Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lollypopje schreef op 01-12-2023 om 14:58:

[..]

Ja, dat geeft echt rust. Viel me ook op mijn gemak bij haar.

Er waren wel 1of2 dingen die beter/anders konden, maar iedereen mist weleens iets. Over de gehele linie wws ze goed en grondig en ze liet mij lekker met rust 😁

Wat heerlijk! 

Ik heb tijdelijk hulp vanuit een instantie, maar die komen dan vooral een schema maken van wat je moet doen. Niet zelf aanpakken. En praten.. over zichzelf… druk. 

Werd blij van broodje kopen bij de bakker. Gezellig met een praatje. Veel leuker dan AH eigenlijk. 

Loulou39 schreef op 01-12-2023 om 18:29:

[..]

Leuk!
welke film?

Alles is nog steeds zoals het moet zijn. 

We hebben deel 1 ook samen gekeken in de bios. 

Leuk boekje gescoord bij de kringloop en er spontaan over gepraat met de vrijwilligers bij de kassa

Van mijn nichtjes! 

net een lemoncurd kruimelcake gebakken en een stukje opgegeten. Heerlijk! Nog een beetje warm..

ondanks ov-perikelen twee zeer geslaagde activiteiten ondernomen.  Nu mag ik de rest van de dag bankhangen

dat ik voor mezelf heb gekozen. Ik ben best trots op mezelf.

Broodjebrie schreef op 02-12-2023 om 18:11:

dat ik voor mezelf heb gekozen. Ik ben best trots op mezelf.

Goed van je! 🌷

20231202-145953.jpg

vanuit huis een wandeling van 17 km gemaakt. Met mijn eega.  Steenbergen en vervolgens naar het Lieverse beekdal.

bij de vorige buren al eens aangegeven dat er vanuit hun huis een diep bromgeluid vandaan komt, die ik niet altijd hoor. Dacht aan afzuigkap of vaatwasser. Dat was natuurlijk niet zo. 
Nu hoorde ik het vandaag weer, dus nieuwe buuf gebeld: Wat heb jij nu aan staan in de keuken? De afzuigkap! Blijkt dat hij op 1 stand, zo'n bromgeluid geeft. Erg vreemd, maar goed, ben blij dat ik nu weet wat het is. En zij ook  

Wat een schitterende foto Dorestad.  
Ik werd vandaag blij van een heerlijk rondje golf. De baan zag er prachtig uit met mooie bossen en bevroren meertjes en uitzicht op oude riet gedekte boerderijen. Heerlijke dag gehad.
Weer thuis gezellig met dochter bloem geschikt.

Mooie foto!
Ik heb vandaag gebreide handschoenen en wanten gekocht, zo intens blij mee! Wat is het heerlijk om warme handen te hebben!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

02-12-2023 om 20:31

ik heb vanochtend via Stichting hoopheggen geholpen een heg te planten, ruim 200 meter. Leuk! Goed voor het landschap en de biodiversiteit.

(En ik neem de spierpijn voor lief)

Broodjebrie schreef op 02-12-2023 om 18:11:

dat ik voor mezelf heb gekozen. Ik ben best trots op mezelf.

💪

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.