Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!

Iemand een idee voor een kalender voor een man die eigenlijk alles al heeft?

Waar houdt hij van?

Misschien iets met bier of chocola?

Of gereedschap, andere drank, lego?

Femke09

Femke09

14-09-2021 om 10:43 Topicstarter

Pfff, oorwurm van de dag: go tellie on de mountun!! (go tell in on the mountains, de versie van mijn zoon twee jaar terug) 
Misschien toch vast in kerstsfeer gekomen door dit topic

geen bier en ook geen wishkey, wel likeurtjes.
Chocolade alleen puur

hij is trouwens ook geen klusser😬

Ciska78 schreef op 14-09-2021 om 12:01:

hij is trouwens ook geen klusser😬

Is hij gelovig? Dan elke dag weer een andere spreuk uit de Bijbel. De ene dag over huwelijkse trouw, dan weer dat je niet jaloers mag zijn op andermans spullen, niet mag stelen, enz. enz.

rionyriony schreef op 14-09-2021 om 13:52:

[..]

Is hij gelovig? Dan elke dag weer een andere spreuk uit de Bijbel. De ene dag over huwelijkse trouw, dan weer dat je niet jaloers mag zijn op andermans spullen, niet mag stelen, enz. enz.

Ook niet, moeilijk he. Hij is wel bezig met computers maar daar kan ik niets over vinden. En kijkt graag Max verstappen

Heb een leuke op etsy gezien waar die lind ballen in passen maar kan nog geen linken plaatsen.
Alleen zullen mijn katten dat niet laten staan

Ciska78 schreef op 14-09-2021 om 17:49:

[..]

Ook niet, moeilijk he. Hij is wel bezig met computers maar daar kan ik niets over vinden. En kijkt graag Max verstappen

Misschien miniflesjes drank: https://www.vinopio.be/sterke-...

rionyriony schreef op 15-09-2021 om 17:23:

[..]

Deze is inderdaad wel leuk en makkelijk na te maken: https://www.etsy.com/listing/1...

Die is dit jaar anders en gevarieerder dan vorig jaar, maar toen was hij ook wel een goedkoper.

Iemand toevallig ergens een kalender tegengekomen met iets van monstertjes verschillende kleuren/merken vulpenneninkt? Of iets anders met inkt, verf, etc?

Ik zag vandaag dat er nu ook een zwarte Cross advent kalender (krat) is. 
Wel prijzig, 75,- 

MelodicStork94

MelodicStork94

16-09-2021 om 07:35

Belklo schreef op 15-09-2021 om 19:18:

Iemand toevallig ergens een kalender tegengekomen met iets van monstertjes verschillende kleuren/merken vulpenneninkt? Of iets anders met inkt, verf, etc?

De diamine ink-vent-calendar. Nu al beschikbaar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.