn olie van de oliebollen naar de stort gebracht moet worden en dat mijn kerstboom in stukken gezaagd in de bak MOET!!
WEES GERUST IK HEB DE OLIE NET GEBRACHT EN HEB GENOEG PLEK IN MIJN GFT-BAK. KOM DAT PAPIER HALEN MORGEN MIJN BAK LOOPT AL OVER.
Damoontje
06-01-2025 om 15:31
Waarom heb je allerlei belangrijke documenten niet in het systeem gezet? Je bent ziek en je collega probeerde je nog te redden door een paar keer te zeggen dat hij niet handig was met computers.
Maar ik wist natuurlijk al dat het er niet in staat want ik was er al achteraan geweest.
We hadden het gesprek vandaag veel nuttiger kunnen besteden als iedereen vooraf de juiste documenten had gehad.
En het was best een kutgesprek hoewel dat niet aan de mensen op zich lag maar aan de kutsituatie en alle ontbrekende documenten die wel even heel erg belangrijk zijn.
Sukkelien.
Bakblik
07-01-2025 om 18:01
Leuk hoor Qbuzz dat jullie de consessie hebben gewonnen in onze regio maar de prestaties blijven ondermaats.
Er rijden meer bussen niet dan wel en de bus met toch al 28 minuten vertraging blijft dan niet even wachten bij ons stationnetje op de mensen die uit de trein komen? De volgende bus (uursdienst) is vervallen wegens materieelgebrek! Dus daar gaat het halve dorp weer in de auto om mannen en kinderen op te halen. We hadden vanochtend namelijk massaal onze gezinsleden naar het dorp oostenlijk van ons dorp gebracht, omdat er op onze lijn geen treinen reden en jullie de bus die deze stations met elkaar verbinden ook niet op tijd en regelmatig kunnen laten rijden!
Echt arriva had weleens een uitgevallen bus of wat vertraging maar dat was nog te behappen.
Over tien minuten mag ik het volgende deel van het gezin halen.
Ik hoop dat jullie van de klus afgehaald worden, dit kan echt niet doorgaan zo.
Yumi
08-01-2025 om 13:50
Waarom kan je een meningsverschil niet accepteren? Het is niet bedoeld als aanval of kritiek, en ja ik had me genuanceerder moeten uitdrukken, dat zei ik meteen al. Zelf flapte je er ook iets uit waar ik nogal van schrok, dat soort dingen gebeuren als iets je raakt. Klaar mee, en door maar het blijft stil. Hoe lang wil je nog boos blijven?
Damoontje
08-01-2025 om 14:02
Vriend zijn telefoon is uit. Hij loopt altijd met laders en powerbanks maar dan is hij die waarschijnlijk vergeten vandaag. Maar het voelt toch raar, zien dat berichten niet aankomen.