Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Gisteren 97/1, die van vandaag heb ik nog niet gevonden

Ik vond het vandaag niet te doen. Ik had al 5 hints gehad voor ik zelf een keer een groen woord bedacht. De negende hint (904) bracht mij wel gelijk bij het antwoord. Er zat bij mij geen enkele logica in de lijst, het is zo’n woord waarbij je met bijna elk ander woord een verband kan bedenken.
189\9

Gisteren wel begonnen, maar niet afgemaakt

ik vond deze ook lastig, 5 hints waar ik niks mee kon maar wel wat groene woorden had zonder logica. Toen de 6e hint woord 982 en toen had ik hem gelijk.

84/6 

104/4
Zelf tot 665 gekomen, daarna na 2 hints op 914 gekomen. Maar had er daarna nog 2 nodig om naar de oplossing  te komen. 

Opgegeven, dit vond ik te ingewikkeld. 

Ook opgegeven kon weinig maken met mijn woorden zat op het verkeerde spoor en de hints gingen alle kanten op. 
mik had o.a 204.305,437,811.845,973,989

Ook opgegeven..

Ik kom er ook niet uit, opgegeven.

Ik zou het wel leuker vinden als de woorden weer iets meer toegankelijk en logisch te volgen zouden zijn. Het is nu vaak te lastig. 

Strijkstok schreef op 27-12-2024 om 18:36:

Ik zou het wel leuker vinden als de woorden weer iets meer toegankelijk en logisch te volgen zouden zijn. Het is nu vaak te lastig.

Precies mijn punt de vorige keer. Hierdoor haak ik sneller af. Geen zin meer om het te spelen.

Butterflywhy schreef op 27-12-2024 om 18:57:

[..]

Precies mijn punt de vorige keer. Hierdoor haak ik sneller af. Geen zin meer om het te spelen.

Er zit idd geen logica in meer. En hele rare hints. Als deze woorden op zijn beginnen we toch maar weer bij 1 denk. Toen ging het ietsje soepeler.

Hoe moeilijker het is, des te leuker ik het juist vind. 

462/1

Ik ben zelf tot 969 gekomen bij poging 311. Bij poging 452 toch maar een hint genomen. Dat was 976. Ik vond daarna nog 981 voor ik bingo had.

lientje69 schreef op 27-12-2024 om 18:59:

[..]

Er zit idd geen logica in meer. En hele rare hints. Als deze woorden op zijn beginnen we toch maar weer bij 1 denk. Toen ging het ietsje soepeler.

Sassenach schreef op 27-12-2024 om 19:24:

Hoe moeilijker het is, des te leuker ik het juist vind.

462/1

Ik ben zelf tot 969 gekomen bij poging 311. Bij poging 452 toch maar een hint genomen. Dat was 976. Ik vond daarna nog 981 voor ik bingo had.

Jij hebt écht zó veel geduld. Chapeau! Dan ben ik er al 300 keer klaar mee hoor.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.