Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-12-2023 om 09:46

Heb net eindelijk in de Jumbo de zelfscanner gebruikt! Ik liep best wel te klieren (ik ben een ramp met apparaten...) maar als je het een beetje snapt dan is het denk ik best wel chill... 

Goedzo Phoebe!   Als je er aan gewend bent is het heel prettig. En er is altijd wel hulp in de buurt.

Mijn AH verkoopt met ingang van 1 januari geen sigaretten meer! TOP!

van die sexy mannen op ned 2

Ik   ging boodschappen  doen , krijg mijn gezin met aanhang te steengrillen.  Tig winkels gehad, mega veel boodschappen  gehaald en wat is het duur !!
Maar mijn blije moment, ik kan het tegenwoordig  betalen.  ( erg arm geweest ) 
Dat wil niet zeggen  dat ik het geld nu makkelijk over de balk gooi, ik ben nog steeds  best zuinig. Maar  bij bijzondere  gelegenheden  wat extra's  kunnen kopen zonder te hoeven denken: kan dit financieel  wel? , is zó fijn!!

Beterlaat2021! schreef op 30-12-2023 om 10:06:

Goedzo Phoebe! Als je er aan gewend bent is het heel prettig. En er is altijd wel hulp in de buurt.

Mijn AH verkoopt met ingang van 1 januari geen sigaretten meer! TOP!

Volgens mij alle AH niet meer.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

30-12-2023 om 13:41

dat vuurwerk is stom, maar wat ik heel lief vind is dat mijn kat helemaal tegen me aan gekropen is en heel hard ligt te knorren. Hij was de hele ochtend een beetje van slag en nu helemaal zen. Schattig 

Zit me al 2 uur suf te genieten van de top 2000. Heel veel van mijn favorieten deze uren. 

Bakblik schreef op 30-12-2023 om 14:01:

Zit me al 2 uur suf te genieten van de top 2000. Heel veel van mijn favorieten deze uren.

Heerlijk hè! Hier schalt hij ook door het huis, zoveel mooie nummers 

lientje69 schreef op 30-12-2023 om 10:55:

Ik ging boodschappen doen , krijg mijn gezin met aanhang te steengrillen. Tig winkels gehad, mega veel boodschappen gehaald en wat is het duur !!
Maar mijn blije moment, ik kan het tegenwoordig betalen. ( erg arm geweest )
Dat wil niet zeggen dat ik het geld nu makkelijk over de balk gooi, ik ben nog steeds best zuinig. Maar bij bijzondere gelegenheden wat extra's kunnen kopen zonder te hoeven denken: kan dit financieel wel? , is zó fijn!!

Fijn! Veel plezier met het gezin en eet smakelijk, geniet ervan 

_Audrey schreef op 30-12-2023 om 14:03:

[..]

Heerlijk hè! Hier schalt hij ook door het huis, zoveel mooie nummers

Echt heerlijkste week van het jaar.  Sinds 2 maanden zit ik op andere medicatie en kan ik het geluid van de radio weer verdragen.  Vooral de galm in de huiskamer vond ik vervelend.  Ik luisterde altijd muziek met oordopjes maar nu kan de radio weer aan. 

Bakblik schreef op 30-12-2023 om 14:47:

[..]

Echt heerlijkste week van het jaar. Sinds 2 maanden zit ik op andere medicatie en kan ik het geluid van de radio weer verdragen. Vooral de galm in de huiskamer vond ik vervelend. Ik luisterde altijd muziek met oordopjes maar nu kan de radio weer aan.

 Dat lijkt me echt naar, als je geluiden niet kunt verdragen. Heel fijn dat de radio nu weer wel kan. 

Friezinnetje schreef op 30-12-2023 om 13:11:

[..]

Volgens mij alle AH niet meer.

En vanaf 1 juli 2024 mogen supermarkten helemaal geen tabak meer verkopen. Ik vind het goed dat AH al eerder ermee stopt.  

Lidl is er al veel eerder mee gestopt.

Beterlaat2021! schreef op 30-12-2023 om 17:10:

Lidl is er al veel eerder mee gestopt.

Ik wist niet eens dat Lidl verkocht 😁.

In ieder geval hoop ik dat dit allemaal helpt!

Een 16-jarige die ik ken. Op deze jonge leeftijd is ze op zoveel vlakken al zoveel wijzer dan heel veel volwassen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.