Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


dat het heerlijk weer was om te fietsen

lientje69 schreef op 28-11-2023 om 20:07:

[..]

Dank je voor je lieve reactie Loulou. Ja, het was niet wat ik voor ogen had toen ik jong was. Ik zou carrière maken, man zou huisman worden. Toen kreeg ik op mijn 21-ste dat herseninfarct en toen werd alles anders. Heb me in ruim 30 jaar er bovenuit geworsteld en werk nu weer 24 uur . Onder mijn niveau maar wel mooi werk ( zorg ) . Maar ik word nooit meer zoals ik op mijn 20- ste was. Slank, sportief, baan met veel toekomstperspectief. Dat komt nooit meer terug

Maar, ik leef nog, zit niet in een rolstoel, heb ( met veel moeite ) een gezin gekregen en ben nu redelijk blij en tevreden met hoe het is. Overal is wel wat.

💕

Met dochter op een middelbare school wezen kijken en heel enthousiast. Dit zou wel eens goed bij haar kunnen passen. 
Ze zit nu op een hoogbegaafdheid school en deze middelbare lijkt daar goed op aan te sluiten. 
En, niet onbelangrijk, ze is zelf ook enthousiast 😁

Dank je Moirmel en krulliebollie!

Mijn werk. Nog steeds blij mee.

nlies schreef op 29-11-2023 om 16:34:

[..]

waar woon jij dan? hier wel regen bijna de hele dag, geen sneeuw

In Flevoland. Was maar een klein beetje maar toch even pret gehad.

Hier sneeuwt het nu ook. Kop Noord-Holland.

dat PSV wint van Sevilla.
Wobbelkont waar ben je?

Bakblik schreef op 29-11-2023 om 16:48:

[..]

Die mag je melden in het goede daad van vandaag topic. Dat was een paar weken geleden een leuk topic. Dan kan dat weer gereanimeerd worden. 😂

Ff zoeken

Saga schreef op 29-11-2023 om 21:15:

dat PSV wint van Sevilla.
Wobbelkont waar ben je?

Hierrr! 

Wat ‘n prachtige dag in Sevilla! ♥️

Geen club is mooier dan de mijne,
De club waar ik van kinds af aan al kom.

Blij met de sneeuw! Die rode daken met zo’n wit laagje, altijd net een sprookje.

Al sinds dinsdag op een roze wolk na de geboorte van ons eerste kleinkind. Zo bijzonder om je eigen dochter als moeder te zien 

pind@ schreef op 30-11-2023 om 11:20:

Al sinds dinsdag op een roze wolk na de geboorte van ons eerste kleinkind. Zo bijzonder om je eigen dochter als moeder te zien

Gefeliciteerd!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.