Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat er op dit uur nog interactie was op dit forum, ben dit niet gewoon. 

Gezellige avond  gehad met kinderen en aanhang  gisteren.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

31-12-2023 om 07:02

Ik heb een leuke droom gehad  en kat kwam kijken of ik al wakker was omdat ze knuffelen wilde en ligt nu lekker op mijn schoot.. (ik lig nog in bed, net wakker)

PhoebeHolmesreturns schreef op 31-12-2023 om 07:02:

Ik heb een leuke droom gehad en kat kwam kijken of ik al wakker was omdat ze knuffelen wilde en ligt nu lekker op mijn schoot.. (ik lig nog in bed, net wakker)

Gezellig hè, doet mijn kat ook altijd. Die hoort dat ik wakker ben en komt luidruchtig liggen spinnen. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

31-12-2023 om 07:54

ToetieToover schreef op 31-12-2023 om 07:16:

[..]

Gezellig hè, doet mijn kat ook altijd. Die hoort dat ik wakker ben en komt luidruchtig liggen spinnen.

Ja daar is die van mij ook erg goed in, luid spinnen.
Ik heb trouwens mijn hele leven al katten maar ik heb een tijd geleden al besloten dat mijn huidige kat de laatste is, ik vind het wel best. Echter ik ben toch weer aan het twijfelen.. Ja huisdieren geven gedoe maar het is zo gezellig...

PhoebeHolmesreturns schreef op 31-12-2023 om 07:54:

[..]

Ja daar is die van mij ook erg goed in, luid spinnen.
Ik heb trouwens mijn hele leven al katten maar ik heb een tijd geleden al besloten dat mijn huidige kat de laatste is, ik vind het wel best. Echter ik ben toch weer aan het twijfelen.. Ja huisdieren geven gedoe maar het is zo gezellig...

Zo gezellig, maar zo'n gedoe, komen ze gezellig kijken waar je bent, zodat je lekker in hun kattekots kan komen staan!

Ik word blij van de geur van kniepertjes die mijn dochter aan het maken is. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

31-12-2023 om 12:21

Auwereel schreef op 31-12-2023 om 09:02:

[..]

Zo gezellig, maar zo'n gedoe, komen ze gezellig kijken waar je bent, zodat je lekker in hun kattekots kan komen staan!

Ja het is zeker gedoe mjah ik ben dat gewend en ik vind het niet zo'n drama.. (Alhoewel in de kattenkots staan ook niet mijn hobby is...)

Netherfield schreef op 31-12-2023 om 11:41:

Ik word blij van de geur van kniepertjes die mijn dochter aan het maken is.

Oooh dat is lang geleden!!!

Dit jaar heb ik € 44,60 aan flesjes en blikjes opgeraapt van straat!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

31-12-2023 om 16:26

Beterlaat2021! schreef op 31-12-2023 om 16:00:

Dit jaar heb ik € 44,60 aan flesjes en blikjes opgeraapt van straat!

Wat veel, en wat goed dat je dat doet!

Ach ja, het gaat vanzelf als je je hond 4x per dag uitlaat. En vaak ook nog een buurhond 1x.

Gister hele avond moscow mules gedronken, Harry Potter en Doctor Who gekeken, gegamed en leuke seks gehad. Heerlijk weekend zo. 

Dochter eet weer! Bezoek aan de hap, antibiotica en diclofenac zijn niet voor niets geweest!

Straks naar vrienden, best leuk om zo'n nieuwe vriendengroep te hebben. Beetje samenstelling van goede vrienden en dan weer hun vrienden. Zin in vanavond. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.