Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


proficiat pind@! Je mag een nieuwe titel toevoegen, die van oma!

Wobbelkont schreef op 29-11-2023 om 22:55:

Wat ‘n prachtige dag in Sevilla! ♥️

Geen club is mooier dan de mijne,
De club waar ik van kinds af aan al kom.

En ook al door in de CL door de winst van Arsenal. Joehoe, overwinteren, laat het geldschip maar binnenvaren.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-11-2023 om 12:08

pind@ schreef op 30-11-2023 om 11:20:

Al sinds dinsdag op een roze wolk na de geboorte van ons eerste kleinkind. Zo bijzonder om je eigen dochter als moeder te zien

Gefeliciteerd!
Dat had ik ook toen mijn zusje voor het eerst moeder werd. En nu ze er drie heeft vind ik dat nog steeds erg bijzonder.

Ik ben nog steeds heel erg blij dat ik de sprong gewaagt heb en sinds juni een autootje heb. Werd gister weer geconfronteerd (om een wat minder leuke rede, niet heel ernstig hoor maar leuk is anders, vriend is niet ok...) hoe handig dat is. Je gaat toch wat makkelijker op en neer als je niet hoeft te klieren met het OV...

hard to handle van Otis Redding. Wat is dat toch een fantastisch track!

met name live in Paris. ❤️

pinda, gefeliciteerd!

Lekker geluncht met oudste dochter en eindelijk  eens  een  " echt  " gesprek  gevoerd. Met diepgang. En emoties enzo.

Heerlijk dagje thuis. Beetje gewerkt, klusjes gedaan, kachel aangestoken, spelletje gedaan, lekker samen gekookt Kon niet beter. 

ik hoop dat ik maandag wat blij ben. Dan sollicitatiegesprek. Hoop iig een 2e gesprek te krijgen. 

Friezinnetje schreef op 30-11-2023 om 20:31:

ik hoop dat ik maandag wat blij ben. Dan sollicitatiegesprek. Hoop iig een 2e gesprek te krijgen.


Succes  friezinnetje,  ik ga voor  je duimen!

Friezinnetje schreef op 30-11-2023 om 20:31:

ik hoop dat ik maandag wat blij ben. Dan sollicitatiegesprek. Hoop iig een 2e gesprek te krijgen.

Spannend! Heel veel succes alvast

lientje69 schreef op 30-11-2023 om 20:02:

pinda, gefeliciteerd!

Lekker geluncht met oudste dochter en eindelijk eens een " echt " gesprek gevoerd. Met diepgang. En emoties enzo.

Wat fijn En waardevol! Wat zorgde ervoor dat het nu wel kon? 

HAHA!wait..what schreef op 30-11-2023 om 20:42:

[..]

Wat fijn En waardevol! Wat zorgde ervoor dat het nu wel kon?

Wederhelft was er niet bij. Dit zit vaak aan haar vast geklit en dan is ze minder open. 

De kersenboom hangt weer vol met vogelvoer. De vogels zijn er weer druk mee. Extra voordeel is dat de dikke duiven alles van de grond pikken wat de kleintjes laten vallen. 

Blij van complimenten op mijn werk van heel verschillende kanten 

Blijkbaar gaat mijn opgebouwde pensioen per 1 januari 2024 met 3,03% omhoog. Altijd goed!

Ik ben blij vandaag omdat het de eerste officiële werkdag is in mijn nieuwe functie. Ik ben gepromoveerd  terwijl ik eerder nog dacht de organisatie te gaan verlaten wegens conflict, echter ze wilden mij graag behouden voor de organisatie en ze hadden daarbij een mooie functie voor mij 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.