Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dat het Internet eruit ligt en de hele toko hier stinkt naar yum yum soep..

Evaluna schreef op 17-04-2024 om 22:46:

Ik erger me aan hulpverleners die in de avonduren mailen. Hou het lekker bij kantoor tijden, dan kan ik in de avond ontspannen. Nu ben ik er weer mee bezig.

En met nog veel meer, ik denk dat ik ongesteld moet worden, want het leven valt me veel zwaarder dan anders ...

Je bent niet verplicht om die mails ' s avonds te lezen he..

(Ik denk dat die hulpverleners het zo druk hebben dat ze er overdag niet aan toe komen)

Ik mail bedrijven ook vaak na 18 uur, maar ik verwacht echt niet dat ze savonds nog reageren.

De schnitzels kleine portie van de Jumbo waren vorig jaar nog van echt vlees, want niet allemaal precies dezelfde vorm.  De jeugd hier had erom gevraagd dus ik ze gekocht. Bakken ging al niet goed en toen we ze aangesneden bleek dat een scherp mes niet echt nodig was.  Ze zijn nu van die smurrieachtige zooi gemaakt waar de kipnuggets ook van gemaakt worden.  Die kunnen dus definitief van het boodschappenlijstje geschrapt worden. https://www.jumbo.com/producten/jumbo-varkensschnitzel-gepaneerd-2-stuks-596004BAK
Deze bedoel ik. 

Bakblik schreef op 17-04-2024 om 14:27:

[..]

Nee ik ken ze niet uit het hoofd naar ben me wel bewust dat er meerdere zijn. Ik neem niet gewoon de bovenste, zoals de mensen die ik in Villefranche sur Saone ontmoette. Zij moesten ergens in de dordogne zijn en hadden geen idee dat er meerdere waren.

Navigatie moet je ook met verstand gebruiken.

Waarom denk je dat mensen die niet de hele bosatlas in hun hoofd hebben zitten logisch kunnen nadenken?

Poezie schreef op 18-04-2024 om 19:28:

[..]

Waarom denk je dat mensen die niet de hele bosatlas in hun hoofd hebben zitten logisch kunnen nadenken?

Waarom zo negatief? Ieder mens heeft iets goeds in zich. De mensen die de topo niet vlekkeloos kennen kunnen misschien heel goed borduren of behangen.  Het ligt er ook een beetje aan wat je belangstelling heeft. 

Ben volgens mij ziek aan het worden. Echt ziekziek. Vanmorgen vet slijm zitten ophoesten en alles reutelde, brandende longen. Ging overdag wel beter, met wat paracetamol tegen de hoofdpijn. Nu constant aan t niezen en hoesten, snotneus alles. Maar nog geen koorts gelukkig. Ben echt jaren en jaren niet echt ziek geweest, laatste keer koorts kan ik me ook niet herinneren maar zou me niets verbazen nu

kerst schreef op 18-04-2024 om 11:16:

[..]

Je bent niet verplicht om die mails ' s avonds te lezen he..

(Ik denk dat die hulpverleners het zo druk hebben dat ze er overdag niet aan toe komen)

Ik mail bedrijven ook vaak na 18 uur, maar ik verwacht echt niet dat ze savonds nog reageren.

Klopt, ik heb meldingen ook uitstaan, maar keek er een soort per ongeluk op en dan wil ik het toch weten. Anders ligt er wakker van wat er in zou staan.

Heb de hik.

Mijn koortslip van afgelopen week is nu een scheur die behoorlijk pijn doet.

duizel schreef op 13-04-2024 om 01:40:

dat ik vanavond bij toeval een hele interessante vacature vond. Inzendtermijn tot en met de 12e. Toch maar heel hard aan het werk gegaan en net mijn motivatie en cv verstuurd. Het is al de 13e maar hoop dat ze daar met mijn uitleg erbij doorheen kijken. Mijn ergernis is dus dat ik de vacature niet eerder gezien heb..

Nieuwe ergernis, of eigenlijk teleurstelling, niet uitgenodigd voor een gesprek. 

Ik realiseer me nu wel dat ik eigenlijk wel echt een andere baan wil. Een echt andere baan en dat vind ik nog best lastig om mezelf daarvoor te verkopen. 

duizel schreef op 19-04-2024 om 00:18:

[..]

Nieuwe ergernis, of eigenlijk teleurstelling, niet uitgenodigd voor een gesprek.

Ik realiseer me nu wel dat ik eigenlijk wel echt een andere baan wil. Een echt andere baan en dat vind ik nog best lastig om mezelf daarvoor te verkopen.

Jammer Duizel, hoop dat je snel tegen een leuke andere baan loopt.

Ik wil eigenlijk niet weer zeuren over het weer, maar er is een timmerman onderweg met een nieuwe deur voor het balkon. Het zou ongeveer 'n uur duren, lijkt me niet lekker met dit takkeweer  Zie het alweer helemaal gebeuren dat zo'n man op en neer gaat lopen en mijn vloer naar de knoppen helpt, omdat het balkon vol water ligt.

Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar mijn ergernis is dat je in de meeste gevallen bloemen krijgt als bedankje
Met een bon ben ik net zo blij, kun je tenminste zelf iets uitkiezen

Het vervolg: die bloemen kreeg ik dus gisteren in een restaurant, heel handig als je op de fietst bent en daarna nog om boodschappen wilde.

Bloemen, ik kan er gewoon niks mee..

Koettie schreef op 18-04-2024 om 20:31:

Ben volgens mij ziek aan het worden. Echt ziekziek. Vanmorgen vet slijm zitten ophoesten en alles reutelde, brandende longen. Ging overdag wel beter, met wat paracetamol tegen de hoofdpijn. Nu constant aan t niezen en hoesten, snotneus alles. Maar nog geen koorts gelukkig. Ben echt jaren en jaren niet echt ziek geweest, laatste keer koorts kan ik me ook niet herinneren maar zou me niets verbazen nu

Had ik een paar weken geleden. Na een week dacht ik dat het minder werd, en toen begon het opnieuw. Kon me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo verkouden was. Het heerst, zeggen ze.

Beterschap

Koettie schreef op 18-04-2024 om 20:31:

Ben volgens mij ziek aan het worden. Echt ziekziek. Vanmorgen vet slijm zitten ophoesten en alles reutelde, brandende longen. Ging overdag wel beter, met wat paracetamol tegen de hoofdpijn. Nu constant aan t niezen en hoesten, snotneus alles. Maar nog geen koorts gelukkig. Ben echt jaren en jaren niet echt ziek geweest, laatste keer koorts kan ik me ook niet herinneren maar zou me niets verbazen nu

Hoe gaat het vandaag met je? Ik heb precies hetzelfde! Gelukkig wel vrij vandaag, wil/kan alleen maar op de bank hangen.. Mijn horloge gaf aan dat ik gister de hele dag hoog in m'n stress zat, waarschijnlijk door mijn rare ademhaling

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.