Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-04-2022 om 13:15

Sjemig Rooiekater, wat lullig! Hoe vergeet je nou zoiets   

ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-04-2022 om 13:20

Mijn weekend valt in het water. Het is gisteren in mijn rug geschoten en ik kan nog nauwelijks lopen of zitten van de pijn 

Helena71 schreef op 16-04-2022 om 18:50:

Mezelf. Had bone broth opgewarmd. En was even vergeten dat het nog bloedheet was. Nam een slok en nu is een aanzienlijk deel van mijn tong verbrand. En dan niet wat je wel eens hebt als je een hapje neemt, maar gewoon serieus verbrand. Doet zo'n pijn.

he bah. Dat is naar. Maar het fijne is dat je nu ijsjes mag eten 

rooiekater schreef op 17-04-2022 om 09:53:

[..]

Ja maar ga zo lekker fietsen neem lunch mee en ze kunnen de boom in.

Dit is ook de laatste keer dat ik ouders uitnodiging. Dit is jammer genoeg niet de eerste keer dat zo iets gebeurt.

Daar zou ik ook echt niet blij van worden zeker als het vaker gebeurt ... 

Peen schreef op 17-04-2022 om 13:20:

Mijn weekend valt in het water. Het is gisteren in mijn rug geschoten en ik kan nog nauwelijks lopen of zitten van de pijn

Auw! Sterkte met je rug, Peen!

Het lijkt wel overal steeds drukker te worden. Ik droom van een Nederland dat de helft minder mensen telt!!

Dat ik was vergeten dat ik een biertje in de vriezer had gelegd en dat nu half bevroren is 🤦‍♀️ Dat was hier vierde biertje dat gratis was in de actie

Treurniet schreef op 17-04-2022 om 15:17:

Het lijkt wel overal steeds drukker te worden. Ik droom van een Nederland dat de helft minder mensen telt!!

Ik ook!!! 

Treurniet schreef op 17-04-2022 om 15:17:

Ja! Hoe heerlijk zou dat zijn

Tijd om te emigreren denk ik, hier wordt het steeds voller. 

Lily. schreef op 17-04-2022 om 15:58:

[..]

Ja! Hoe heerlijk zou dat zijn

Tijd om te emigreren denk ik, hier wordt het steeds voller.

Dat zal voor de echte rustzoekers wel een serieuze optie kunnen worden, deze tendens zie ik voorlopig de komende tijd nog niet veranderen.

MidasWolf schreef op 17-04-2022 om 16:40:

[..]

Dat zal voor de echte rustzoekers wel een serieuze optie kunnen worden, deze tendens zie ik voorlopig de komende tijd nog niet veranderen.

Klopt. Ze voorspellen dat we tot 20 miljoen inwoners gaan doorgroeien. Vreselijk! 

Een vriendin gaat volgend jaar naar Zweden, dat lijkt me ook wel wat. 

Uit het moderatietopic begrijp ik dat dit topic eigenlijk een nieuw deel moet gaan krijgen… wel jammer…

M'n vloer-peperomia was daarnet geknakt. Op twee plekken. Er stond geen naamkaartje van de dader bij. Ik heb van de stekken maar een nieuwe plant gemaakt. Drie topstekken in één pot dus het lijkt meteen een flinke plant.

Dit zal onderhand de vijfde generatie zijn.

Lily. schreef op 17-04-2022 om 16:47:

[..]

Klopt. Ze voorspellen dat we tot 20 miljoen inwoners gaan doorgroeien. Vreselijk!

Een vriendin gaat volgend jaar naar Zweden, dat lijkt me ook wel wat.

Alleen jammer van de lange koude donkere winters daar. Maar qua ruimte is het er vast een walhalla tov Nederland 

redbulletje schreef op 17-04-2022 om 18:59:

[..]

Alleen jammer van de lange koude donkere winters daar. Maar qua ruimte is het er vast een walhalla tov Nederland

Neem je moeder mee en naar de USA, dat is toch jouw grote liefde? 

Ruimte zat daar. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.