Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Waar stopt Rusland?

Budanov heeft gezegd dat het voor velen een teleurstelling zal zijn maar Navalny is door een bloedprop gestorven. Een natuurlijke doodsoorzaak dus. Dat heeft hij 3 dagen geleden gezegd maar is blijkbaar door maar enkele media opgepakt wat ook weer raar is. 

Een natuurlijke dood is een geloofwaardig verhaal in Rusland anno 2024

Campanula schreef op 28-02-2024 om 10:15:

Je weet niet wie Budanov is he?

LMEK schreef op 28-02-2024 om 10:18:

[..]

Nee. Klinkt als een American Idol jurylid.

Campanula schreef op 28-02-2024 om 10:36:

[..]

Nee. Klinkt als een American Idol jurylid.

Campanula schreef op 28-02-2024 om 10:15:

Ja, we weten allemaal dat daar toch geen twijfel over mogelijk is? 

kerstbeer schreef op 28-02-2024 om 11:23:

[..]

Ja, we weten allemaal dat daar toch geen twijfel over mogelijk is? 🤥

Mijn goede vriendin Olga Putina zegt dat je altijd de kleine kans moet openlaten voor de mogelijkheid dat Navalny 'pech' heeft gehad. 

LMEK schreef op 28-02-2024 om 10:18:

[..]

Ik ook niet .

kerst schreef op 28-02-2024 om 13:12:

[..]

Ik ook niet .

Dat is vreemd want de oorlog is al 2 jaar aan de gang maar het geeft mooi aan hoe goed geïnformeerd je bent en met wie ik in discussie ben. Maar goed, Kiril Budanov is het hoofd van de militaire inlichtingendienst van het Oekraïense ministerie van defensie. Heeft de rang van luitenant-generaal in het Oekraïense leger en was beoogd minister van defensie vorige maand. 

Dat is de persoon die heeft gezegd dat Navalny aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden. Campanula en kerstbeer hebben ook geen flauw benul wie Budanov is een proberen met ‘grapjes’ over Olga Putina iets te bewijzen ofzo. 

LMEK schreef op 28-02-2024 om 13:58:

[..]

Dat is vreemd want de oorlog is al 2 jaar aan de gang maar het geeft mooi aan hoe goed geïnformeerd je bent en met wie ik in discussie ben. Maar goed, Kiril Budanov is het hoofd van de militaire inlichtingendienst van het Oekraïense ministerie van defensie. Heeft de rang van luitenant-generaal in het Oekraïense leger en was beoogd minister van defensie vorige maand.

Dat is de persoon die heeft gezegd dat Navalny aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden. Campanula en kerstbeer hebben ook geen flauw benul wie Budanov is een proberen met ‘grapjes’ over Olga Putina iets te bewijzen ofzo.

Wat is dan de reden dat dit nieuwsbericht niet collectief wordt opgepikt? Het zou toch schandalig zijn om een dergelijke waarheid zo naast je neer te leggen.

Campanula schreef op 28-02-2024 om 14:05:

[..]

Wat is dan de reden dat dit nieuwsbericht niet collectief wordt opgepikt? Het zou toch schandalig zijn om een dergelijke waarheid zo naast je neer te leggen.

Dat vroeg ik mij dus ook af. De Telegraaf heeft er een paar zinnen aan besteedt net zoals Ukrainska pravda en The Mirror  

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1197270461/hoofd-oekraiense-militaire-inlichtingendienst-navalny-overleden-aan-bloedprop

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/02/25/7443621/index.amp

https://www.mirror.co.uk/news/world-news/alexei-navalny-putin-enemy-died-32211473.amp

Typisch idd. Hopelijk kan die moeder onafhankelijke autopsie regelen voordat ze haar kind gaat begaven. Het kan ook nog contra-spionage zijn 

Campanula schreef op 28-02-2024 om 14:29:

Typisch idd. Hopelijk kan die moeder onafhankelijke autopsie regelen voordat ze haar kind gaat begaven. Het kan ook nog contra-spionage zijn

Wat bedoel je precies met contraspionage in deze context? En is er dan vooraf verzocht aan de verschillende media om dit niet te verslaan maar geweigerd door de media in mijn links? Of moet de schijn worden opgehouden dat Putin het wel heeft gedaan en dat het daarom niet opgepikt werd? Het blijft een vreemde ontwikkeling.  

LMEK schreef op 28-02-2024 om 14:43:

[..]

Wat bedoel je precies met contraspionage in deze context? En is er dan vooraf verzocht aan de verschillende media om dit niet te verslaan maar geweigerd door de media in mijn links? Of moet de schijn worden opgehouden dat Putin het wel heeft gedaan en dat het daarom niet opgepikt werd? Het blijft een vreemde ontwikkeling.

Dat die Oekraïner een spion is voor Rusland. Dat Putin de schijn tegen heeft kan ik mij wel iets bij voorstellen. Grote kans dat we ware toedracht nooit zullen weten. 

Tucker Carlson heeft al gezegd dat Oekraïne achter de dood van Navalny zou kunnen zitten. Wetende dat het westen daarop zou reageren zou het net als met Nordstream een false flag operation kunnen zijn. En dat Budanov het daarom heeft over een natuurlijke dood. Blijft allemaal wild speculeren natuurlijk maar uiteindelijk komt de waarheid wel naar boven. En een kat in het nauw maakt rare sprongen, en Zelensky zit op het persoonlijke, politieke en militaire vlak gigantische in het nauw. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.