Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Nog één dagje werken en dan VIJF hele dagen vrij, met twee nieuwjaarsborrels en een dagje Horecava! Zo veel behoefte aan en zoveel zin in ❤️

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-01-2024 om 10:41

Wobbelkont schreef op 04-01-2024 om 10:22:

Nog één dagje werken en dan VIJF hele dagen vrij, met twee nieuwjaarsborrels en een dagje Horecava! Zo veel behoefte aan en zoveel zin in ❤️

Veel plezier alvast!!!! 

Ik stond net buiten en voelde de warmte van de zon op mijn gezicht. Dat werkte fantastisch voor mijn humeur!

Regendrup. schreef op 04-01-2024 om 10:12:

[..]

Ohhh... echt, ik hou van Takkie. Zo lief!

Ik ook! Zit zelf ook vaak met hem te knuffelen en dan aai ik hem en zeg dat het zo’n braaf hondje is 

Leuk kastje gekocht, met enorme korting. Anders 490 euro, nu voor 175 euro. Morgen alle kersttroep eruit, en dan even opnieuw inrichten. 

Vandaag gelukt om een van mijn voornemens  vol te houden. Rustig blijven, niet te snel stressen.  Ik had vandaag best een vol programma,  maar het is me gelukt rustig te blijven en niet gehaast in mijn hoofd en lijf te worden. Bijna al mijn klusjes af en ik zit ontspannen  op de bank. Zó  fijn. Nu hopen  dat me dat de rest van het jaar ook lukt.

Heerlijke productieve vrije dag gehad, 2 wassen opgevouwen en 2 nieuwe gedraaid, in mijn vanochtend bezorgde, fantastisch stille nieuwe wasmachine. Badkamer schoongemaakt, de nieuwe voordeur geschuurd en afgeplakt voor de tweede laag verf, de weggestormde vogelvoersilo’s weer gevuld en opgehangen, een voorraad kachelhout naar voor gehaald, boodschappen gedaan, en zo lekker een spelletje bij de kachel met lief, en daarna frietjes eten. Feest

Moosey schreef op 05-01-2024 om 18:18:

Heerlijke productieve vrije dag gehad, 2 wassen opgevouwen en 2 nieuwe gedraaid, in mijn vanochtend bezorgde, fantastisch stille nieuwe wasmachine. Badkamer schoongemaakt, de nieuwe voordeur geschuurd en afgeplakt voor de tweede laag verf, de weggestormde vogelvoersilo’s weer gevuld en opgehangen, een voorraad kachelhout naar voor gehaald, boodschappen gedaan, en zo lekker een spelletje bij de kachel met lief, en daarna frietjes eten. Feest

Zo, goed bezig!

Dat ik vandaag boodschappen heb gedaan en zoveel groente en fruit heb gekocht: echt een luxe!
En dat mijn kapster op een dag dat ze niet thuis knipt, toch voor mij een uitzondering maakt om te verven (zonder dat ik daarom heb gevraagd, dacht dat het niet kon, gewoon omdat zij en haar partner lief zijn).

En nu ga ik ook dubbel (had net naar iemand anders een reactie gestuurd, die een dubbel bericht had gepost omdat ik dat herkende… nou bij deze 😁)

En nog even met terugwerkende kracht, dat iemand van vroeger zomaar spontaan afgelopen woensdag belde: we hebben bijna anderhalf uur aan de telefoon gezeten 😅 zo fijn!

Man is weg vanavond! Word ik even heel blij van Hij heeft al 2.5 week vakantie en ik deze week ook.. Maar echt nog geen moment voor mezelf gehad!
Dus lekker op de bank en serie kijken ☺️

Heerlijk HAHA! Mijn lief is anderhalf jaar zo ziek geweest dat hij altijd thuis was. Nu begint hij weer wat activiteiten buitenshuis te ondernemen zo nu en dan. Ik ben natuurlijk vooral blij dat het allemaal weer kan, maar alleen thuis zijn is zo zaaaaalig, ik ben voor mezelf ook heel blij

Moosey schreef op 05-01-2024 om 21:35:

Heerlijk HAHA! Mijn lief is anderhalf jaar zo ziek geweest dat hij altijd thuis was. Nu begint hij weer wat activiteiten buitenshuis te ondernemen zo nu en dan. Ik ben natuurlijk vooral blij dat het allemaal weer kan, maar alleen thuis zijn is zo zaaaaalig, ik ben voor mezelf ook heel blij

Oh dubbel blij dus Fijn om te horen dat het beter met hem gaat.. Klinkt als een heftige/zware periode die jullie (gehad) hebben  

Mijn lief die het leuk vindt om mee te gaan naar de theatertour van de Universiteit van Nederland. Dat had ik niet verwacht en we hebben meteen kaartjes gekocht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.