Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Halfzittend heb ik trouwens na 3 dagen opgegeven  , deed geen oog dicht. Dus toen alleen nog met extra kussens.

Present… Dikke stress in m’n hoofd om van alles en nog wat. Gaat m voorlopig niet worden ben ik bang. 

Ben je inmiddels in slaap gevallen @Bloemenzee? Ik ben wakker, ik voel me sinds mijn laatste coronabesmetting regelmatig slecht en vannacht speelt dat op. Wanneer wordt dit nou eens beter..

Ik heb nog wel wat geslapen vannacht, een aantal kleine blokjes. Hopelijk heb jij ook de slaap nog kunnen vatten! Vervelend hoor, die uitwerking van corona.

Niet slaper meldt zich.  Een niet leuk gesprek op mijn werk maakt dat ik lig te piekeren.  Slaap er even een nachtje over...
Nou. Mooi niet dus.

ik ben ook werkgerelateerd wakker vanacht. Gisteren mijn laatste werkdag gehad op mijn oude afdeling en 1 mei beginnen op de nieuwe afdeling. Helemaal prima, en ik had wel verwacht dat er een last van mijn schouders zou vallen en dat ik heel moe zou zijn. Maar niet dat ik om 20:00 uur in slaap zou vallen en om 0:00 weer klaarwakker 

.

Ben maar uit bed gegaan en probeer het misschien later nog even. 

Schoondochter schreef op 25-04-2025 om 04:01:

ik ben ook werkgerelateerd wakker vanacht. Gisteren mijn laatste werkdag gehad op mijn oude afdeling en 1 mei beginnen op de nieuwe afdeling. Helemaal prima, en ik had wel verwacht dat er een last van mijn schouders zou vallen en dat ik heel moe zou zijn. Maar niet dat ik om 20:00 uur in slaap zou vallen en om 0:00 weer klaarwakker

.

Ben maar uit bed gegaan en probeer het misschien later nog even.

Is het nog gelukt schoondochter?  En is er dan in elk geval wel een last van je schouder afgevallen of dat ook niet eens? 

Ik ben inmiddels aan het solliciteren.  Vrijdag een eerste gesprek bij een andere organisatie.  Hoop dat het wat wordt.

lientje69 schreef op 26-04-2025 om 10:07:

[..]

Is het nog gelukt schoondochter? En is er dan in elk geval wel een last van je schouder afgevallen of dat ook niet eens?

Ik ben inmiddels aan het solliciteren. Vrijdag een eerste gesprek bij een andere organisatie. Hoop dat het wat wordt.

Lief dat je het vraagt! Ik heb nog wel een paar uur geslapen, het echte last-van-schoudersmoment kwam eigenlijk vanochtend. Nu heb ik gewoon zin om een paar dagen vrij te zijn en me te focussen op de toekomst.

Ik heb elders je verhaal gelezen en zal heel hard voor je duimen vrijdag!

Schoondochter schreef op 26-04-2025 om 13:50:

[..]

Lief dat je het vraagt! Ik heb nog wel een paar uur geslapen, het echte last-van-schoudersmoment kwam eigenlijk vanochtend. Nu heb ik gewoon zin om een paar dagen vrij te zijn en me te focussen op de toekomst.

Ik heb elders je verhaal gelezen en zal heel hard voor je duimen vrijdag!

Dank je wel! En geniet van je vrije dagen. Hoop dat je komende nacht wel goed slaapt!

lientje69 schreef op 26-04-2025 om 10:07:

[..]

Is het nog gelukt schoondochter? En is er dan in elk geval wel een last van je schouder afgevallen of dat ook niet eens?

Ik ben inmiddels aan het solliciteren. Vrijdag een eerste gesprek bij een andere organisatie. Hoop dat het wat wordt.

Jammer Lientje! Ik weet nog hoe blij je was met de stap naar het werk/de organisatie waar je nu zit.. Succes alvast met je sollicitatie! 

Schoondochter alvast veel plezier en succes op de nieuwe afdeling

HAHA!wait..what schreef op 27-04-2025 om 17:58:

[..]

Jammer Lientje! Ik weet nog hoe blij je was met de stap naar het werk/de organisatie waar je nu zit.. Succes alvast met je sollicitatie!

Schoondochter alvast veel plezier en succes op de nieuwe afdeling

Ja was er ook heel erg blij mee. En heb me het afgelopen jaar ook stevig ontwikkeld. Had er nog heel veel kunnen leren. Maar helaas is het anders gelopen. Gelukkig is het een werknemersmarkt en zeker in mijn sector dus ik ga vast wel weer iets vinden wat me past. 

Maar ik vind het ook wel jammer idd. Al ga de ongelofelijke hoeveelheid administratie daar niet missen. De zorg werd daar echt ondergeschikt aan de administratie.  En de reistijd ga ik ook niet missen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.