Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Contactlens abonnement specsavers

Wie heeft ervaring met een contactlens abonnement bij specsavers? Ik heb een aantal maanden geleden een abonnement afgesloten. Er moet maandelijks betaald worden en 1 keer in de 3 maanden worden 3 paar lenzen opgestuurd. Ik heb inmiddels al 4 maanden betaald, maar nog geen lenzen ontvangen. Op 25 juli kreeg ik een mail dat de lenzen binnen waren en dat ik opnieuw bericht zou krijgen als ze verstuurd werden. 6 augustus kreeg ik een mail dat ik de lenzen binnen 5-14 dagen kan verwachten. Tegen die tijd heb ik al 5 keer betaald.

Duidelijk dat ze een logistiek probleem hebben. Of jokkebrokken ze een beetje tegen de abonnees om ze in blije verwachting te houden?

Klacht indienen.
Waarin je ze de kans geeft om binnen 2 weken de lenzen te leveren, omdat je anders afziet van het abonnement.

Je kunt ook (gratis)contact opnemen met Consuwijzer om advies te vragen.

ACM ConsuWijzer | Praktisch advies voor consumenten

Anouk1234

Anouk1234

13-08-2024 om 08:51 Topicstarter

Ik heb sowieso a.s. maandag een afspraak staan voor lenzencontrole daar ga ik er ook wel melding van maken.

Oh dat zullen ze wel goed oplossen.

Ik heb al jaren zo'n abonnement en het gaat altijd goed. Of...kan me herinneren dat ze in het verre verleden een keer vertraagd waren, toen mocht ik lenzen in de winkel meenemen. 

Anouk1234 schreef op 13-08-2024 om 08:51:

Ik heb sowieso a.s. maandag een afspraak staan voor lenzencontrole daar ga ik er ook wel melding van maken.

Dan geef je ze weer een week erbij. 

dan bel je toch veel eerder?? Hup telefoon pakken

hier in huis ook 2 abonnementen, al jaren heel tevreden mee. Lenzen worden elke 3 maanden per post bezorgd en toen er een keer een kind was dat een gescheurde lens had werd er na 1 telefoontje een extra doos voor 3 maanden gestuurd 
Bovendien elke 2 jaar een nieuwe gratis bril 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.