Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Dieptriest:

Tien jaar na Valkenburgse zedenzaak blijft klant nog te vaak buiten beeld: ‘Klant die betaalde seks heeft met minderjarige is geen toeschouwer’

De zestienjarige Kimberley had in 2014 onder druk van een pooier met zeker tachtig mannen betaalde seks in een Valkenburgse hotelkamer. Justitie maakte sindsdien opsporing en vervolging van klanten van minderjarigen in de prostitutie tot prioriteit. Tien jaar na dato blijft de klant nog vaak buiten beeld.

......etc.etc.etc........

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20241015_93553357?utm 15 okt.2024

Fleurtje_5 schreef op 16-10-2024 om 12:57:

Dieptriest:

Tien jaar na Valkenburgse zedenzaak blijft klant nog te vaak buiten beeld: ‘Klant die betaalde seks heeft met minderjarige is geen toeschouwer’

De zestienjarige Kimberley had in 2014 onder druk van een pooier met zeker tachtig mannen betaalde seks in een Valkenburgse hotelkamer. Justitie maakte sindsdien opsporing en vervolging van klanten van minderjarigen in de prostitutie tot prioriteit. Tien jaar na dato blijft de klant nog vaak buiten beeld.

......etc.etc.etc........

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20241015_93553357?utm 15 okt.2024

De klanten zijn de ergsten vind ik. Geen vraag, dan ook geen aanbod nodig en kan er ook niemand aan verdienen. 

Beetje hetzelfde verhaal (maar dan triester nog) als met drugs. 

Herfstappeltaart schreef op 16-10-2024 om 13:54:

[..]

De klanten zijn de ergsten vind ik. Geen vraag, dan ook geen aanbod nodig en kan er ook niemand aan verdienen.

Beetje hetzelfde verhaal (maar dan triester nog) als met drugs.

En hetzelfde geldt voor die dame in Frankrijk die jarenlang is gedrogeerd door haar man. Als er niemand langsgekomen was dan had haar man het waarschijnlijk niet jarenlang gedaan.

Haar man is een walgelijk beest dat staat buiten kijf maar al die mannen die in die jaren langskwamen blijven in mijn ogen teveel buiten schot omdat de focus op haar man ligt. Niet 1 gestoorde gek maar een gehele groep vreselijke mannen.

alhambra schreef op 16-10-2024 om 14:35:

[..]

Een hetzelfde geldt voor die dame in Frankrijk die jarenlang is gedrogeerd door haar man. Als er niemand langskomen was dan had haar man het waarschijnlijk niet harenlang gedaan.

Haar man is een walgelijk beest dat staat buiten kijf maar al die mannen die in die jaren langskwamen blijven in mijn ogen teveel buiten schot omdat de focus op haar man ligt. Niet 1 gestoorde gek maar een gehele groep vreselijke mannen.

Eens.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.