Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

kerst schreef op 08-04-2025 om 18:40:

[..]

Zelfgemaakte kippensoep eten heeft mij laatste keer geholpen, misschien een tip.

Oh dank je voor de tip

Zojuist op  het RTL nieuws op RTL4: Minister Veldkamp van Buitenlandse Zaken roepte de ambassadeur van Isreël op het matje.

Ik vind het Nederlands op tv steeds meer onder de maat.

oudmaarnognietkoud schreef op 08-04-2025 om 19:55:

Zojuist op het RTL nieuws op RTL4: Minister Veldkamp van Buitenlandse Zaken roepte de ambassadeur van Isreël op het matje.

Ik vind het Nederlands op tv steeds meer onder de maat.

O gruwel,  daar kan ik ook slecht tegen. 

Vorig jaar heb ik mijn Dagblad opgezegd, vanwege dat soort slecht taalgebruik.

Bij mijn cursisten die een half jaar in Nederland zijn zo praten dat maakt me niet uit dan doe ik echt mijn best om ze te begrijpen. Van nieuwslezers verwacht ik meer. 

Ik heb hoofdpijn.  Eigen schuld? Ja. Maar toch.🫤

Wieder schreef op 08-04-2025 om 10:05:

[..]

Oh, maar da's waar! Ik ben echt kei-ongezellig 😄. Ik rook niet, ik drink niet, ik spuit niet, ik snuif niet en ik neem ook al geen paastak 😂.

Hahaha ik doe met je mee. Of nouja, doe niet mee 

HAHA!wait..what schreef op 08-04-2025 om 12:26:

[..]

Ik betaalde 16,50 Maar ik vind het wel duur voor een foto die je (ik dan) alleen maakt voor een ID kaart. Als je nog een beetje mag lachen o.i.d. dan wordt het nog een beetje wat. Ipv zo'n criminele foto 🤣

Eigenlijk zit de ergernis vooral bij het feit dat ik er gewoon echt heel lelijk op sta met een enorm geschrokken blik haha!

Begin maart nieuw paspoort. 4 "mugshots" voor €15. Zegt die man ook nog doodleuk: zo nu even lachen, doen we een gratis fotootje erbij waar je leuk op staat. 

Gratis....jaja. niks gratis want zonder die "gratis" foto had je ook €10 kunnen vragen. En dat leuk erop staan klopte ook niet 😅.

Zou nog liever €5 betalen voor 1 pasfoto want meer gebruik ik toch niet. Maar ja snap wel dat dat geen verdienste is voor een fotograaf. 

Hoewel mijn foto's echte mugshots waren (volgens man ontbreekt alleen het bordje nog met mijn gevangenisnummer 😅🙈). Misschien leuk als afschrik voorbeeld tegen inbrekers...pas op hier woont crimineel PinkFlower. 🤣 Kan ik ze toch nog gebruiken. 

lientje69 schreef op 08-04-2025 om 18:24:

Ik heb me weer eens laten verleiden tot het online bestellen van schoenen. Moet ik ook gewoon niet doen. Kunnen helaas weer retour. Stond dat ze wijde pasvorm hadden. Maar helaas. Niet dus...

Heel herkenbaar hoor. Had dit een keer met laarsjes van Ecco.

Wijde pasvorm zegt echt niks. Welke breedtemaat is van belang. 

Iemand die gelijk antwoord wil: "Geef even antwoord  .."🙄

PinkFlower schreef op 08-04-2025 om 23:18:

[..]

Begin maart nieuw paspoort. 4 "mugshots" voor €15. Zegt die man ook nog doodleuk: zo nu even lachen, doen we een gratis fotootje erbij waar je leuk op staat.

Gratis....jaja. niks gratis want zonder die "gratis" foto had je ook €10 kunnen vragen. En dat leuk erop staan klopte ook niet 😅.

Zou nog liever €5 betalen voor 1 pasfoto want meer gebruik ik toch niet. Maar ja snap wel dat dat geen verdienste is voor een fotograaf.

Hoewel mijn foto's echte mugshots waren (volgens man ontbreekt alleen het bordje nog met mijn gevangenisnummer 😅🙈). Misschien leuk als afschrik voorbeeld tegen inbrekers...pas op hier woont crimineel PinkFlower. 🤣 Kan ik ze toch nog gebruiken.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH raap me op 

PinkFlower schreef op 08-04-2025 om 23:18:

[..]

Haha vind het stiekem wel een heel leuk verhaal. Ik durf niet eens meer naar mijn foto te kijken 🙈 

Wat een ellende die pasfoto's he 

Oh ik ben zo moe van het werk   
Ik vind het ook echt even niet leuk! Patiënten moeten allemaal verzet worden want er zijn plotseling 3 therapeuten weggevallen komende 2 á 3 weken. Van de 1 was dit wel bekend (vakantie) maar die zijn allemaal ingepland bij die andere 2. Ook hebben er veel cursus e.d. dus er is gewoon geen ruimte..

Vind het zo vervelend voor de patiënten. Ik ben echt kapot van het nadenken/plannen/opnieuw indelen 

Ik heb al sinds donderdag de hele dag door het gevoel te moeten plassen. Als ik ga, plas ik normaal en een kwartier-half uur later komt dat gevoel alweer op. Als ik dan ga plassen, komt er gewoon wat uit. Ik kan het prima ophouden voor een uur of 5, ‘s nachts hoef ik er ook niet uit om te plassen, heb geen pijn, blaasontsteking is gecheckt (zelfs op kweek), niks…ik wil weten waar dat gevoel vandaan komt!! Het begint nu irritant te worden. Het zit echt in die spier van mijn bekkenbodem. Huisarts geeft aan dat ik cranberrycapsules moet nemen en eventueel over een paar dagen weer urine inleveren. Het is geen blaasontsteking!!! Heb geen van de symptomen die daarbij horen. 

Als ik diezelfde klachten heb komt het door de kou.. zo wordt er op mijn werk amper gestookt nu maar het is buiten nog niet warm genoeg, dus het is fris binnen.. gevolg: loop de hele dag richting toilet terwijl ik doorgaans tijdens het werk max 1x ga. 

ik heb het ook door de kou, ik ga voor ik weg ga plassen, loop 15 min en kan ik een kroegje in om te plassen. Loop 10 min en eigenlijk moet ik weer. 

ergernis van mij vanmiddag: auto rijdt traag en ik ga inhalen. Als ik er dan naast rij gaat auto ineens gas geven en mee rijden. Echt, wtf. En niet 1x hoor. Meerdere auto’s. 

Milala schreef op 09-04-2025 om 19:53:

Als ik diezelfde klachten heb komt het door de kou.. zo wordt er op mijn werk amper gestookt nu maar het is buiten nog niet warm genoeg, dus het is fris binnen.. gevolg: loop de hele dag richting toilet terwijl ik doorgaans tijdens het werk max 1x ga.

Ik heb het al dagen en overal. Op werk, de sportschool, thuis, dus door de kou komt het niet helaas. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.