Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Friezinnetje schreef op 04-12-2023 om 07:25:

als jullie even voor mij duimen, heb vandaag sinds 25 jaar weer een sollicitatiegesprek.

Succes!!!!

ik ben blij dat het meevalt met de sneeuw. 

Ik duim mee Friezinnetje!

Ik ben nog blij van gisteren. Gezellig Sinterklaas gevierd en kleuter is enorm verwend. Wilde natuur meteen overal mee spelen en de nieuwe baby pop moest ook mee naar bed. 

Dat het leven makkelijker is met mijn nieuwe wasmachine. De vorige daar moest ik tegen praten en alles. Of ie niet weer wilde gaan lekken. Dit is veel beter. 

Friezinnetje schreef op 04-12-2023 om 07:25:

als jullie even voor mij duimen, heb vandaag sinds 25 jaar weer een sollicitatiegesprek.

Doe ik ! Succes friezinnetje!

Dat ik vanmorgen  energiek wakker werd. Niet uitgerust,  want 5 keer wakker geweest vannacht, maar ik heb ondanks  dat toch veel energie. De inkakker  zal vanmiddag  wel komen vrees ik..   voor nu geniet ik er maar even van.

Succes Friezinnetje!

Hier ook blij dat er nauwelijks sneeuw ligt.. Ik ben echt zo bang om te vallen altijd   
In de achtertuin op het gras lag wel een laag sneeuw. De hond heeft keihard heel blij rondjes gerend en in de sneeuw gehapt en nu ligt ze lekker op te warmen naast me 

Damoontje schreef op 04-12-2023 om 09:04:

Dat het leven makkelijker is met mijn nieuwe wasmachine. De vorige daar moest ik tegen praten en alles. Of ie niet weer wilde gaan lekken. Dit is veel beter.

En het is ook beter voor je stem

Succes Friezinnetje 

Hahaha die had ik nog niet bedacht. Zekers! 

wat is mijn stad toch mooi. ❤️ en ik moest grinniken om de mensen die al voor het poppodium stonden voor de show van vanavond. Een stuk of 10 mensen van (ik gok) middelbare leeftijd. Hoop dat ze het niet te koud krijgen en af en toe bij de buren binnenwippen om op te warmen. En dan vanavond de show waar ze op hoopten!

Succes Friezinnetje! 

Ik word blij van de musjes in de tuin

succes friezinnetje 

Cadeaukaart van de keurslager  gewonnen.  Leuk , zo voor de feestdagen.

Dat is altijd leuk Lientje, maar komt in deze maand helemaal van pas

Bedankt allemaal voor het duimen. Nog geen idee of het geholpen heeft. Ik wordt morgen of donderdag gebeld. 
Denk niet dat het hem gaat worden, maar niet geschoten is altijd mis. 
het was een totaal andere functie dan ik nu heb, waar ik in een aantal dingen heel goed zal zijn, maar er zijn ook een paar belangrijke taken, waar ik totaal geen ervaring mee heb. Er waren totaal 8 sollicitaties, waarvan 6 intern (ik ook). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.