Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

14-09-2023 om 08:41

Wat ga jij stemmen - de viafora peiling DEEL 2

Peiling

Wat ga jij stemmen?
187 stemmen
11%
3%
32%
10%
1%
4%
11%
2%
3%
0%
1%
0%
3%
6%
1%
0%
11%
1%

Daglichtlamp schreef op 23-09-2023 om 15:35:

[..]

Als je alleen al nadenkt over de files die we krijgen bij de grens.

Mijn buurmeisje en ik zetten altijd onze boevengezichten op als onze moeders boodschappen gingen doen in Duitsland, 45 jaar geleden, maar we werden nooit aangehouden.

🤔

Die files overleef je wel. Al ik bij Nieuweschans in een fuik reed, mocht ik ook altijd direct verder rijden. Nooit controle gehad.

Een Citroën BX is statistisch gezien misschien ook geen auto voor vermeende criminelen?

Daglichtlamp schreef op 23-09-2023 om 15:43:

https://www.ad.nl/politiek/misschien-blijft-rutte-wel-demissionair-premier-tot-zijn-pensioen~a977a459/
In de coulissen staat ex-politicus Annemarie Jorritsma toe te kijken. ,,Dilan heeft door haar groei in het kabinet de laatste anderhalf jaar laten zien dat ze de beste keuze is.’’ Het voormalige lid van de VVD-top maakt zich wel zorgen over de aanstaande kabinetsformatie. ,,Ik betwijfel of het lukt om een kabinet te vormen. We zijn de enige stabiele partij. Misschien blijft Mark Rutte wel tot zijn pensioen demissionair minister-president.”
Typische VVD arrogantie? Of zit er wel wat in?

Of er wat in zit? Kijk eens effe terug naar de laatste 13 jaar. Hoeveel is er afgebroken? Hoeveel wantoestanden zijn er geweest en hoeveel nog steeds niet opgelost? Vind je de VVD dan nog steeds een stabiele partij? Ik vind die uitspraak dus typische VVD arrogantie.

Fleurtje_5 schreef op 24-09-2023 om 08:22:

[..]

Of er wat in zit? Kijk eens effe terug naar de laatste 13 jaar. Hoeveel is er afgebroken? Hoeveel wantoestanden zijn er geweest en hoeveel nog steeds niet opgelost? Vind je de VVD dan nog steeds een stabiele partij? Ik vind die uitspraak dus typische VVD arrogantie.

Nou dit dus, het hele land zit compleet vast, maar het gaat fantastisch aan de top dus dan zal het wel goed gaan.

Enorme tegenstellingen en het gat wordt enkel groter tussen arm en rijk. De zorgtoeslag gaat naar beneden, alles gaat straks weer omhoog maar het gaat fantastisch. We hebben totaal geen toename van verwarde personen, psychisch in de knoop geraakte mensen, hogere percentages burn outs en mantelzorgers die het allemaal niet meer aan kunnen? Welke affaires en schandalen? Die zijn er niet, want de VVD doet het fantastisch. 

Hoezo de rekening bij de grote vervuiler neerleggen als het bij de burger kan. Waarom zouden we Tata Steel, She'll En Schiphol geen honderden miljoenen aan subsidies geven? Fck het OV en het plebs die korter leven, goed voor het pensioenpotje. 

Wat maakt het uit als er overal AZCs staan met enorme overlast en niet genoeg bedden zolang de inwoners met kapitale villa's er toch geen last van hebben. Niemand weet waar Ter Apel ligt dus Who cares. Evenals Groningen. Die bewoners zeuren over een scheurtje hier en daar. Besides ze zijn al 20+ jaar bezig dus waarom zou de VVD het dan oplossen. 

Echt sorry, maar als je voor die partij stemt dan hoop ik dat karma je komt opzoeken. Zal me wel een ban opleveren maar wat is dat een egoïstische ballenpartij. Als je niet ziet wat ze allemaal kapot hebben gemaakt omdat het bij jouw voordeur nog goed gaat.

Ik red me prima maar als ik zie hoe vast dit land zit dan denk ik, was 13 jaar nog niet genoeg om te laten zien dat dit niet de goed kant op gaat voor het merendeel van Nederland? 

Broodtrommel schreef op 24-09-2023 om 09:33:

[..]

Nou dit dus, het hele land zit compleet vast, maar het gaat fantastisch aan de top dus dan zal het wel goed gaan.

Enorme tegenstellingen en het gat wordt enkel groter tussen arm en rijk. De zorgtoeslag gaat naar beneden, alles gaat straks weer omhoog maar het gaat fantastisch. We hebben totaal geen toename van verwarde personen, psychisch in de knoop geraakte mensen, hogere percentages burn outs en mantelzorgers die het allemaal niet meer aan kunnen? Welke affaires en schandalen? Die zijn er niet, want de VVD doet het fantastisch.

Hoezo de rekening bij de grote vervuiler neerleggen als het bij de burger kan. Waarom zouden we Tata Steel, She'll En Schiphol geen honderden miljoenen aan subsidies geven? Fck het OV en het plebs die korter leven, goed voor het pensioenpotje.

Wat maakt het uit als er overal AZCs staan met enorme overlast en niet genoeg bedden zolang de inwoners met kapitale villa's er toch geen last van hebben. Niemand weet waar Ter Apel ligt dus Who cares. Evenals Groningen. Die bewoners zeuren over een scheurtje hier en daar. Besides ze zijn al 20+ jaar bezig dus waarom zou de VVD het dan oplossen.

Echt sorry, maar als je voor die partij stemt dan hoop ik dat karma je komt opzoeken. Zal me wel een ban opleveren maar wat is dat een egoïstische ballenpartij. Als je niet ziet wat ze allemaal kapot hebben gemaakt omdat het bij jouw voordeur nog goed gaat.

Ik red me prima maar als ik zie hoe vast dit land zit dan denk ik, was 13 jaar nog niet genoeg om te laten zien dat dit niet de goed kant op gaat voor het merendeel van Nederland?

Eens maar vind wel dat dat geldt voor bijna alle zittende partijen. VVD heeft het niet alleen gedaan. Er zijn te weinig partijen die echt voor ons willen opkomen. 

Daglichtlamp schreef op 24-09-2023 om 17:36:

[..]

96% wilde haar als lijsttrekker, maar toch voelt ze teveel onduidelijkheid?

R.7621131feb8398345eb5d44c325ec98a?rik=dj4jjrrLWPFTNA&riu=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F_ShgjCRgOsFU%2FSKLp5GrEfAI%2FAAAAAAAACK4%2FcTu74LTcnro%2Fw1200-h630-p-k-no-nu%2FDrama-Queen.jpg&ehk=FqbJMKIoVrX5G4%2Fc8GKXGql8NwE%2B1XHZAfwUK2gtKJs%3D&risl=&pid=ImgRaw&r=0

In het belang van de partij 

Fleurtje_5 schreef op 24-09-2023 om 08:22:

[..]

Ik denk dat ze met stabiel bedoelen dat ze telkens hoog in de peilingen staan.

Begin steeds meer te balen van Omtzigt. Hij had beter niet mee gedaan want hij blijft met het kartel meestemmen, wil niks aan asiel doen en is voor belastingverhogingen op energie als ik het goed begrijp. En ondertussen trekt hij stemmen weg bij partijen die er wél voor de Nederlander zijn.

Yumi schreef op 24-09-2023 om 17:58:

[..]

R.7621131feb8398345eb5d44c325ec98a?rik=dj4jjrrLWPFTNA&riu=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F_ShgjCRgOsFU%2FSKLp5GrEfAI%2FAAAAAAAACK4%2FcTu74LTcnro%2Fw1200-h630-p-k-no-nu%2FDrama-Queen.jpg&ehk=FqbJMKIoVrX5G4%2Fc8GKXGql8NwE%2B1XHZAfwUK2gtKJs%3D&risl=&pid=ImgRaw&r=0

In het belang van de partij

Omtzigt verwacht over 1,5 week zijn kandidatenlijst te kunnen presenteren. Hij heeft niet veel uitloop meer, 9 oktober is de dag van de kandidaatstelling.

redbulletje schreef op 24-09-2023 om 18:03:

[..]

Begin steeds meer te balen van Omtzigt. Hij had beter niet mee gedaan want hij blijft met het kartel meestemmen, wil niks aan asiel doen en is voor belastingverhogingen op energie als ik het goed begrijp. En ondertussen trekt hij stemmen weg bij partijen die er wél voor de Nederlander zijn.

Ik vind het juist de prijzen aan Omzigt dat hij bij zijn eigen standpunten blijft, en niet meedraait met wat hem eventueel populariteit oplevert.

[..]

Eens. Omtzigt is dus geen goed nieuws voor Nederland. 

Daglichtlamp schreef op 24-09-2023 om 20:44:

[..]

Ik vind het juist de prijzen aan Omzigt dat hij bij zijn eigen standpunten blijft, en niet meedraait met wat hem eventueel populariteit oplevert.

Als men kiest voor hem dan zal er niets op de positieve manier gaan veranderen in Nederland. Ik hoop dat genoeg mensen dat op tijd inzien en dat hij geen stemmen weg trekt bij partijen die wel echt genoeg voor de mensen hier zelf willen doen.

Facy66 schreef op 25-09-2023 om 10:00:

[..]

Als men kiest voor hem dan zal er niets op de positieve manier gaan veranderen in Nederland. Ik hoop dat genoeg mensen dat op tijd inzien en dat hij geen stemmen weg trekt bij partijen die wel echt genoeg voor de mensen hier zelf willen doen.

Niet om me nou in deze discussie te storen, maar gewoon even nieuwsgierig,over welke partijen heb je het dan ?

[..]

Daar was ik altijd zeeeeer verbaasd over. Zeker in de tijd dat Ivo Opstelten er nog bij zat. Die VVD-mensen kwamen altijd met alles weg. En dan worden ze ook nog de grootste. Dat kon en kan ik nog steeds niet geloven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.