Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Feles schreef op 05-11-2021 om 21:13:

[..]

Hier in de buurt ook al kerstverlichting buiten gespot.

In de flat naast mij staat de kerstboom nog steeds  Of ze hebben hem dit weekend op precies dezelfde plek neergezet.

Had het niet eens door tot de klok terug ging en het weer vroeg donker is.

Ach, in januari liggen de paaseitjes in de schappen en in september de kruidnoten dus waarom niet. 

Hoewel ik zelf altijd de regel gehanteerd heb "Pas als sinterklaas het land uit is"

Granny71 schreef op 05-11-2021 om 21:17:

[..]

In de flat naast mij staat de kerstboom nog steeds Of ze hebben hem dit weekend op precies dezelfde plek neergezet.

Had het niet eens door tot de klok terug ging en het weer vroeg donker is.

Toen viel het opeens op 

Bij mijn achterburen staat er al twee weken een boom! Zowel binnen als buiten één.

Dat mensen nog steeds volop willen feesten (verjaardagen)
Zo duurt alle ellende alleen maar langer..

noas_1993 schreef op 06-11-2021 om 20:56:

Dat mag ook weer hoor. Sinds ik en de mensen om mij heen volledig zijn gevaccineerd speelt Corona niet meer zo'n grote rol meer in onze levens. Wij geven ook al een tijdje weer handen en knuffelen elkaar. 

noas_1993 schreef op 06-11-2021 om 20:56:

Dat ze dat willen en doen begrijp ik, maar dat mensen bij klachten niet thuis blijven begrijp ik dan weer niet.

Dat jij klaar bent met corona, maakt niet dat corona er ook klaar mee is.

Ik ben helemaal verbaasd. Mijn zoon is net terug van een vakantie in Berlijn. Daar wordt er overal nog gerookt in de cafe's. Ik wist dat niet. Binnenkort toch maar eens een weekendje Berlijn boeken met een vriendin.

watertoren schreef op 07-11-2021 om 15:38:

Ik ben helemaal verbaasd. Mijn zoon is net terug van een vakantie in Berlijn. Daar wordt er overal nog gerookt in de cafe's. Ik wist dat niet. Binnenkort toch maar eens een weekendje Berlijn boeken met een vriendin.

In de café’s in Berlijn waar ik geweest ben niet hoor. Ik heb soms hebt idee dat jij in een hele andere wereld leeft. 

Sun.lover schreef op 07-11-2021 om 19:23:

[..]

In de café’s in Berlijn waar ik geweest ben niet hoor. Ik heb soms hebt idee dat jij in een hele andere wereld leeft.

ik ben 2 jaar terug in Berlijn geweest en idd er wordt niet gerookt in de café's en restaurants

Dat sommige Pokemon kaarten € 400.000 waard zijn.

Sun.lover schreef op 07-11-2021 om 19:23:

[..]

In steden geloof ik het direct dat er in cafés (bijna)niet meer gerookt wordt.

Op het Duitse platteland zal dat denk ik nog wel anders zijn.

Zeker in de kleinere dorpscafés.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

11-11-2021 om 09:03

Nu gaan carnavallen in Brabant en Limburg terwijl de zorg in je eigen regio je smeekt om het niet te doen. Echt onbegrijpelijk, vanuit welke kant bekeken dan ook.

Wednesday schreef op 11-11-2021 om 09:03:

Nu gaan carnavallen in Brabant en Limburg terwijl de zorg in je eigen regio je smeekt om het niet te doen. Echt onbegrijpelijk, vanuit welke kant bekeken dan ook.

Ik kan hier ook met mn pet niet bij. Vind dit zó onverantwoordelijk. Een hele dikke vinger naar de zorg en de rest. 

Wednesday schreef op 11-11-2021 om 09:03:

Nu gaan carnavallen in Brabant en Limburg terwijl de zorg in je eigen regio je smeekt om het niet te doen. Echt onbegrijpelijk, vanuit welke kant bekeken dan ook.

Want wat is het verschil tussen Carnaval en op stap gaan - Yes, alleen de kledij en muziek. Verder staan de mensen evendicht op elkaar en drinken ze evenveel.

Of vergelijk het met een festival - die mogen ook. Mensen kleden zich alleen anders en er wordt andere muziek gedraaid - mensen staan evendicht op elkaar en zullen evenveel drinken.

Nee, ga Carnaval nou niet de schuld geven. Mensen staan overal dicht op elkaar, mensen drinken overal z’n drankje, en grote groepen mensen zitten/staan bijna elke week bij elkaar in 9 Nederlandse voetbalstadia.

Wobbelkont schreef op 11-11-2021 om 10:31:

[..]

Want wat is het verschil tussen Carnaval en op stap gaan - Yes, alleen de kledij en muziek. Verder staan de mensen evendicht op elkaar en drinken ze evenveel.

Of vergelijk het met een festival - die mogen ook. Mensen kleden zich alleen anders en er wordt andere muziek gedraaid - mensen staan evendicht op elkaar en zullen evenveel drinken.

Nee, ga Carnaval nou niet de schuld geven. Mensen staan overal dicht op elkaar, mensen drinken overal z’n drankje, en grote groepen mensen zitten/staan bijna elke week bij elkaar in 9 Nederlandse voetbalstadia.

Eens. Of dat de tribunes bij het voetbal of F1 gewoon helemaal vol zitten. Kijk, ik vind er heus iets van dat dit allemaal gewoon mag/kan en zo, maar of allemaal wel of allemaal niet. 

Het enige dat ik mij kan voorstellen, stel dat er door carnaval altijd veel mensen op de spoedeisende hulp terecht komen, dan valt er nog iets voor te zeggen.

Maar zelf zou ik echt niet lekker kunnen carnavallen dit jaar. Al is het maar omdat ik demenigten ontwend ben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.