Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

91/1
Zelf tot  986 gekomen in poging 19 al.  Hint 989 nodig gehad om tot de oplossing te komen. 

Opgegeven.  Leuk woord maar geen logische woorden om er te komen.

Ik was zelf tot 940 gekomen. De 5e hint, 985, bracht me op het idee voor het antwoord.
118/5

37/0
Dat ging gelukkig weer eens fatsoenlijk, in tegenstelling tot afgelopen dagen.

speelt ee nog iemand? Ik heb de laatste tijd niet gespeeld maar keek wel even naar het woord van de vorige dag. En het blijft hetzelfde type niet leuke woorden. Zolang dat niet verandert denk ik niet dat ik het nog ga spelen. 

Butterflywhy schreef op 06-04-2025 om 09:22:

speelt ee nog iemand? Ik heb de laatste tijd niet gespeeld maar keek wel even naar het woord van de vorige dag. En het blijft hetzelfde type niet leuke woorden. Zolang dat niet verandert denk ik niet dat ik het nog ga spelen.

Ik kijk nog weleens,  maar de woorden zijn inderdaad nog steeds niet leuk. Hopelijk komt er nog eens een nieuwe lijst met ander soort woorden,  dan ga ik weer fanatiek meespelen.  Nu is er niet veel aan.

Ik heb het idd ook opgegeven. Steeds hetzelfde riedeltje maakt t niet zo leuk meer nee

Geen idee hoe  ik het woord van de vorige dag kan zien. Maar af en toe probeer ik een dag en dan denk ik na 100 pogingen en 6 hints . Laaaaat maaaaar..

Ik speel het nog elke dag, met wisselend succes. Maar omdat hier (bijna) niemand meer meedoet, meldt ik het hier niet meer.
Een paar dagen terug was poging 7 raak met...... ontwikkeling. 😁

lientje69 schreef op 06-04-2025 om 20:23:

Ik heb het idd ook opgegeven. Steeds hetzelfde riedeltje maakt t niet zo leuk meer nee

Geen idee hoe ik het woord van de vorige dag kan zien. Maar af en toe probeer ik een dag en dan denk ik na 100 pogingen en 6 hints . Laaaaat maaaaar..

Rechtsboven op het vraagteken drukken. 

Schemerlampje schreef op 06-04-2025 om 22:34:

Ik speel het nog elke dag, met wisselend succes. Maar omdat hier (bijna) niemand meer meedoet, meldt ik het hier niet meer.
Een paar dagen terug was poging 7 raak met...... ontwikkeling. 😁

Hahaha het is een pot nat. Niet leuk meer. Een variant van een variant op die ene variant enz.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.