Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

ZanyHeron88

ZanyHeron88

24-11-2022 om 16:39

Recht van demonstratie op plaatsen waar kinderen komen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Paracelsus schreef op 24-11-2022 om 17:32:

[..]

Ze mogen toch demonstreren? Maar waarom moet dat tussen de kinderen en laten we wel wezen, met een extreem standpunt in de ogen van de tegenpartij. En de tegenpartij heeft weer een extreemstandpunt in de ogen van de demonstranten.

Daar heb je wel een punt. Misschien kunnen we het hebben van standpunten ook beter inperken.

Paracelsus schreef op 24-11-2022 om 18:05:

[..]

Dat is geen probleem, iets te ver fietsen.

Het ding is dat dit zich nu elk jaar lijkt te herhalen in een andere gemeente.

Waarom is dat een ding? Is toch prima dat men demonstreert? De tegenstanders die zijn duidelijk het probleem!

maar To, vertel, ben jij heel erg pro zwarte piet? Je lijkt een duidelijke situatie heel graag te willen omdraaien zodat vreedzame demonstranten verantwoordelijk worden voor het asociale, agressieve gedrag van een groep randdebielen.

Wollstonecraft schreef op 24-11-2022 om 18:10:

maar To, vertel, ben jij heel erg pro zwarte piet? Je lijkt een duidelijke situatie heel graag te willen omdraaien zodat vreedzame demonstranten verantwoordelijk worden voor het asociale, agressieve gedrag van een groep randdebielen.

De discussie over zwarte piet mogen we vanwege de huisregels hier niet voeren. Het heeft dus ook geen zin om naar het standpunt daarover te vragen.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

24-11-2022 om 18:23

Die mogen jullie best weten hoor. Ik heb het liefst helemaal geen schminck, maar ik heb er ook niets op tegen als een ander zichzelf helemaal zwart, groen, paars of geel wil verven. Als er maar geen racistisch motief achter zit. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-11-2022 om 18:58

Weet je TO, gezien ook je reacties in andere topics bekruipt me het gevoel dat het je helemaal niet om tere kinderzieltjes gaat. Maar om het verdedigen van je conservatief nationalistische standpunten. Die kinderen sleep je er figuurlijk aan de haren bij als oneigenlijk argument. Gelegenheidsargument om alles wat in jouw ogen te progressief, te links, te multiculti is af te keuren.

Het Klokhuis had vorige week een hele leerzame aflevering over demonstreren waar alle rechten en plichten heel duidelijk werden uitgelegd. Misschien moet je die terug kijken TO.

https://www.hetklokhuis.nl/tv-uitzending/5045/demonstreren

ZanyHeron88

ZanyHeron88

24-11-2022 om 19:14

Coreopsis schreef op 24-11-2022 om 18:58:

Weet je TO, gezien ook je reacties in andere topics bekruipt me het gevoel dat het je helemaal niet om tere kinderzieltjes gaat. Maar om het verdedigen van je conservatief nationalistische standpunten. Die kinderen sleep je er figuurlijk aan de haren bij als oneigenlijk argument. Gelegenheidsargument om alles wat in jouw ogen te progressief, te links, te multiculti is af te keuren.

Wat een sneer zeg. Mijn kinderen zijn zelf biracial.

En ik ben helemaal nergens standpunten aan het verdedigen. Ik heb het puur over demonstreren in kinderrijke omgevingen. Ik geef ook nergens argumenten of ik voor of tegenstander ben voor waar iemand voor strijd. Ik vind het alleen van de zotte dat we dit al jaren zo doen en elk jaar weer eindigt het in rellen. Dat is gewoon niet veilig als er zoveel kinderen in de buurt zijn

Misschien maak ik me echt zorgen om de kinderen   

NippyDunlin42

NippyDunlin42

24-11-2022 om 19:38

Paracelsus schreef op 24-11-2022 om 19:14:

[..]

Wat een sneer zeg. Mijn kinderen zijn zelf biracial.

Wil dat per definitie iets zeggen?

Er zijn al teveel reacties om ze allemaal eerst te lezen maar mijn mening: ja demonstraties moeten kunnen, ook waar kinderen komen. Als het een legale demonstratie betreft waarvoor een vergunning is aangevraagd is het goed.
Over Staphorst: de inwoners van Staphorst die een tegendemonstratie hebben gehouden waarbij geweld gebruikt is zijn daar degenen die fout zitten.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

24-11-2022 om 19:46

Elaine68 schreef op 24-11-2022 om 19:38:

[..]

Wil dat per definitie iets zeggen?

Uu? Nee, waarschijnlijk niet. Ik haat mijn kinderen en stel ze graag achter. Vooral hun huidkleur zit mij echt dwars 

Ik heb toch wel spijt dat ik er meerdere van heb rondlopen. Ik had 1 of andere witte knul aan zijn haren moet trekken 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-11-2022 om 19:51

Paracelsus schreef op 24-11-2022 om 19:46:

[..]

Uu? Nee, waarschijnlijk niet. Ik haat mijn kinderen en stel ze graag achter. Vooral hun huidkleur zit mij echt dwars

Ik heb toch wel spijt dat ik er meerdere van heb rondlopen. Ik had 1 of andere witte knul aan zijn haren moet trekken

Wat is dit nu weer voor bizarre reactie. Wat heeft huidskleur met deze discussie te maken?

Paracelsus schreef op 24-11-2022 om 19:46:

[..]

On topic ik vind ook dat we dit soort dingen weg moeten houden bij een kinderfeest. Kinderen hebben hier niets mee te maken en ik vind het ook gevaarlijk, het loopt een keer te ver uit de hand. 

Coreopsis schreef op 24-11-2022 om 19:51:

[..]

Wat is dit nu weer voor bizarre reactie. Wat heeft huidskleur met deze discussie te maken?

Je moet wat teruglezen denk ik, om dat te snappen.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

24-11-2022 om 19:54

Madamecannibale schreef op 24-11-2022 om 19:52:

[..]

On topic ik vind ook dat we dit soort dingen weg moeten houden bij een kinderfeest. Kinderen hebben hier niets mee te maken en ik vind het ook gevaarlijk, het loopt een keer te ver uit de hand.

Ja, dat is ook mijn punt. Het wordt uitgevochten over de hoofden van kinderen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.