Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Netherfield schreef op 20-11-2023 om 15:07:

Het is hier al de hele middag droog!!!

Bij mij ook, zelfs het zonnetje is erbij geweest 

Netherfield schreef op 20-11-2023 om 15:07:

Het is hier al de hele middag droog!!!

Dat was hier ook totdat ik halverwege de wandeling met hond was.. Toen begon het uit het niets (de zon scheen) keihard te regenen! Maar eigenlijk was dat wel een mooi gezicht, de zon en regen tegelijkertijd 😁

HAHA!wait..what schreef op 20-11-2023 om 16:05:

[..]

Dat was hier ook totdat ik halverwege de wandeling met hond was.. Toen begon het uit het niets (de zon scheen) keihard te regenen! Maar eigenlijk was dat wel een mooi gezicht, de zon en regen tegelijkertijd 😁

Kermis in de hel, zei mijn moeder altijd 

Netherfield schreef op 20-11-2023 om 15:07:

Het is hier al de hele middag droog!!!

Hier de hele dag.  En vanmiddag was de zon erbij. 14 km gelopen door Lieverse beekdal,  af en toe tot de enkels door water gebaggerd.  In the pocket!

Halleluja, ik heb zowaar 2 dagen achter elkaar in de moestuin kunnen werken!
Helaas was het wel een enorme blubberzooi en zakte ik tot over mijn enkels erin weg. Gelukkig kon ik wel wat doen.

Yumi schreef op 20-11-2023 om 16:34:

[..]

Kermis in de hel, zei mijn moeder altijd

nou eigenlijk gisteren, maar ik ben weer gestart met sporten en ik vond het ook leuk!

Dat de operatie van mijn vader goed is gegaan..

MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-11-2023 om 20:10

krulliebollie schreef op 21-11-2023 om 08:42:

Dat de operatie van mijn vader goed is gegaan..

Wat fijn!!!!

Ik had vandaag 1e afspraak met dietiste had ivm constipatie ivm prikkelbaar darm syndroom. Ik woon in een niet hele grote stad en was jaren terug al 2x bij haar en ben weer bij haar omdat ik hele goede ervaringen heb. Daar ben ik blij om en ook omdat ik niet aan het FODMAP-dieet hoef

lekker weertje vandaag weer. De zon scheen vanmiddag volop. 

Dat ik dit allemaal mag zien uitkomen. Dat degene die een kuil graaft voor een ander er zelf in valt. De hartverwarmende reacties op een post van me. Dat ik sinds een half uur weet op wie ik morgen ga stemmen.  

Heerlijke werkdag gehad. Fijn gesprek met mijn baas over leuke plannen, heel fijn evaluatiegesprek met één van mijn teamleden, lekker gekookt, toen nog een glaasje wijn met uiterst dierbare ex-collega. Top. Nu al zin om morgen weer te gaan

Mooie zonsopkomst en mist boven de weilanden. 

PhoebeHolmesreturns schreef op 21-11-2023 om 20:10:

[..]

Wat fijn!!!!

Ik had vandaag 1e afspraak met dietiste had ivm constipatie ivm prikkelbaar darm syndroom. Ik woon in een niet hele grote stad en was jaren terug al 2x bij haar en ben weer bij haar omdat ik hele goede ervaringen heb. Daar ben ik blij om en ook omdat ik niet aan het FODMAP-dieet hoef

Ja, zeker heel fijn. 

Fodmap is pittig he.. Hopelijk kan ze jou helpen.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-11-2023 om 11:14

krulliebollie schreef op 23-11-2023 om 11:06:

[..]

Ja, zeker heel fijn.

Fodmap is pittig he.. Hopelijk kan ze jou helpen.

Ja en dat was gelukkig niet nodig bij mijn klachten. Komt goed, ik ken haar dus al, ze zei weer hele nuttige dingen dus komt goed...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.