Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Herfstappeltaart schreef op 29-10-2021 om 09:12:

[..]

Ja maar toch kan hun hoofd die relatie niet leggen. Ik hanteer het ezelsbruggetje: vóórjaar=klok vooruit.

Waarom moet je daar dan een relatie mee leggen.? 

irmama schreef op 29-10-2021 om 09:26:

[..]

Waarom moet je daar dan een relatie mee leggen.?

In hun hoofd kunnen ze niet de relatie leggen tussen langer licht en of dan de klok voor- of achteruit moet.

ik denk altijd: herfst, heerlijk een uurtje langer slapen! Daar heb ik geen ezelsbruggetje voor nodig

Ik moet het ook elk jaar weer opzoeken, het blijft bij mij gewoon niet hangen.
Ik heb het idee dat het net zoiets is als links en rechts door elkaar halen... wat ik ook doe

Hier ook een ezelsbruggetje nodig: in het voorjaar gaat de klok vooruit.

waarom er nog altijd zo'n rits sluitclips bij een rol vuilniszakken of boterhamzakjes zit. Denk dat bijna niemand die gebruikt. Je zou ze denk ik beter los kunnen kopen. Nu belanden ze hier altijd meteen in de prullenbak. Zonde

Waarom ik mijn gasaansteker niet meer kan vullen. Jammer want ik heb hem een aantal jaren en met zo'n bus gas kon ik hem bijvullen. Je kon dan de vloeistof zien zitten, maar nu vult hij niet meer. Misschien gevalletje "geplande veroudering".

Ik ben verknocht aan dat ding dus jammer.

Je moet hem echt omlaag houden met het ventiel dus ik doe het wel goed.

rionyriony schreef op 29-10-2021 om 15:23:

Waarom ik mijn gasaansteker niet meer kan vullen. Jammer want ik heb hem een aantal jaren en met zo'n bus gas kon ik hem bijvullen. Je kon dan de vloeistof zien zitten, maar nu vult hij niet meer. Misschien gevalletje "geplande veroudering".

Ik ben verknocht aan dat ding dus jammer.

Je moet hem echt omlaag houden met het ventiel dus ik doe het wel goed.

Ben bang dat het toch een nieuwe zal moeten worden😬 het zal wss gewoon veroudering.

Feles schreef op 29-10-2021 om 13:17:

Hier ook een ezelsbruggetje nodig: in het voorjaar gaat de klok vooruit.

De hele zomer doen we om 6 uur ‘s morgens alsof het 7 uur is. Daarom is het nu ‘s morgens zo achterlijk lang donker en voel je je zo verrot. Vanaf zondag wordt het weer een paar maanden normaal.

Apiejapie schreef op 29-10-2021 om 15:10:

waarom er nog altijd zo'n rits sluitclips bij een rol vuilniszakken of boterhamzakjes zit. Denk dat bijna niemand die gebruikt. Je zou ze denk ik beter los kunnen kopen. Nu belanden ze hier altijd meteen in de prullenbak. Zonde

Je kunt beter vuilniszakken met trekkoord kopen, die zijn veel praktischer in gebruik dan die losse clips. 

redbulletje schreef op 29-10-2021 om 16:08:

[..]

Je kunt beter vuilniszakken met trekkoord kopen, die zijn veel praktischer in gebruik dan die losse clips.

Ja klopt dat dat handiger is. Maar ik heb dat trekkoord niet nodig. Gewoon een zak is prima. Maar dan zonder ongevraagde dingen erbij die ik weg kan gooien. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

29-10-2021 om 17:12

redbulletje schreef op 29-10-2021 om 09:14:

[..]

Mijn ezelsbruggetje is dat we er in de winter op achteruit gaan en in de lente op vooruit

Ik zie dat juist andersom, in de winter hebben we eindelijk ons uur weer terug. Ik haat het als de klok vooruit gaat, ik mis mijn uur dan echt de eerste dagen.

Ik heb elk jaar echt een paar weken last van de zomertijd. De wintertijd daar ben ik gek genoeg altijd zo aan gewend. Voelt toch natuurlijker.

Rachel. schreef op 29-10-2021 om 15:45:

[..]

Ben bang dat het toch een nieuwe zal moeten worden😬 het zal wss gewoon veroudering.

Vermoedelijk. Hij doet het nog wel een tiental keren na elke vulpoging maar het volgende jaar zal hij niet meer halen. Hij was maar 89 centjes maar toch..

Yolo schreef op 29-10-2021 om 17:12:

[..]

Ik zie dat juist andersom, in de winter hebben we eindelijk ons uur weer terug. Ik haat het als de klok vooruit gaat, ik mis mijn uur dan echt de eerste dagen.

Ik vind de wintertijd juist storend want ik heb zeker in de winter liever het uur aan 't eind van de middag licht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.