Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Er ligt hier een laagje sneeuw! Zo mooi

Netherfield schreef op 06-01-2024 om 23:48:

Er ligt hier een laagje sneeuw! Zo mooi

Potverdorie ik moet echt verhuizen! Hier aan de kust ligt bijna nooit sneeuw en ik hou er zo van 

Netherfield schreef op 06-01-2024 om 23:48:

Er ligt hier een laagje sneeuw! Zo mooi

hier ook een heel dun laagje!

Gezellig bij buuf gezeten, WIDM  gekeken, borreltje gedronken en leuke gesprekken gehad. Zo blij met de buuf itt de vorige

ik ben blij dat hier géén sneeuw ligt!!!

Broodjebrie schreef op 07-01-2024 om 08:49:

ik ben blij dat hier géén sneeuw ligt!!!

hier maar een mm of zo.Stelt niets voor

Broodjebrie schreef op 07-01-2024 om 08:49:

ik ben blij dat hier géén sneeuw ligt!!!

Hier ook niet, gelukkig   

Zojuist komt dochter naar beneden stuiteren dat ze een tentamen heeft gehaald waarvan ze dacht dat het niet gelukt was om het te halen. 
Ze was in de vakantie al bezig geweest met het zoeken en ordenen van materiaal waarmee ze zich beter voor kon bereiden op het hertentamen begin februari. 
Het was niet eens een studententien maar een stabiele 6.1. Waardoor haar gemiddelde niet veel daalt.  Echt heel blij voor haar en een beetje voor mezelf,  omdat een dochter die zich voorbereid op een her meestal niet de gezelligheid zelf is. 

Blij dat de sneeuw alleen op de daken en het gras ligt, en dan het heerlijke zonnetje met strakblauwe lucht erbij

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-01-2024 om 10:01

Bakblik schreef op 07-01-2024 om 09:59:

Zojuist komt dochter naar beneden stuiteren dat ze een tentamen heeft gehaald waarvan ze dacht dat het niet gelukt was om het te halen.
Ze was in de vakantie al bezig geweest met het zoeken en ordenen van materiaal waarmee ze zich beter voor kon bereiden op het hertentamen begin februari.
Het was niet eens een studententien maar een stabiele 6.1. Waardoor haar gemiddelde niet veel daalt. Echt heel blij voor haar en een beetje voor mezelf, omdat een dochter die zich voorbereid op een her meestal niet de gezelligheid zelf is.

Wat goed!! Komt vast ook doordat ze gezond heeft leren eten van jou

Blij ivm ideale zondag ochtend. (In bed met koffie, krant en vriend die ook aan het bullshitten/relaxen is, en omdat het even niet regent.

de zon schijnt!!!!

Van mijn eerste winterduik van het jaar. Vorige week de nieuwjaarsduik gemist wegens verkoudheid, nu ingehaald. Koud maar zo lekker

Moosey schreef op 07-01-2024 om 12:11:

Van mijn eerste winterduik van het jaar. Vorige week de nieuwjaarsduik gemist wegens verkoudheid, nu ingehaald. Koud maar zo lekker

Stoer hoor!

Mn excel ingevuld voor budget 2024. Zo overzichtelijk allemaal, heerlijk. 

Alles weer op orde en duidelijk. Zowel voor gezamenlijke rekening als privé. Paar abonnementen opgezegd en gestopt met roken en spaar dat automatisch nu ook. Nieuwe schoenen here I come. En heb mn spaardoel van 2023 gehaald want kreeg nog geld van man van de verkerenbededing. Moest eigenlijk in dec 2023 dus vind het tellen. 

En vanaf deze maand aflossen van studieschuld, die gaat vanaf nu alleen nog maar naar beneden. 

@Koettie:
Hier vorige week ook mijn budget afgerond voor 2023, altijd fijn om zo'n overzicht te krijgen. 
Goed dat je gestopt bent met roken, dat zal snel een mooie uitgespaarde som worden.

Misschien dat het hier niet thuis hoort, maar toch.
Ik heb een goede relatie met mijn schoonfamilie, dat voorop.
Grote droom van één van mijn schoonbroers is al enkele jaren om een grote vierkantshoeve te kopen waar we allemaal kunnen wonen. 
Nu staat het huis van mijn buurvrouw te koop (groot, met 40 are grond) en stuurde ik hem gisteren een berichtje bij wijze van grap. Zijn reactie: klinkt verleidelijk. Geen idee wat dit betekend, maar hem kennende zou het wel eens mogelijk zijn dat ze dit effectief kopen.

Had hem ook al gezegd dat onze achterbuurvrouw ruim in de 80 is en dat haar woning binnen enkele jaren dus ook op de markt komt (weer groot met quasi evenveel grond) en dat mijn schoonouders dit dan kunnen kopen zodat ze vlakbij wonen op het moment dat ze mantelzorg nodig hebben.

Dus wie weet, misschien woon ik over enkele jaren compleet omringt door schoonfamilie, leggen we allemaal bij voor een sauna en een zwemvijver, zorgen we voor elkaar    ... ach, een mens mag dromen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.