Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Mijn man heeft een spotify-lijst voor me gemaakt van 35 liefdesliedjes en deze lijst ook gestemd voor top 2000. Lief!

Dat ik vandaag na weken zoeken toch nog geslaagd ben voor mijn laatste sinterklaascadeautje.

IK HEB HEM GEZIEN!  DE ECHTE!  Hij stapte in een auto, nadat hij zijn mijter afgedaan had. Hij had een prachtige  volle pruik. Hij bestuurde zelf de  auto, met  witte handschoenen aan.  Hij was het echt zelf, kan niet missen. Hij kreeg een

posters-duim-omhoog-emoticon.jpg.jpg


van mij en zwaaide naar me!

Gisteren gezellig sinterklaas gevierd. Vandaag het huis in kerstsfeer gebracht. 

Gezellig gewandeld met een familielid. Alle plekken die voor mij dagelijkse kost zijn, waren voor hem nieuw. Was leuk.

Ik was blij toen ik na een eindje gefietst te hebben weer mijn warme, gezellige huis kon binnenstappen. Het was behoorlijk frisjes vandaag. Gelukkig viel de gladheid mee.

Auwereel schreef op 03-12-2023 om 17:55:

Ik was blij toen ik na een eindje gefietst te hebben weer mijn warme, gezellige huis kon binnenstappen. Het was behoorlijk frisjes vandaag. Gelukkig viel de gladheid mee.

Dit is een goeie! Eens!
(Heb wel vanmorgen wel een knieval op m’n balkon gedaan, blauwe plek en schaaf pols, dus viel mee 💃🏻).
Ik moest vanmiddag naar buiten om wat dingen te regelen en het was gelukkig helemaal niet meer glad.

Andere blijheid: heb mezelf getrakteerd op twee nieuwe ebooks (mag van mezelf ‘s avonds niet meer in bed tv kijken, maar moet (mag 😁) lekker lezen.

Vanmorgen naar de hondenschool geweest 
En het liep heerlijk, hond die 90 procent van de tijd gewoon deed wat ze moest doen 

En sinterklaas gevierd met ons gezin, was gezellig en iedereen is tevreden met zijn cadeaus 

als jullie even voor mij duimen, heb vandaag sinds 25 jaar weer een sollicitatiegesprek. 

Friezinnetje schreef op 04-12-2023 om 07:25:

als jullie even voor mij duimen, heb vandaag sinds 25 jaar weer een sollicitatiegesprek.

Succes!! 🤞

Friezinnetje schreef op 04-12-2023 om 07:25:

als jullie even voor mij duimen, heb vandaag sinds 25 jaar weer een sollicitatiegesprek.

Succes! Ik duim voor je! Je kunt het 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

04-12-2023 om 07:29

Friezinnetje schreef op 04-12-2023 om 07:25:

als jullie even voor mij duimen, heb vandaag sinds 25 jaar weer een sollicitatiegesprek.

Ik duim, succes!!

Ik duim mee voor je!

Friezinnetje schreef op 04-12-2023 om 07:25:

als jullie even voor mij duimen, heb vandaag sinds 25 jaar weer een sollicitatiegesprek.

Succes ik duim mee.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.