Nieuws en actueel
Regendrup.
19-07-2021 om 15:42
Opmerkelijk maar waar nieuws
In het kader van "neeeeee, echt waar?!" nieuws, dat dan ook nog echt waar blijkt te zijn.
https://www.nu.nl/tech/6145002/spelcassette-super-mario-64-brengt-156-miljoen-dollar-op-bij-veiling.html
Hoe dan? Net als dat nieuws laatst, dat bepaalde Pokémon kaarten opeens veel geld waar zijn nu.
Kom maar op met al dat gekke, maar toch écht waar nieuws.
Evaluna
21-12-2024 om 10:46
Rogue schreef op 21-12-2024 om 09:49:
Marktplaats staat vol met kerstpakketten van werknemers die iets anders wensten https://www.nu.nl/economie/6339797/marktplaats-staat-vol-met-kerstpakketten-van-werknemers-die-iets-anders-wensten.html.
Noem me raar maar is dit gewoon niet “verwend” gedrag
Als je er echt niets aan hebt, dan is het nog een betere optie dan in de kast laten verstoffen. Al zou ik er dan niet de hoofdprijs voor vragen.
Vriend kreeg een koptelefoon, voor al dat geploeter in het ziekenhuis vindt ik het een mwah cadeau. Zeker omdat veel mensen tegenwoordig wel zoiets hebben.
Nog steeds blij met mijn werkgever, zelf iets uitzoeken op een kerstmarkt van lokale ondernemers.
Yumi
21-12-2024 om 11:07
Rogue schreef op 21-12-2024 om 09:49:
Marktplaats staat vol met kerstpakketten van werknemers die iets anders wensten https://www.nu.nl/economie/6339797/marktplaats-staat-vol-met-kerstpakketten-van-werknemers-die-iets-anders-wensten.html.
Noem me raar maar is dit gewoon niet “verwend” gedrag
Dan ben ik ook raar en vind dit verwend gedrag. Stel dat je iets krijgt waar je echt niets mee kunt, dan geef je het aan iemand of breng het naar de voedselbank of i.d.
Aantal jaar geleden....Tijdens de kerstborrel bedankte ik mijn werkgever voor het kerstpakket. Hij zei, ik wil jou bedanken je bent de enige die me toe is gekomen om me te bedanken. Ik vond dit echt schandalig, gezien de 55 man personeel.
Blijkbaar denken veel mensen dat een kerstpakket iets is waar ze recht ophebben, dat is niet zo!
Rogue
21-12-2024 om 11:36
Yumi schreef op 21-12-2024 om 11:07:
[..]
Dan ben ik ook raar en vind dit verwend gedrag. Stel dat je iets krijgt waar je echt niets mee kunt, dan geef je het aan iemand of breng het naar de voedselbank of i.d.
Aantal jaar geleden....Tijdens de kerstborrel bedankte ik mijn werkgever voor het kerstpakket. Hij zei, ik wil jou bedanken je bent de enige die me toe is gekomen om me te bedanken. Ik vond dit echt schandalig, gezien de 55 man personeel.
Blijkbaar denken veel mensen dat een kerstpakket iets is waar ze recht ophebben, dat is niet zo!
Precies dat laatste, ik hoorde ooit dat werkgevers niet verplicht zijn om een kerstpakket te geven.
Ik kan op een hand tellen hoevaak ik een pakket heb gehad.
van een volle doos tot een luxe chocolade letter en een bijenkorf bon van 50 euro. Ben er altijd blij mee geweest
Chantal2022
21-12-2024 om 11:45
Rogue schreef op 21-12-2024 om 11:36:
[..]
Precies dat laatste, ik hoorde ooit dat werkgevers niet verplicht zijn om een kerstpakket te geven.
Ik kan op een hand tellen hoevaak ik een pakket heb gehad.
van een volle doos tot een luxe chocolade letter en een bijenkorf bon van 50 euro. Ben er altijd blij mee geweest
Ik krijg hem nooit, kijk altijd met beetje jalousie naar werknemers bij bedrijven waar ik extern geplaatst ben of mensen met grote dozen in de trein.
Als mijn werkgever er aan zou doen zou ik het ook waarderen als je een optie krijgt om ipv doos met spullen een bedrag te doneren aan goed doel