Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat het mij gelukt is om mijn cv op een goede manier te updaten! Ik ben blij met het eindresultaat. Ik heb hem ook vol vertrouwen geschreven zonder dat er ook maar 1 woord sterk overdreven is. Ik zie dus mijn eigenlijk ontwikkeling terug in mijn woorden.
Eerder vond ik het maar lastig om positief over mezelf te schrijven (te bescheiden en onzeker).

alhambra schreef op 24-11-2023 om 14:40:

Dat het mij gelukt is om mijn cv op een goede manier te updaten! Ik ben blij met het eindresultaat. Ik heb hem ook vol vertrouwen geschreven zonder dat er ook maar 1 woord sterk overdreven is. Ik zie dus mijn eigenlijk ontwikkeling terug in mijn woorden.
Eerder vond ik het maar lastig om positief over mezelf te schrijven (te bescheiden en onzeker).

ik ben ook met een sollicitatiebrief bezig, en ik zie daar ook verschil in met deze en de vorige. Durf ook wat meer werkzaamheden te benoemen, die ik ook doe ipv te bescheiden te zijn. 

Aan de andere kant ook wel logisch, heb al 32 jaar geen sollicitatiebrief geschreven  

Dat ik zonet bij mijn ommetje heerlijk ben uitgewaaid. Ik heb ook nog een paraplu gevonden. Ik dacht dat er een stuk landbouwplastic naast de sloot was, maar het bleek een paraplu te zijn die het nog helemaal heel was verder. Omdat het geen stormparaplu was (jammer!) heb ik 'm ingevouwen en heb 'm thuis neergelegd. Ik vraag me af of iemand in de buurt zich een ongeluk zit te zoeken naar z'n paraplu nu. 

Friezinnetje schreef op 24-11-2023 om 14:43:

[..]

ik ben ook met een sollicitatiebrief bezig, en ik zie daar ook verschil in met deze en de vorige. Durf ook wat meer werkzaamheden te benoemen, die ik ook doe ipv te bescheiden te zijn.

Aan de andere kant ook wel logisch, heb al 32 jaar geen sollicitatiebrief geschreven

Goed bezig! Succes met je sollicitatie!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-11-2023 om 13:00

Blij met vriend die van alles voor me gaat halen omdat ik ziek zwak en misselijk ben. (stelt weinig voor hoor maar ff rustig aan doen)

Een man en ook nog niet Nederlands dus ik moet plaatjes sturen en 2 x met hem videobellen omdat ie het niet snapt  maar dat vind ik vooral erg grappig

PhoebeHolmesreturns schreef op 25-11-2023 om 13:00:

Blij met vriend die van alles voor me gaat halen omdat ik ziek zwak en misselijk ben. (stelt weinig voor hoor maar ff rustig aan doen)

Een man en ook nog niet Nederlands dus ik moet plaatjes sturen en 2 x met hem videobellen omdat ie het niet snapt maar dat vind ik vooral erg grappig

Haha wat schattig  Beterschap!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-11-2023 om 13:11

HAHA!wait..what schreef op 25-11-2023 om 13:03:

[..]

Haha wat schattig Beterschap!

Ja he! Dank je!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-11-2023 om 14:19

Gaat ook voor me koken, griekse kippensoep. De held...   

PhoebeHolmesreturns schreef op 25-11-2023 om 13:00:

Blij met vriend die van alles voor me gaat halen omdat ik ziek zwak en misselijk ben. (stelt weinig voor hoor maar ff rustig aan doen)

Een man en ook nog niet Nederlands dus ik moet plaatjes sturen en 2 x met hem videobellen omdat ie het niet snapt maar dat vind ik vooral erg grappig

Beterschap! 🌷
(En fijn zo’n man 😁.)

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-11-2023 om 19:01

Loulou39 schreef op 25-11-2023 om 18:40:

[..]

Beterschap! 🌷
(En fijn zo’n man 😁.)

Dank je! Ja lief he!!! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-11-2023 om 20:20

Het kind in mij is helemaal gelukkig met de nieuwe combimagnetron. 

rooiekater schreef op 26-11-2023 om 08:44:

Het kind in mij is helemaal gelukkig met de nieuwe combimagnetron.

Haha ik ken je gevoel! Niet dat ik een nieuwe combimagnetron heb maar het feit dat bij iets nieuws je zo blij als een kind kan zijn.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-11-2023 om 11:46

Hier ook al dagen blij met iets sufs; ik heb sinds tijden weer bij een beatysalon (met gediplomeerd personeel, geen beunhazen..) shellack (op natuurlijke nagels) gehaald vd week en ik ben er zo blij mee!  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.