Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ja/Nee 12-09-2023 Pizza Hawaï

Peiling

Pizza Hawai
86 stemmen
43%
57%

Ik wel. 
Dacht afgelopen vakantie dochter van 20 maanden voor het eerst pizza te geven. Hawaii leek me handig, lekker zoet. Pizza vond ze lekker "lusse wel", maar "die niet, af doen", de ananas werd vakkundig er vanaf geplukt. 

Lekker hoor, maar dan met in plaats van de ham vega pepperoni 

Het is wmb juist de combinatie van zoet en zout die lekker is, net als kaaspannenkoek met stroop.

Nog nooit gegeten, ik vind warm fruit niet lekker. Ik vind het ook een vrij bijzondere combinatie, moet ik zeggen. Vast door een Nederlander verzonnen. Nee gestemd dus.

Ja lekker!

MMcGonagall schreef op 12-09-2023 om 22:07:

Nog nooit gegeten, ik vind warm fruit niet lekker. Ik vind het ook een vrij bijzondere combinatie, moet ik zeggen. Vast door een Nederlander verzonnen. Nee gestemd dus.

Nee hoor, een Griek. In Canada.

Ik heb het nog nooit geprobeerd. Ik vind gorgonzola en paprika lekker op mijn pizza.

Nee. Kleutervoer.

kenfan schreef op 12-09-2023 om 22:40:

Nee. Kleutervoer.

Peuter says no: “die niet, af doen”.

Ja! Lekker op zijn tijd, niet te vaak. 

Bakblik schreef op 12-09-2023 om 20:04:

Nee, ik houd niet van warme ananas en liever ook geen ananas uit blik.

Idem. En sowieso geen zoetigheid op je pizza. Smerig.

Ik eet het niet, want eet geen ham, maar vind dat mensen best pizza Hawaï mogen eten. 

Ik eet mijn vegaburger altijd met ananas

FancyDuck29

FancyDuck29

13-09-2023 om 13:41

Love it

Nee ik hou niet van zoet op een pizza. 

Het is geen favoriete smaak, prima voor een enkele keer als afwisseling.

Over moeite gesproken, dan heb ik nog meer moeite met pizza uit de supermarkt Ik haal ze het liefste of bij een goede Italiaan of we maken zelf in de pizza oven bij mijn ouders. Nu heb ik ook geen oven dus dat maakt de keuze ook makkelijk. 
* wat overigens niet betekent dat ik neerkijk/verkeerd vind als mensen pizza uit de supermarkt halen helemaal prima 

Ik zou het wel kunnen doen(supermarkt pizza), maar dan zie ik het eerder als snel tussendoor als ik laat thuis kom van iets. Of geen zin heb om uitgebreid te koken. Ik zou het niet snel doen als ik rustig wil tafelen en volop wil genieten van de pizza.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.