Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Wilde katten afschieten

Tickel schreef op 14-01-2023 om 18:46:

[..]

Er is er maar eentje raar, en dat ben jij.

Lekker genuanceerd. 

Bumblebee schreef op 14-01-2023 om 22:44:

[..]

Omdat dat niet goed is voor een kat.

En waarom is dat niet goed voor een kat? En al die mensen die hun katten wel binnenhouden, doen zij dan aan dierenmishandeling?

Bumblebee schreef op 14-01-2023 om 22:44:

[..]

Wat is hier niet waar dan?

Ah, ik zie het al, stadsbewonertje

Friezinnetje schreef op 14-01-2023 om 18:41:

[..]

En waarom voer jij dan een Engelse nick?

De meesten kunnen Engels lezen. 

Doglover351 schreef op 14-01-2023 om 22:46:

[..]

Ah, ik zie het al, stadsbewonertje

Nee hoor plattelander met een hekel aan jagers. 

Bumblebee schreef op 14-01-2023 om 22:47:

[..]

De meesten kunnen Engels lezen.

de meeste Friezen kunnen de plaatsnamen ook lezen En een heleboel 'buitenlanders'  ook nog. 

Friezinnetje schreef op 14-01-2023 om 18:41:

[..]

En waarom voer jij dan een Engelse nick?

Opdat wij domme Friezen dat niet kunnen begrijpen 

Bumblebee schreef op 14-01-2023 om 22:47:

[..]

Nee hoor plattelander met een hekel aan jagers.

En een haat aan Friesland  

Doglover351 schreef op 14-01-2023 om 22:45:

[..]

En waarom is dat niet goed voor een kat? En al die mensen die hun katten wel binnenhouden, doen zij dan aan dierenmishandeling?

Ik denk dat de meeste katten gelukkiger zijn als ze gewoon hun ding kunnen doen. 

Over katten gesproken.....😼

Bumblebee schreef op 14-01-2023 om 22:49:

[..]

Ik denk dat de meeste katten gelukkiger zijn als ze gewoon hun ding kunnen doen.

Tja, mijn hond zou ook hartstikke blij zijn als 'ie lekker de hele dag rond kon struinen, maar ja.

Ik geloof best dat sommige katten het hartstikke leuk vinden om andere diertjes en mensen lastig te vallen, maar dat lijkt mij geen goede reden 

Doglover351 schreef op 14-01-2023 om 22:48:

[..]

En een haat aan Friesland

Friezen scheiden zich af van de rest daar houd ik niet zo van. En ook hierin weer want ze zijn bang dat ze geen kievitseieren kunnen vinden zometeen. 

Yumi schreef op 14-01-2023 om 22:49:

Over katten gesproken.....😼

Bumblebee schreef op 14-01-2023 om 22:52:

[..]

Friezen scheiden zich af van de rest daar houd ik niet zo van. En ook hierin weer want ze zijn bang dat ze geen kievitseieren kunnen vinden zometeen.

Tja, als alleen in Friesland er nog ruimte is voor de kievit (en andere weidevogels) dan zou eigenlijk iedereen bang moeten zijn om geen eieren (en dus ook geen vogels) meer te vinden

Doglover351 schreef op 14-01-2023 om 22:52:

[..]

Tja, mijn hond zou ook hartstikke blij zijn als 'ie lekker de hele dag rond kon struinen, maar ja.

Ik geloof best dat sommige katten het hartstikke leuk vinden om andere diertjes en mensen lastig te vallen, maar dat lijkt mij geen goede reden

Jij kan er lekker met je hond op uit waarna hij tevreden een botje gaat knagen. Wat mij betreft hoeven heel veel soorten honden ook niet in de openbare ruimte maar ja. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.