Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Storm; ben jij er klaar voor?

Pfff, nu weer code oranje voor vanavond in Noord- en Zuid-Holland .

Ik wil heel graag nog even naar buiten en bijvoorbeeld even naar een winkel wandelen, maar het zeikt echt van de regen de hele tijd. Buienradar zegt al de hele ochtend dat het over een uur droog wordt. Leugenaars.

Hinoki schreef op 20-02-2022 om 10:55:

Nou ben ik groot fan van "Ik haat de zomer, laat het maar winter zijn" topics. Maar zelfs mij wordt dit weertype wat te gortig. Een leuk lentezonnetje zou welkom zijn. Even lekker fietsen en bij de ijssalon een ijsje halen.

Ik ook, de zomer is mijn minst favoriete seizoen en ik ben echt niet bang voor nattigheid, maar ik heb nu het idee dat het al maanden regent! 

Wieder schreef op 20-02-2022 om 14:03:

[..]

Ik ook, de zomer is mijn minst favoriete seizoen en ik ben echt niet bang voor nattigheid, maar ik heb nu het idee dat het al maanden regent!

Inderdaad ik heb het idee dat het in december is omgeslagen en de dagen dat het niet regende het veelal alsnog bewolkt en grijs was, ik heb ook het idee dat we al maanden lang weinig  echt zonnige dagen gehad hebben.

Wel wat tussendoor maar niet echt veel.

Lente en zomer ervaar ik juist als erg fijn.
De herfst en de winter ook prima maar, bij keuze ga ik toch voor de andere twee.

MidasWolf schreef op 20-02-2022 om 14:14:

[..]

Inderdaad ik heb het idee dat het in december is omgeslagen en de dagen dat het niet regende het veelal alsnog bewolkt en grijs was, ik heb ook het idee dat er al maanden lang weinig echt zonnige dagen gehad hebben.

Wel wat tussendoor maar niet echt veel.

Ja, ik heb echt enorme behoefte aan zon, die hebben we niet veel gezien deze winter. 

Ik liep net terug naar huis en echt wel een paar rukwinden gehad waardoor ik vooruit geblazen werd. Ik ben nu thuis, maar de schutting gaat met vlagen ook wel flink tekeer.

Ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee. De katten moeten morgen naar t pension gebracht worden want wij gaan overmorgen een weekje weg. Dacht dat eerst op de fiets te gaan doen, maar pak toch maar een taxi morgen want 3 kwartier fietsen met tegenwind en regen is voor die beestjes ook geen doen.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-02-2022 om 17:59

het waait hier inmiddels ook al behoorlijk hard, vooral die windvlagen weer 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-02-2022 om 18:01

😂 the birds van Hitchcock zijn ook weer hier aan het schuilen. Wat maken die kabaal! 

hier weer een hoop kabaal kan mijn 't.v amper verstaan. 

Peen schreef op 20-02-2022 om 18:01:

😂 the birds van Hitchcock zijn ook weer hier aan het schuilen. Wat maken die kabaal!

Peen schreef op 20-02-2022 om 18:01:

Fijn dat ze een plekje hebben waar ze terecht kunnen.

Hier ook de hele dag regen. Ben er klaar mee! Dan liever droog vriezend weer met een zonnetje. 

Ben allang blij dat 't niet zo lang koud was als vorig jaar. 

redbulletje schreef op 20-02-2022 om 19:17:

Ben allang blij dat 't niet zo lang koud was als vorig jaar.

dan had je ws niet zo'n storm gehad 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.