Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

57/0, was even zoeken.

Ik begon goed in poging 2 op 859. Via allerlei groen in poging 21 aanbeland bij 996. Maar wat ik ook bedacht verder kwam ik niet dus toch maar een hint genomen (997). Daarna nog 11 pogingen nodig gehad om het antwoord te bedenken.
74/1

64/1
Bij poging  9 al 983.  Zelf tot 996 gekomen  maar kwam maar niet hoger. Hint 997 bracht me naar de oplossing. 

Opgegeven

ik heb het ook opgegeven. Heb 2 hints gekregen, beide woorden die me nog niet bekend waren (1 en 988). Had uiteindelijk echt heel veel groene woorden, uiteindelijk zelfs 992,993 en 995 maar kwam er echt niet uit. Hopelijk gaat het jullie beter af. 

Mensen, ik ben ziek, dus ik heb maandag geen weekoverzicht kunnen geven. Als ik me weer goed voel, zal ik deze plastsen.

Opgegeven.

Waar is Sassenach eigenlijk gebleven?

masatu schreef op 13-11-2024 om 10:20:

Opgegeven.

Waar is Sassenach eigenlijk gebleven?

Oh, cross-post.

Beterschap!

Hier na 3 hints ook opgegeven.  Deze had ik nooit geraden. 

Beterschap  Sassenach!

Sassenach schreef op 13-11-2024 om 10:19:

Mensen, ik ben ziek, dus ik heb maandag geen weekoverzicht kunnen geven. Als ik me weer goed voel, zal ik deze plastsen.

Beterschap 

Beterschap Sassenach!

Ik ben nu tot 982 gekomen,  maar weet het verder ook niet. Internet is ook al niet behulpzaam hiervoor    Straks maar verder proberen. 

Sassenach schreef op 13-11-2024 om 10:19:

Beterschap, rustig aan! De competitie is leuk, maar we kunnen best een weekje zonder.

Poging 10 was eerste groen op 498. In poging 29 gevorderd tot 998. En daar ben ik nu nog....

Schemerlampje schreef op 13-11-2024 om 11:49:

Poging 10 was eerste groen op 498. In poging 29 gevorderd tot 998. En daar ben ik nu nog....

Knap dat je überhaupt op zo'n woord komt!

Beterschap Sassenach!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.