Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?


28/0 ik had bij 24 pas 4 positieve woorden, die ene hint die ik nam maakte het, samen met mijn eerste gok, wel makkelijk

Poging 55 pas het eerste groen op 145. Via 773, 350, 673 en 762 was poging 80 raak.
80/0
Gisteren had ik het met 1 hint en aantal pogingen weet ik niet meer.

Poging 43 eerste groen op 888, via allerlei prachtige woorden tot 993 gekomen. Verder kwam ik niet. Nu 6 hints verder (994–999) en ik heb geen idee. Bij de bovenste 6 woorden past één bepaald woord, maar dat is het niet. Verder zie ik weinig verband tussen die woorden en al helemaal geen verband met het hele rijtje wat ik al had…

Ik probeer nu een woord te bedenken dat qua betekenis past bij mijn zelfgevonden lijst, en een combinatie is met het woord dat een combinatie vormt met de bovenste 6 woorden.

Maar even laten liggen, misschien zie ik het later nog.

Schemerlampje schreef op 24-09-2024 om 08:56:

Poging 43 eerste groen op 888, via allerlei prachtige woorden tot 993 gekomen. Verder kwam ik niet. Nu 6 hints verder (994–999) en ik heb geen idee. Bij de bovenste 6 woorden past één bepaald woord, maar dat is het niet. Verder zie ik weinig verband tussen die woorden en al helemaal geen verband met het hele rijtje wat ik al had…

Ik probeer nu een woord te bedenken dat qua betekenis past bij mijn zelfgevonden lijst, en een combinatie is met het woord dat een combinatie vormt met de bovenste 6 woorden.

Maar even laten liggen, misschien zie ik het later nog.

Ik had al wen vermoeden dat het vandaag een lastige is. Ben bij mn 30ste woord ongeveer en pas eentje heeeeel klein beetje groen. Niet noemenswaardig. Al de andere standaardwoorden leveren niets op.

Opgegeven.  Ook deze had ik nooit geraden

Schemerlampje schreef op 24-09-2024 om 08:56:

Poging 43 eerste groen op 888, via allerlei prachtige woorden tot 993 gekomen. Verder kwam ik niet. Nu 6 hints verder (994–999) en ik heb geen idee. Bij de bovenste 6 woorden past één bepaald woord, maar dat is het niet. Verder zie ik weinig verband tussen die woorden en al helemaal geen verband met het hele rijtje wat ik al had…

Ik probeer nu een woord te bedenken dat qua betekenis past bij mijn zelfgevonden lijst, en een combinatie is met het woord dat een combinatie vormt met de bovenste 6 woorden.

Maar even laten liggen, misschien zie ik het later nog.

Ik had wel gelijk met mijn theorie, maar heb het niet zelf kunnen bedenken. Ook maar opgegeven.

Opgegeven, zelf tot 979 gekomen. Had ik nooit geraden, en dat terwijl ik een woord had geraden die maar 1 letter minder had dan het woord.

heb ook maar opgegeven

hier ook opgegeven

23/0

woord 19,20 en 21 waren groen. 22 niet en 23 was bingo.

30/0
Met als enige groene 697 en 778

Gister kwam ik niet eens in het groen en na het lezen van jullie berichten meteen maar opgegeven.

Vandaag 46/0. Eerste groen was pas in poging 40: 922. Daarna volgden 692, 821 en bingo 

14/0 
Bij 1 op 347, bij 3 op 951, , paar groene woorden nog, toen maar even laten zitten, verdere poging: nou dan dit maar proberen en oeps het was opeens bingo

19/0

Eerste groen bij poging 14 was 697. Via 778, 858 en 996 naar bingo.

Poging 11: 697, poging 13: 778, poging 15: bingo!
15/0

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.