Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lollypopje

Lollypopje

01-12-2023 om 13:06 Topicstarter

mijn huishoudelijke hulp is fantastisch 😍

Na alle doemverhalen zag ik er wel tegrn op, maar het is een hardwerkende schat. Dus heel blij mee.

van een prachtige zonnige winterochtend. Vorst,  zon,  blauwe lucht,  sneeuw en rijp.  12 km gelopen.  Zuursche Duinen,  bevroren vennen,  nephunebed,  echt hunebed.  Omgeving Steenbergen.

Dorestad schreef op 01-12-2023 om 13:17:

van een prachtige zonnige winterochtend. Vorst, zon, blauwe lucht, sneeuw en rijp. 12 km gelopen. Zuursche Duinen, bevroren vennen, nephunebed, echt hunebed. Omgeving Steenbergen.

Ik wist niet dat er nog een Steenbergen was, dus helemaal verbaasd: hunnebedden?Waar? Nogal een stuk verderop dus

nlies schreef op 01-12-2023 om 13:23:

[..]

Ik wist niet dat er nog een Steenbergen was, dus helemaal verbaasd: hunnebedden?Waar? Nogal een stuk verderop dus

Haha ja. Drenthe inderdaad 

Lollypopje schreef op 01-12-2023 om 13:06:

mijn huishoudelijke hulp is fantastisch 😍

Na alle doemverhalen zag ik er wel tegrn op, maar het is een hardwerkende schat. Dus heel blij mee.

Ah wat ontzettend fijn voor je

De suprice van kind is klaar, na veel gemopper en hersenen kraken op een gedicht 
En het was ook de laatste keer dat het gedaan moest worden (nu hopen dat ze op het voortgezet onderwijs niet bedenken om suprices te moeten gaan maken)

Bij oudste zoon hadden ze de keuze, lootjes trekken en suprice of kleine cadeautjes voor 5 euro en dan een dobbelspel 
Daar hebben ze unaniem gekozen voor het spel 

Lollypopje schreef op 01-12-2023 om 13:06:

mijn huishoudelijke hulp is fantastisch 😍

Na alle doemverhalen zag ik er wel tegrn op, maar het is een hardwerkende schat. Dus heel blij mee.

Top, blij voor je, een goede hulp voelt als een lot uit de loterij 👍️

Lollypopje

Lollypopje

01-12-2023 om 14:58 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 01-12-2023 om 14:21:

[..]

Ah wat ontzettend fijn voor je

Ja, dat geeft echt rust. Viel me ook op mijn gemak bij haar.

Er waren wel 1of2 dingen die beter/anders konden, maar iedereen mist weleens iets. Over de gehele linie wws ze goed en grondig en ze liet mij lekker met rust 😁

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-12-2023 om 15:46

Misschien te vroeg gejuicht maar het lijkt erop dat mijn knie weer normaal doet...

Lollypopje schreef op 01-12-2023 om 14:58:

[..]

Ja, dat geeft echt rust. Viel me ook op mijn gemak bij haar.

Er waren wel 1of2 dingen die beter/anders konden, maar iedereen mist weleens iets. Over de gehele linie wws ze goed en grondig en ze liet mij lekker met rust 😁

Fijn dat ze jou ook met rust laat ! Dat scheelt zoveel. Als je een echte kwebbel krijgt, dan kan dat ook veel energie kosten.

Heerlijk  gezwommen  vanmorgen.

wat fijn lollypopje! Het is je gegund!

Net een hele lieve klant aan de lijn gehad. Mooi eind van de werkdag. 

Vanavond eindelijk naar de bioscoop met een vriendin. Het plannen heeft even een aantal maanden geduurd maar vanavond gaat het lukken. 

Bailey26 schreef op 01-12-2023 om 18:01:

Vanavond eindelijk naar de bioscoop met een vriendin. Het plannen heeft even een aantal maanden geduurd maar vanavond gaat het lukken.

Leuk!
welke film?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.