Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Bakblik schreef op 27-11-2023 om 20:35:

@Lientje goed nieuws, goed bezig hoop dat je inderdaad minder pijn gaat krijgen door minder gewicht.

Ik moest een paar weken geleden over op andere medicatie, omdat ik niet aan hogere dosis van het medicijn wilde, dan ben ik stoned. Dat had ik in het verleden al eens ervaren.
Ik zag erg op tegen de wisselweken, maar het is heel goed gegaan en ik merk nu al positieve effecten. Minder vermoeid en de wereld is "minder ingewikkeld". Heb beter overzicht over de dingen die ik moet doen en kan dat beter plannen. Ik raak minder in paniek als ik meerdere dingen op 1 dag moet doen buitenshuis.
Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar ik ben heel blij met de effecten op mijn geestelijk welbevinden van die nieuwe pillen. Nu nog hopen dat de lichamelijke effecten ook voldoende zijn.

Fijn dat het zo goed gaat Bakblik!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-11-2023 om 16:46

Heel erg blij omdat ik na de kapper spontaan doorgereden ben naar de Intratuin. Ik zat namelijk vreselijk te twijfelen watvoor kerst 'boom' ik wil. Ik heb een vrij kleine nepper, aan echte en grote doe ik niet maar iets voor de kerst wil ik altijd wel. Nu ben ik de laatste tijd nogal van het roze dus ik wilde een roze kerstboom. Kwam ik die laatst bij Tiger tegen voor een paar euro. Echter bij nader inzien vond ik hem best wel lelijk. Ik dacht ik bestel wel iets op internet maar goed toen kreeg ik dus dit idee. Ik ben nogal besluiteloos maar het is gelukt. Geen roze kerstboom, ook geen groene, iets anders maar het is erg leuk en ik ben er erg blij mee! (Net als met het knalroze hert dat ik na lang twijfelen toch meegenomen heb )

lientje69 schreef op 27-11-2023 om 20:23:

Yumi,ik geloof niet zo in minder pijn door afvallen. Heb chronisch pijn als gevolg van een herseninfarct op jonge leeftijd. Toen was ik nog dun. Maar qua energie en wat je moet meeslepen zal het wellicht wat schelen. Pijnvrij gaat hem zeker niet worden. Ik zoek het nu in andere pijnstilling zonder deze bijwerkingen.

O wat heftig dat je een herseninfarct hebt gehad! En helemaal dat je daar chronische pijn aan over gehouden hebt. Dat raakt me 🌸.

Wat goed dat je afgevallen bent en ik hoop dat je toch zoveel mogelijk pijnvrij door het leven kunt gaan! 🌷


Lollypopje

Lollypopje

28-11-2023 om 20:05 Topicstarter

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-11-2023 om 16:46:

Heel erg blij omdat ik na de kapper spontaan doorgereden ben naar de Intratuin. Ik zat namelijk vreselijk te twijfelen watvoor kerst 'boom' ik wil. Ik heb een vrij kleine nepper, aan echte en grote doe ik niet maar iets voor de kerst wil ik altijd wel. Nu ben ik de laatste tijd nogal van het roze dus ik wilde een roze kerstboom. Kwam ik die laatst bij Tiger tegen voor een paar euro. Echter bij nader inzien vond ik hem best wel lelijk. Ik dacht ik bestel wel iets op internet maar goed toen kreeg ik dus dit idee. Ik ben nogal besluiteloos maar het is gelukt. Geen roze kerstboom, ook geen groene, iets anders maar het is erg leuk en ik ben er erg blij mee! (Net als met het knalroze hert dat ik na lang twijfelen toch meegenomen heb )

Nu ben ik heel nieuwsgierig.

Kom je hem delen in het kerstversiering topic? 😇

Loulou39 schreef op 28-11-2023 om 18:24:

[..]

O wat heftig dat je een herseninfarct hebt gehad! En helemaal dat je daar chronische pijn aan over gehouden hebt. Dat raakt me 🌸.

Wat goed dat je afgevallen bent en ik hoop dat je toch zoveel mogelijk pijnvrij door het leven kunt gaan! 🌷


Dank je voor je lieve  reactie Loulou.  Ja, het was niet wat ik voor ogen had toen ik jong was. Ik zou carrière  maken, man zou huisman  worden. Toen kreeg ik op mijn 21-ste dat herseninfarct  en toen werd alles anders. Heb me in ruim 30 jaar er bovenuit geworsteld  en werk nu weer 24 uur . Onder mijn niveau  maar wel mooi werk ( zorg ) . Maar ik word nooit meer zoals ik op mijn 20- ste was. Slank, sportief, baan met veel toekomstperspectief.  Dat komt nooit meer terug

Maar, ik leef nog, zit niet in een rolstoel, heb ( met veel moeite ) een gezin gekregen en ben nu redelijk blij en tevreden met hoe het is.  Overal is wel wat.

lientje69 schreef op 28-11-2023 om 20:07:

[..]

Dank je voor je lieve reactie Loulou. Ja, het was niet wat ik voor ogen had toen ik jong was. Ik zou carrière maken, man zou huisman worden. Toen kreeg ik op mijn 21-ste dat herseninfarct en toen werd alles anders. Heb me in ruim 30 jaar er bovenuit geworsteld en werk nu weer 24 uur . Onder mijn niveau maar wel mooi werk ( zorg ) . Maar ik word nooit meer zoals ik op mijn 20- ste was. Slank, sportief, baan met veel toekomstperspectief. Dat komt nooit meer terug

Maar, ik leef nog, zit niet in een rolstoel, heb ( met veel moeite ) een gezin gekregen en ben nu redelijk blij en tevreden met hoe het is. Overal is wel wat.

Ik zou jou en lolly en iedereen die er nood aan heeft een dikke knuffel willen geven, maar op hetzelfde moment denk ik dat dit tegenwoordig valt onder ongewenste intimiteiten. 
Dus ik hou het op een groet waarbij ik hoop dat alles goed gaat met jullie.  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-11-2023 om 21:43

Lollypopje schreef op 28-11-2023 om 20:05:

[..]

Nu ben ik heel nieuwsgierig.

Kom je hem delen in het kerstversiering topic? 😇

Ga ik meteen opzoeken!

Nog meer blij van vandaag: ik ga al een paar jaar naar dezelfde kapper, vandaag weer. Ik kreeg ivm de naderende feestdagen een kleinigheidje mee;  een paar mini's voor jouw haartype leuk ingepakt. 
Doen ze ieder jaar en ik vind dat een ontzettend leuk gebaar! (hee dat rijmt  )

Zoontje die heerlijk speelt in de sneeuw 🥰

dat ik niet hoefde te krabben en dat mijn auto sneeuwvrij was! 

Ik zag in de fietsenstalling op het werk drie achterlampjes branden en heb ze alledrie uitgedaan. Blij met mezelf daarom. 

Elmie schreef op 29-11-2023 om 13:52:

Zoontje die heerlijk speelt in de sneeuw 🥰

waar woon jij dan? hier wel regen bijna de hele dag, geen sneeuw

lientje69 schreef op 28-11-2023 om 20:07:

[..]

Dank je voor je lieve reactie Loulou. Ja, het was niet wat ik voor ogen had toen ik jong was. Ik zou carrière maken, man zou huisman worden. Toen kreeg ik op mijn 21-ste dat herseninfarct en toen werd alles anders. Heb me in ruim 30 jaar er bovenuit geworsteld en werk nu weer 24 uur . Onder mijn niveau maar wel mooi werk ( zorg ) . Maar ik word nooit meer zoals ik op mijn 20- ste was. Slank, sportief, baan met veel toekomstperspectief. Dat komt nooit meer terug

Maar, ik leef nog, zit niet in een rolstoel, heb ( met veel moeite ) een gezin gekregen en ben nu redelijk blij en tevreden met hoe het is. Overal is wel wat.

wauw, wat ben jij sterk!

Netherfield schreef op 29-11-2023 om 15:24:

Ik zag in de fietsenstalling op het werk drie achterlampjes branden en heb ze alledrie uitgedaan. Blij met mezelf daarom.

Die mag je melden in het goede daad van vandaag topic. Dat was een paar weken geleden een leuk topic.  Dan kan dat weer gereanimeerd worden. 😂

Blij dat ik vandaag de knoop doorgehakt heb en gestopt met vrijwilligerswerk, kreeg niet het juiste boek, toen eindelijk eens een keer de handleiding bij dat boek, maar nog niet het boek, en geen uitleg bij de handleiding. En nog wat opmerkingen dat dat boek echt bij mij thuis moest liggen, ik moest maar eens goed zoeken. Toen heb ik het bijltje erbij neergegooid, ben vertrokken. ( en vraag me nu af of ik nog bericht krijg of ik dat boek wat ik niet heb nog terugbreng, of dat ze eindelijk op het idee komen de boeken te tellen en zien dat er geen ontbreekt

Netherfield schreef op 29-11-2023 om 15:24:

Ik zag in de fietsenstalling op het werk drie achterlampjes branden en heb ze alledrie uitgedaan. Blij met mezelf daarom.

Dat doe ik ook altijd!  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.