Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Q escaperoom 2023

Wie zit er al klaar voor of is het (nog) van plan te gaan volgen?
Kai Merckx, Marieke Elsinga, Bram Krikke en Domien Verschuuren worden om  14.00 uur opgesloten.
Hier zit dan gelijk een kritisch puntje van mij (ligt waarschijnlijk aan mij hoor!) want reken er maar op dat we over ongeveer 1.5 uur de locatie pas weten en het pas écht begint. Dit i.vm. de autorit naar de locatie.

Desondanks heb ik er wel zin in en ben heel benieuwd naar de locatie!
Meepuzzelen zal ik niet doen, maar ben gewoon benieuwd wie van jullie het ook volg en misschien wél mee puzzelt!

Ik ben weer aan het kijken, vond het de afgelopen jaren zo leuk! De spanning wordt dit jaar wel flink opgebouwd zeg 😄

noas_1993

noas_1993

17-12-2023 om 16:02 Topicstarter

sweetnovember schreef op 17-12-2023 om 15:55:

Ik ben weer aan het kijken, vond het de afgelopen jaren zo leuk! De spanning wordt dit jaar wel flink opgebouwd zeg 😄

Ik ben half aan het kijken omdat ik niet thuis ben. Heb tot nu toe alleen Domein nog maar gezien inderdaad, spannend

Ik ga het wel volgen. Geeft mij een klein beetje hetzelfde gevoel als het glazen huis jaren terug. 

ik luister veel qmusic dus ik volg dit ook. Nu ben ik thuis maar komende week moet ik veel werken dus dan mis ik het wel gedeeltelijk helaas. Maar het idee vind ik echt leuk!

Hier juist non-stop Serious Request vanaf straks 

noas_1993

noas_1993

19-12-2023 om 15:31 Topicstarter

Ik heb vandaag jammer genoeg niet live mee kunnen kijken, dus ik ben nu de liveblog terug aan het kijken.
Is het jullie opgevallen dat ze de USB's moesten zoeken in dezelfde ruimte als waar gisteren de glazen stonden. Toen de deur open ging zei Marieke nog ''oh, een soort nooduitgang''

Dit zou dus betekenen dat er in de tussentijd ook nog ''veranderingen'' worden aangebracht aan de escaperoom.

Zou het niet een klein beetje gescript zijn?

ik heb geen idee, ik luister het niet zoveel helaas. 

noas_1993 schreef op 19-12-2023 om 15:31:

Ik heb vandaag jammer genoeg niet live mee kunnen kijken, dus ik ben nu de liveblog terug aan het kijken.
Is het jullie opgevallen dat ze de USB's moesten zoeken in dezelfde ruimte als waar gisteren de glazen stonden. Toen de deur open ging zei Marieke nog ''oh, een soort nooduitgang''

Dit zou dus betekenen dat er in de tussentijd ook nog ''veranderingen'' worden aangebracht aan de escaperoom.

Zou het niet een klein beetje gescript zijn?

Dit denk ik ook wel. Een klein beetje bijsturen. Ook denk ik soms om te voorkomen dat ze na 2 dagen weer vrij zijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.