Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Vandaag na 1,5 week weer gewerkt. Zo geen zin in, vanmorgen

Naar mijn eigen ergernisberichtje van daarnet: joepie, trots opzij geschoven en mijn vader gebeld. Hij heeft ons nu een bedrag geleend waarmee we de hypotheek kunnen betalen. Kennelijk is hij niet vergeten dat ik hem vroeger de inleg heb voorgeschoten om zijn huis te kunnen kopen.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

02-01-2024 om 17:02

Gefeliciteerd mama-Inge!

Ik heb twee uur gelopen vandaag, en dat was fijn. Nu met een boek op de bank lekker opwarmen.

Moirmel schreef op 02-01-2024 om 16:48:

Naar mijn eigen ergernisberichtje van daarnet: joepie, trots opzij geschoven en mijn vader gebeld. Hij heeft ons nu een bedrag geleend waarmee we de hypotheek kunnen betalen. Kennelijk is hij niet vergeten dat ik hem vroeger de inleg heb voorgeschoten om zijn huis te kunnen kopen.

Fijn! Maar hopelijk wordt je geld snel gestort zodat je je vader weer snel kan terugbetalen.

Auwereel schreef op 02-01-2024 om 17:06:

[..]

Fijn! Maar hopelijk wordt je geld snel gestort zodat je je vader weer snel kan terugbetalen.

Hoop het ook. Nooit schulden gehad behalve de hypotheek en wil er nu niet mee beginnen. Halverwege vorige maand weer beginnen werken, dus waarschijnlijk loopt het daarmee ergens mis.

Edit en on-topic: van dit forum en de fijne mensen (denk dat de gelukstofjes in mijn hoofd nog wat overactief zijn). 

Ik heb twee weken kerstvakantie en de eerste week was ik echt MOE. Kon ook weinig onthouden enzo. Heb vandaag het gevoel dat mijn energie begint terug te komen. Blij!

Blij voor dochter dat de arboarts haar situatie  serieus  nam en een reël reïntegratie plan opgesteld  heeft .

Heerlijke eerste vakantiedag gehad, beetje bankhangen, gelezen en film gekeken met dit rotweer. Morgen paar daagjes weg. En naar Wildlands.. Hopelijk beetje droog 

Voor context; in maart 2022 corona gekregen waarna ik door tobde met long-covid. Na veel geluk en ook inspanning en veel medische bezoekjes was ik daar in april dit jaar definitief vanaf. Ik heb de vlag uitgehangen.
De dag voor kerst werd ik wakker met long-covid benen. Wat een pijn weer en ik was vergeten hoeveel last ik daarvan had gehad. Direct test gedaan maar negatief. Mijn lief was snotverkouden wakker geworden en wel positief. Ik heb best paniek gehad dat weekend want het zat in mijn lijf, ik was alleen nog niet positief (zo voelde het). Ik werd de dag na kerst positief en ook verkouden.

Nu waar ik blij van werd: Ondanks dat ik nog steeds verkouden ben voel ik me zoveel beter dan tijdens mijn eerste besmetting! En ook merk ik dat ik beter op knap en mijn lijf wel pijn doet maar meer "verkouden/ziek" pijn dan zere corona benen en ik heb geen hersenmist. Dus ik ben heel blij. Morgen weer een dag werken, de laatste dag dat ik werkte was voor het kerstweekend. Daarna heb ik lekker weer 4 dagen vrij en zo kan ik even kijken of het me weer lukt.

Sinds vorige maand weer aan het werk (schoonmaken bij mensen thuis). Vandaag nieuwe klant en het was weer een vriendelijk gezin.
Het is al vele jaren geleden dat ik nog zoveel sociaal contact had en tot nu toe altijd heel vriendelijke mensen. 

de weersvoorspelling vanaf zaterdag.

Soms lijkt een probleem na veel gepieker zich ineens vanzelf op te lossen. 

Van een hondenpakje dat ik heb gekocht voor dochter haar knuffel Takkie. De nieuwe Takkie bij Hema heeft een kersttrui aan, maar deze was niet los te koop helaas. En om nou nog een Takkie te kopen, vond ik onzinnig. Dus ik heb bij ali een truitje met kerstmotief gekocht voor honden. En hij past perfect!! ♥️ Takkie heeft het niet meer koud en ziet er gewoon te schattig uit 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-01-2024 om 09:12

Ik ben behalve yoga ook begonnen met workouts (thuis), had toen ik net opstond totaal geen zin maar heb mezelf toch een halfuur op de mat gesleept want van uitstel komt uitstel...

BlairW schreef op 03-01-2024 om 21:24:

Van een hondenpakje dat ik heb gekocht voor dochter haar knuffel Takkie. De nieuwe Takkie bij Hema heeft een kersttrui aan, maar deze was niet los te koop helaas. En om nou nog een Takkie te kopen, vond ik onzinnig. Dus ik heb bij ali een truitje met kerstmotief gekocht voor honden. En hij past perfect!! ♥️ Takkie heeft het niet meer koud en ziet er gewoon te schattig uit

Ohhh... echt, ik hou van Takkie. Zo lief! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.